- Waardering
- 14.553
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 18%
Dat niet maar had het in mijn hoofd als leuk dagje weg op de motor.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat niet maar had het in mijn hoofd als leuk dagje weg op de motor.
Het is wel een leuk eiland om naartoe te gaan, maar het motorrijden zal denk ik tegenvallen.Dat niet maar had het in mijn hoofd als leuk dagje weg op de motor.
Ik bedoelde dan ook die wegen er omheen, daar is een 'scene'. Daar zitten hele technische uitdagingen in; het plein zelf is gevaarlijk en heeft ook nog eens glad wegdek.Hmm ik zie mezelf niet echt voor de lol over het Rotterpolderplein rijden met al die stoplichten en drukte. Alleen de uitvoegstroken zijn leuk.
Vechtstreek is inderdaad wel een goede, daar wil ik zeker van de zomer wel wat kilometers gaan maken.
Ben ook wel benieuwd of Texel beetje leuk rijden is eigenlijk.
Eventueel met een overnachting, is Texel ook leuk te combineren met de dijkweggetjes in Noord-Holland.Dat niet maar had het in mijn hoofd als leuk dagje weg op de motor.
Hoorn-Enkhuizen is een leuke dijkEventueel met een overnachting, is Texel ook leuk te combineren met de dijkweggetjes in Noord-Holland.
Er wordt erg veel gewerkt aan de IJsselmeerdijk, grote stukken zijn al jaren niet meer toegankelijk. Vroeger in de jaren 1980 kon je van Amsterdam naar Wieringen langs de dijk.
Ja zomers wordt je daar bijna gelyncht als je op de motor rijdt 🤣 wel leuk als je zin hebt om te vechten met wielrenners maar goed dat is weer een andere hobbyEr wordt erg veel gewerkt aan de IJsselmeerdijk, grote stukken zijn al jaren niet meer toegankelijk. Vroeger in de jaren 1980 kon je van Amsterdam naar Wieringen langs de dijk.
Het gedeelte Hoorn-Enkhuizen is inderdaad het mooiste gedeelte, maar alleen open in het winterhalfjaar.
Dan kan ik mezelf stompen geven want dat doe ik ook...Ja zomers wordt je daar bijna gelyncht als je op de motor rijdt 🤣 wel leuk als je zin hebt om te vechten met wielrenners maar goed dat is weer een andere hobby
Kan je nog een beetje leuk rijden in Friesland? Heb in de jaren 1980 twee jaar in Nes gewoond en vond de motormogelijkheden toen tegenvallen.Ja zomers wordt je daar bijna gelyncht als je op de motor rijdt 🤣 wel leuk als je zin hebt om te vechten met wielrenners maar goed dat is weer een andere hobby
Ik ook vind het heerlijk, maar je hebt er soms gasten tussen die ik wel een paar stompen wil geven 🤣Dan kan ik mezelf stompen geven want dat doe ik ook...
Ja moet zeggen dat ik het hier prachtig vind om te rijden als je de weg een beetje kent leuke kronkel wegen met goed asfalt overal hier, kom vd zomer deze kant maar is op doen we een dagje touren 💪🏼Kan je nog een beetje leuk rijden in Friesland? Heb in de jaren 1980 twee jaar in Nes gewoond en vond de motormogelijkheden toen tegenvallen.
Ja, lijkt me gezellig!Ja moet zeggen dat ik het hier prachtig vind om te rijden als je de weg een beetje kent leuke kronkel wegen met goed asfalt overal hier, kom vd zomer deze kant maar is op doen we een dagje touren 💪🏼
Alleen in het weekend afgesloten voor motoren.
O ja, vergeet ik vaak. Sta er wel eens met moeder de vrouw achterop, en dan moeten we een ander ritje verzinnen.
Je bent welkom hoor, maken we er een mooie rit van 💪🏼
Heb je de op- en afritten van de N206 nog gedaan?Vandaag toch best een lekker dagje gehad, begin nu wel langzaam wat vertrouwd te worden in de bochten en heb de 'chicken strips' van de vorige eigenaar wat kleiner gemaakt.
![]()
![]()