Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic

Wel lekker, alle onderdelen binnen handbereik.
Ja en als ik wat leuks, orgineels en goede staat vind op internet, koop ik het vrijwel meteen. Onderdeel voor onderdeel. Heb in verloop van tijd wel leuke spullen verzameld en er gaat vrijwel niks weg.

Ja en als ik wat leuks, orgineels en goede staat vind op internet, koop ik het vrijwel meteen. Onderdeel voor onderdeel. Heb in verloop van tijd wel leuke spullen verzameld en er gaat vrijwel niks weg.
Alles mooi opgeslagen in de woonkamer? 🤣

Ga mss alles verkopen en stoppen met motorrijden en me meer richten op mn andere interesses( sterrenkunde en fauna/flora)

Ook heb ik de intentie om te gaan vissen🤣

Ga mss alles verkopen en stoppen met motorrijden en me meer richten op mn andere interesses( sterrenkunde en fauna/flora)

Ook heb ik de intentie om te gaan vissen🤣
Hier ook en dipje op motorgebied. Komt door mijn nieuwe relatie. Heb speciaal een lamme Guzzi V85 gekocht, maar dat schijnt nog te heftig te zijn af en toe.

Eergisteren weer even in sliderpak wezen KDen, maar ben niet meer de oude (of juist wel). Kreeg nog wel een duim omhoog van een allochtone bestuurder van een busje na een KD (poging ED).

De rommelschuur eindelijk
20220720_181618.jpg
redelijk opgeruimd, redelijk🤪
20220720_181807.jpg
20220720_181821.jpg

Ja ik had vroeger altijd een Honda Blackbird heerlijke motoren.
Ik zou er graag weer eens halen en iemand die ik niet mag taggen mee achterop nemen.
Om vervolgens de motor bij iemand die ik ook niet mag taggen in zijn reet te parkeren.

Even serieus heerlijke motoren Honda met zeer weinig mankementen en daardoor lage onderhoudskosten.

Ja ik had vroeger altijd een Honda Blackbird heerlijke motoren.
Ik zou er graag weer eens halen en iemand die ik niet mag taggen mee achterop nemen.
Om vervolgens de motor bij iemand die ik ook niet mag taggen in zijn reet te parkeren.

Even serieus heerlijke motoren Honda met zeer weinig mankementen en daardoor lage onderhoudskosten.
Zeker weten henk. En ik doe ook echt ALLES zelf , ik kan elk boutje en ringetje ondertussen wel dromen, inwendig en uitwendig🤙

Kun je dit ook voor een Honda Blackbird en ook goed?

Kun je dit ook voor een Honda Blackbird en ook goed?
Honda blackbird blok past met kleine aanpassing aan de motorblok ophanging in een Fireblade. Dus ja ik kan wel het eea. Tis niet mijn model, maar kan lezen en schrijven met vrijwel alle hondas. Werkplaatshandboek erbij en je bent het mannetje. Heb mezelf 2 jaar terug een professionele gereedschap kar aangeschaf, investering van mn leven.

Enigste wat me beperkt is ruimte momenteel maar hoop volgend jaar als eindelijk mn BKR registratie afloopt na 5 jaar, een koophuisje met flinke garage te bemachtigen

Ik zit te denken om een blackbird te kopen en echt alles aan te laten passen.

We moeten nog maar eens gaan rijden deze zomer. Als Henk meegaat zijn we misschien wel voorgoed van hem af.
Ik ben van zins om komend weekend die zwarte blade helemaal af te monteren. Dan nog een nieuwe ketting en band en dan istie klaar. Te lang geduurd mja , werk/gezin en toen die kuur heeft echt alle tijd in beslag genomen. Maar ga er nu goed voor zitten. Lange middag werk dan ben ik wel zover. Hij loopt prachtig, en start ook subliem , x op x.

Gaan we zeker doen chef, het kriebelt nu wel nu ik al die amateurs zie rondrijden met max 15° hellingshoek. Wil het asfalt weer opeisen.

Met de 93er rij ik niet, te bijzonder om zulke fratsen uit te halen

Ik ben van zins om komend weekend die zwarte blade helemaal af te monteren. Dan nog een nieuwe ketting en band en dan istie klaar. Te lang geduurd mja , werk/gezin en toen die kuur heeft echt alle tijd in beslag genomen. Maar ga er nu goed voor zitten. Lange middag werk dan ben ik wel zover. Hij loopt prachtig, en start ook subliem , x op x.

Gaan we zeker doen chef, het kriebelt nu wel nu ik al die amateurs zie rondrijden met max 15° hellingshoek. Wil het asfalt weer opeisen.
Mijn Speed Triple heeft wat oververhittingsproblemen bij langzaam rijden in de stad, maar als het weer wat koeler is valt dat wel mee. Als ik er zelf niet uitkom breng ik hem weg naar Goedhart.

Laatst nog goede hellingshoeken gemaakt maar nog wel wat onwennig.

Terug
Naar boven