AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic

Mogelijk vinden ze me wel verschrikkelijk. Soms wil een betweterige verkoopster geen grootste maat, die ik na een lange zoektocht heb gevonden, aan me verkopen omdat de armen van een pak/jas veel te lang zouden zijn. Door de omvang van mijn armen kruipen de mouwen op en past het toch, maar dat geloven ze dan niet.
💪 :cool: hahah mooi man

In Haarlem zit een motorbandenzaak (waar ik al ruim 40 jaar kom) die ook kleding verkoopt en die hebben vaak meteen door dat een krappe 5XL niet gaat passen.

Ik ken een motorrijder van >2m, ex-krachtsporter en naar schatting 200kg (hij denkt zelf 140kg) en die heeft hetzelfde probleem. Laatst had hij een hele ruime 4XL jas gevonden die beter zat dan mijn 5XL jasje. De fabrikanten zijn ook nog eens vaak Duitsers, dus je zou denken dat die wel wat gewend zijn op het gebied van grote maten, maar in de praktijk valt het vies tegen.

Mogelijk vinden ze me wel verschrikkelijk. Soms wil een betweterige verkoopster geen grootste maat, die ik na een lange zoektocht heb gevonden, aan me verkopen omdat de armen van een pak/jas veel te lang zouden zijn. Door de omvang van mijn armen kruipen de mouwen op en past het toch, maar dat geloven ze dan niet.
Ik heb dit met onderbroeken

Bijlagen

• Screenshot_20220816-200054_Chrome.jpg
    Screenshot_20220816-200054_Chrome.jpg
    136,2 KB · Weergaven: 53
Terug
Naar boven