- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
kreeg een hartinfarct waar ik een jaar zoet mee was

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kreeg een hartinfarct waar ik een jaar zoet mee was

Is dat op het oefencircuit Lelystad (niet dat ik daar ooit geweest ben)?
YepIs dat op het oefencircuit Lelystad (niet dat ik daar ooit geweest ben)?
4e keer was het strakst. Wel jammer van dat gehannes met de standaard aan het eind 😁
Met nadruk op `levende`, je had dat vreselijke ongeluk gehad terwijl mijn broer hard was gevallen toen ik klittenband en sliders op zijn overall plakte en hem meenam naar de N206 in de Bollenstreek...X meerijden zegt meer als 1000 woorden.
Ik heb het ook van @Schwarzeneggertje geleerd in levende lijve na een kd curusdagje in de bollenstreek
"Driftend langs de stoeprand"![]()
1e keer pak aan dit jaar. 1e x weer kd dus.
2 verschillende banden en een lekke voorvorkkeerring dus het is allemaal niet optimaal snel nu.
Lukt me wel steeds beter om hem de exit uit te laten driften, zoals je ziet pompt ie al aardig de bocht uit .
Heb nog een ander filmpje van ingang hairpin. Upload ik straks wel.
Als de banden straks wat meer grip hebben moet je rekening houden met highsiders.Gas erop!
Haha
Rustig opbouwend de bocht uit en ja, moeilijk uit te leggen, het is een gevoel wat je hebt met de motor en de bocht. 1 lange drift lukt me ook niet niet echt maar gaat steeds beter en vloeiender.
Bij een bepaalde hellingshoek draai je ruwer het gas open maar nog steeds niet in 1 keer.
Is vooral een feeling. En niet nadenken. De motor kan meer als jij . Jij bent vaak de begrenzing.
Blijf soepel en ontspannen en losjes.
Dat achterwiel komt wel weer terug in lijn maar als je dan in 1 keer wel je gas eraf gooit krijg je een zwieper en onbalans.
"Driftend langs de stoeprand"
Mijn Speed Four had onderbemeten uitgaande demping voor zo'n stevige jongen als ik en pompte ook als een gek. Ging achter jou in Brabant een keer bijna onderuit daardoor. Misschien bij jou ook wat meer uitgaande demping instellen.