- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Jullie zijn vast 30 jaar jonger dan ons.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jullie zijn vast 30 jaar jonger dan ons.
Nope
Had ik ook met mijn Speed Four.Ik ook maar draai 1 kleppendekselbout dol godver, even met vloeibare pakking randje dichtgeplakt( was de middelste en niet op de hoek gelukkig) zweet niet maar volgende winter kijken of ik die eruit krijg met linkse tap en anders schroef ik gewoon een hele cilinderkop over.
Voor nu laat ik het zo. Lekt niet ook bij bedrijfstemperatuur niet.![]()
Ik had het probleem geërfd, jonge tweedehands bij slechte dealer. Ook een niet hoekbout, gaf bij mij verder geen problemen,Ja baal ik heel erg van.
Durfde met gemonteerde cilinderkop niet met de boor erin ivm slijpsel. Dus even niet te zwaar aan getrokken, is ook geen hoekbout. Laagje bij het kleppendekselpakking en aan de buitenkant met mn vinger een randje aangebracht. Al een keer of wat laten lopen en blijft droog. Ook rondom het randje, heb een paar keer gechecked met tank eraf.
Hoe heb jij dat opgelost ?
Misschien kan je het schroefdraad nog repareren met een tap?Ja baal ik heel erg van.
Durfde met gemonteerde cilinderkop niet met de boor erin ivm slijpsel. Dus even niet te zwaar aan getrokken, is ook geen hoekbout. Laagje bij het kleppendekselpakking en aan de buitenkant met mn vinger een randje aangebracht. Al een keer of wat laten lopen en blijft droog. Ook rondom het randje, heb een paar keer gechecked met tank eraf.
Hoe heb jij dat opgelost ?
Net onder het pasvlak afgebroken, schroefdraad is dus nog oke, hoop met een centerpunt een pakpuntje voor een dremelboortje te kunnen slaan. En dan een kleine imbus erin tikken en los te draaien. Is aluminium kop dus gevoelig. Dus schroef komende najaar een andere kop erop en dan kan ik op mn gemak en veilig is wat gaan fabriceren. Moet ie er wel weer even onderuit, maar dat is geen hele grote moeite gebleken.Misschien kan je het schroefdraad nog repareren met een tap?
Had niet door dat de bout was gebroken. Heb zelf wel eens een afgebroken bout van een clip-on met succes uitgeboord, maar kop is inderdaad gevoeliger voor fouten daarbij.Net onder het pasvlak afgebroken, schroefdraad is dus nog oke, hoop met een centerpunt een pakpuntje voor een dremelboortje te kunnen slaan. En dan een kleine imbus erin tikken en los te draaien. Is aluminium kop dus gevoelig. Dus schroef komende najaar een andere kop erop en dan kan ik op mn gemak en veilig is wat gaan fabriceren. Moet ie er wel weer even onderuit, maar dat is geen hele grote moeite gebleken.
EEUWIG DURENDE PROJECTEN
Heb ook al weer andere plannen met de frankenstein blade komende winter.
Gelukkig heb je geen Goldwing'Normaal' til ik het achterwiel omhoog, doe een toe clip om de voorremhendel en een balkje onder de rechter voetsteun, en smeer de ketting van achteren.

Het is geen kwestie van kracht. (Hoewel dat wel handig is als je een foutje maakt.)
Ah, vanuit de standaard.Het is geen kwestie van kracht. (Hoewel dat wel handig is als je een foutje maakt.)
Gave machine, mooi designIk heb weer iets gekocht en MOET het showen:
Heb de groene versie besteld.
Husqvarna 701 enduro ingerolen, was niet makkelijk. Maar ook helaas tot de conclusie gekomen dat er heel weinig te crossen valt, niet alleen in ons land.Ik heb weer iets gekocht en MOET het showen:
Heb de groene versie besteld.
"Gelukkig" (geluk bij ongeluk, kreeg een hartinfarct waar ik een jaar zoet mee was en er was corona met reisbeperkingen) had ik nog geen peperdure tassenset en kampeerspullen gekocht. Maar zit wel met 2 enduro pakken, 3 motorcross outfits, 3 paar crosslaarzen en 3 crosshelmen, het meeste ongebruikt.Husqvarna 701 enduro ingerolen, was niet makkelijk. Maar ook helaas tot de conclusie gekomen dat er heel weinig te crossen valt, niet alleen in ons land.