- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die Guzzi V85 en de Triumph Speed Triple 1050.
Zit te denken over aanschaf van een kleine off road voor de TET. Zoiets als de Kawa KLR250 hierboven.
Heb in 40 jaar motorrijden eigenlijk best weinig motoren gehad:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

De afgebeelde Zuendapp wel, ik had natuurlijk ook een opgevoerde. Daar deed ik al kneedown mee, de agenten die me aanhielden moesten vaak lachen om de afgesleten voetsteunen.
Allemaal!

Aprilia RS 660 A2 heeft volgens mij gewoon een 180 achterband hoor.Iemand die wat ervaring heeft 35kw motoren? Is het de moeite om daar tijd en geld in te steken of wacht ik beter tot 24 jaar om direct iets deftig te kunnen kopen?
Mijn bedoeling is om iets te kunnen rijden voor op de weg en met dan iets als een R6 op circuit in de zomermaanden.
Voorbeelden die mooi zijn, maar ik vind die dunne achterband zo lelijk
Aprilia rs 660
KTM RC 390
Yamaha YZF-R3
Het ziet er inderdaad de meest normale achterband uit, maar hier in de garage staan allemaal +1000cc'sAprilia RS 660 A2 heeft volgens mij gewoon een 180 achterband hoor.
Ik voel me net een baby.A2 is natuurlijk geknepen vermogen van 35kw van een motor die maximaal 70kw ongeknepen heeft.Het ziet er inderdaad de meest normale achterband uit, maar hier in de garage staan allemaal +1000cc'sIk voel me net een baby.
En ik zie dat die Yamaha R3 40pk heeft... Mijn crossmotor even veel en dat is maar voor wat te spelen.
Deels mee eens, maar ook motoren die in de basis al (bijna) voldoen aan A2 rijden beter dan hoogtoerige motoren die veel afgeknepen moeten worden.A2 is natuurlijk geknepen vermogen van 35kw van een motor die maximaal 70kw ongeknepen heeft.
Ik zou meer naar het koppel kijken, dus een A2 met het meeste koppel onderin.
Zoveel mogelijk koppel in het onder- en middengebied voordat bovenin de toeren het vermogen begrensd wordt.
Je kan toch ook gewoon een r6 op 35kw kopen?Het ziet er inderdaad de meest normale achterband uit, maar hier in de garage staan allemaal +1000cc'sIk voel me net een baby.
En ik zie dat die Yamaha R3 40pk heeft... Mijn crossmotor even veel en dat is maar voor wat te spelen.
De grootste baby´s zitten vaak op een (+)1000cc...Het ziet er inderdaad de meest normale achterband uit, maar hier in de garage staan allemaal +1000cc'sIk voel me net een baby.
Iemand die wat ervaring heeft 35kw motoren? Is het de moeite om daar tijd en geld in te steken of wacht ik beter tot 24 jaar om direct iets deftig te kunnen kopen?
Mijn bedoeling is om iets te kunnen rijden voor op de weg en met dan iets als een R6 op circuit in de zomermaanden.
Voorbeelden die mooi zijn, maar ik vind die dunne achterband zo lelijk
Aprilia rs 660
KTM RC 390
Yamaha YZF-R3
Volgensmij niet want een R6 heeft meer dan 70kw piek
In België kreeg je vroeger zelfs de hayabusa op a2Je kan tegenwoordig best veel leuke middelweights kopen die gewoon begrenst zijn op A2 en dan laat je hem weer terugzetten als je vol mag.
Volgensmij niet want een R6 heeft meer dan 70kw piek