- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
We saboteren je mind door je uit te dagen in de bochten.Ja als jullie mijn motor saboteren wel ja dan eindig ik net als De Loos.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We saboteren je mind door je uit te dagen in de bochten.Ja als jullie mijn motor saboteren wel ja dan eindig ik net als De Loos.
Wie is/was De Loos?Ja als jullie mijn motor saboteren wel ja dan eindig ik net als De Loos.
Het beest op het beest.
lekker ruggesteuntje swartzzz
Dat is pas gevaarlijk, schadelijk en asociaal.
Ik heb meer haar dan mr Hall jr.
Wat een fysiek man.Ik heb weer iets gekocht en MOET het showen:
Heb de groene versie besteld.
Ik deed daar veel aan fietsen en woog maar 98kg; 4XL, zit krap. Vroeger liet ik mijn motorpakken op maat maken, maar toen zaten ze nog niet goed.
Mogelijk vinden ze me wel verschrikkelijk. Soms wil een betweterige verkoopster geen grootste maat, die ik na een lange zoektocht heb gevonden, aan me verkopen omdat de armen van een pak/jas veel te lang zouden zijn. Door de omvang van mijn armen kruipen de mouwen op en past het toch, maar dat geloven ze dan niet.4xl motorpak ?
Schrikken ze niet van je in de winkel
Ik raad jou een pak aan van kamelen lullen leer, dat groeit en krimpt met je mee,Mogelijk vinden ze me wel verschrikkelijk. Soms wil een betweterige verkoopster geen grootste maat, die ik na een lange zoektocht heb gevonden, aan me verkopen omdat de armen van een pak/jas veel te lang zouden zijn. Door de omvang van mijn armen kruipen de mouwen op en past het toch, maar dat geloven ze dan niet.