- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ducati - stukgaatieTandwiel waterpomp van de Panigale. Blijft Italiaans natuurlijk...
![]()
Mijn broer had met zijn Ducati's (Supersport 750, Multistrada 1000 en Hyperstrada 950) het minste pech van alle 30 of zo motoren die hij heeft gehad.
Mijn broer had met zijn Ducati's (Supersport 750, Multistrada 1000 en Hyperstrada 950) het minste pech van alle 30 of zo motoren die hij heeft gehad.
Een vriend van mij heeft met de 954 toch ook wel wat flinke problemen gehad.
Een vriend van mij heeft met de 954 toch ook wel wat flinke problemen gehad.
Er kan altijd wat gebeuren, blijft techniek.
De (nieuwgekochte) Honda's en ook de Suzuki's van mijn broer hadden juist veel pech. Heb zelf 2 CB 750's en een XR600R gehad en dat waren ook rammelbakken. Met 1 CB wel meer dan 200.000km gereden, maar veel moeten sleutelen.
1 van de eens naar een winkel. Je hebt ook airbags van turtle geloof ik die je bovenop draagt. Die alpines zijn zoals een t shirt zag ik iddIk heb een Alpine Stars Missile pak dat airbag compatible is maar het zit zo strak dat ik de airbag er niet onder draag...
In Spanje zijn airbags al verplicht bij lessen.1 van de eens naar een winkel. Je hebt ook airbags van turtle geloof ik die je bovenop draagt. Die alpines zijn zoals een t shirt zag ik idd
Wil ze niet liever zelf rijden?Gisteren weer een Rijnreisje gemaakt, met aanlooproute 200km. Bij Vianen langs de zuidkant naar Rhenen gereden, daar overgestoken en langs de noordkant weer terug.
Vriendin is erg bang langs de rivierdijk, was niet echt een succes ondanks stops met vogelkijken op de ondergelopen uiterwaarden.
Maar snel een lamme toermotor kopen zoals een Moto Guzzi V85TT, binnenkort een proefritje.
Is net als ik 61 en zij heeft nog nooit motor gereden.
Het helpt ook niet dat haar duovoetsteunen soms aan de grond komen.
Dat helpt zeker niet, dat ze nog achterop gaat dan.Het helpt ook niet dat haar duovoetsteunen soms aan de grond komen.
Denk dat we erg op elkaar gesteld zijn. Met zo'n Guzzi komen de steunen veel eerder aan de grond, maar dat voel ik aankomen met mijn laarzen. Met de Triumph niet, daar kan je echt grote hellingshoeken mee doen maar dat gaat zo makkelijk dat het soms ook verrast.Dat helpt zeker niet, dat ze nog achterop gaat dan.