AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic

6B494F81-A1CE-4784-9E9F-1A2F0FD641BC.jpeg
Droom motor om de TeT te gaan rijden, volgend jaar de tenere 700 world raid bestellen en dan rustig aan m’n droom waarmaken, het offroad adventure rijden 💪🏼

Ben een fan van deze jonge:

Mijn eigen endurodroom is niet doorgegaan, de Husqvarna 701 heeft plaats gemaakt voor een Guzzi VTT85. Misschien later een goedkope lichte Honda 300.

4xl motorpak ?

Schrikken ze niet van je in de winkel

4xl motorpak ?

Schrikken ze niet van je in de winkel
Mogelijk vinden ze me wel verschrikkelijk. Soms wil een betweterige verkoopster geen grootste maat, die ik na een lange zoektocht heb gevonden, aan me verkopen omdat de armen van een pak/jas veel te lang zouden zijn. Door de omvang van mijn armen kruipen de mouwen op en past het toch, maar dat geloven ze dan niet.

Mogelijk vinden ze me wel verschrikkelijk. Soms wil een betweterige verkoopster geen grootste maat, die ik na een lange zoektocht heb gevonden, aan me verkopen omdat de armen van een pak/jas veel te lang zouden zijn. Door de omvang van mijn armen kruipen de mouwen op en past het toch, maar dat geloven ze dan niet.
Ik raad jou een pak aan van kamelen lullen leer, dat groeit en krimpt met je mee,

Terug
Naar boven