MuscleMeat

Sticky Het Motor Topic

Tandwiel waterpomp van de Panigale. Blijft Italiaans natuurlijk... ???

WhatsApp Image 2022-03-22 at 17.56.51.jpg

Hij leeft💪💪 .

Moet nog 1 spruitstuk goed vastzetten, zijn losse pijpen 4-2-1 . Was ik vergeten blijkbaar dus hij maakt nog wat lawaai🤣.

Nu lekker afbouwen en testritje

En even opruimen. Was een wilde rit🤣

Laatst bewerkt:
En dat is nog steeds 10x zoveel als een honda🤷😇
De (nieuwgekochte) Honda's en ook de Suzuki's van mijn broer hadden juist veel pech. Heb zelf 2 CB 750's en een XR600R gehad en dat waren ook rammelbakken. Met 1 CB wel meer dan 200.000km gereden, maar veel moeten sleutelen.

Iemand hier ervaring met airbagvesten? Pro/contra?

Lijkt me zelf te interessant om niet te kopen. Wil toch wat ervaringen hier horen..

Ik heb een Alpine Stars Missile pak dat airbag compatible is maar het zit zo strak dat ik de airbag er niet onder draag...

Uit de oude doos, mijn oude honda mb8 op motorkenteken.
Setup was :

125cc eurocilinder zelf getuned
6 kleps membraam
28mm keihin vlakschuif carb
Binnenrotor ontsteking malossi
Opmaat berekende uitlaat
Mps3000 cdi
Losse binnekop op squish aan te passen.
6 bak uit een cr125

Had 32 pk op het achterwiel , gewoon een crossmotor op kenteken🤠

Had ik nooit weg moeten doen eigenlijk

Gisteren weer een Rijnreisje gemaakt, met aanlooproute 200km. Bij Vianen langs de zuidkant naar Rhenen gereden, daar overgestoken en langs de noordkant weer terug.

Vriendin is erg bang langs de rivierdijk, was niet echt een succes ondanks stops met vogelkijken op de ondergelopen uiterwaarden.

Maar snel een lamme toermotor kopen zoals een Moto Guzzi V85TT, binnenkort een proefritje.

1 van de eens naar een winkel. Je hebt ook airbags van turtle geloof ik die je bovenop draagt. Die alpines zijn zoals een t shirt zag ik idd
In Spanje zijn airbags al verplicht bij lessen.

Voor mij (oude man) gaan de ontwikkelingen erg snel. Op mijn Husqvarna zet ik TC en ABS meestal uit, ook op straat. Ben wel toe aan een navigatie systeem, mijn papieren kaarten vallen uit elkaar. En door mijn doofheid is een communicatie systeem ook wel makkelijk.

Vroeger liep ik voor en maakte zelf kneesliders toen die in NL nog niet te koop waren.

Laatst bewerkt:
Gisteren weer een Rijnreisje gemaakt, met aanlooproute 200km. Bij Vianen langs de zuidkant naar Rhenen gereden, daar overgestoken en langs de noordkant weer terug.

Vriendin is erg bang langs de rivierdijk, was niet echt een succes ondanks stops met vogelkijken op de ondergelopen uiterwaarden.

Maar snel een lamme toermotor kopen zoals een Moto Guzzi V85TT, binnenkort een proefritje.
Wil ze niet liever zelf rijden?

Dat helpt zeker niet, dat ze nog achterop gaat dan.
Denk dat we erg op elkaar gesteld zijn. Met zo'n Guzzi komen de steunen veel eerder aan de grond, maar dat voel ik aankomen met mijn laarzen. Met de Triumph niet, daar kan je echt grote hellingshoeken mee doen maar dat gaat zo makkelijk dat het soms ook verrast.

Terug
Naar boven