Dutchman
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 750
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik weet niet heb zelf een husqvarna 701 die weegt 155 kg denk dat het niet veel lichter wordt, heb je evengoed 80 pk en een hoop lol, ik zelf gebruik hem voor de tet en lange offroad tochten daar is hij uitermate geschikt voor, heb die motor speciaal gekozen voor het gewicht en ook omdat je nog goed mee kan komen op de weg met de rest
Ik weet niet heb zelf een husqvarna 701 die weegt 155 kg denk dat het niet veel lichter wordt, heb je evengoed 80 pk en een hoop lol, ik zelf gebruik hem voor de tet en lange offroad tochten daar is hij uitermate geschikt voor, heb die motor speciaal gekozen voor het gewicht en ook omdat je nog goed mee kan komen op de weg met de rest
Die van mij maakte ook nog in 3 power wheely's, maar onderin beetje te tam met de standaard gearing.Ik weet niet heb zelf een husqvarna 701 die weegt 155 kg denk dat het niet veel lichter wordt, heb je evengoed 80 pk en een hoop lol, ik zelf gebruik hem voor de tet en lange offroad tochten daar is hij uitermate geschikt voor, heb die motor speciaal gekozen voor het gewicht en ook omdat je nog goed mee kan komen op de weg met de rest
Ja vind ik persoonlijk wel fijn ivm het offroad rijden, maar ik snap je punt wat ik fijn vind zijn de lange service intervallen voor een 1 cilinder en de stabiliteit van het blok hebben ze goed gedaan bij ktm/husqvarnaDie van mij maakte ook nog in 3 power wheely's, maar onderin beetje te tam met de standaard gearing.
Hoeveel km heb je er al mee gereden? Ik zelf maar een droevige 4000km.Ja vind ik persoonlijk wel fijn ivm het offroad rijden, maar ik snap je punt wat ik fijn vind zijn de lange service intervallen voor een 1 cilinder en de stabiliteit van het blok hebben ze goed gedaan bij ktm/husqvarna
8 K
Zelf wilde ik het ding niet verslijten omdat ik lange tochten wilde gaan maken. Beetje zandweggetjes in de Bollenstreek gedaan en driften in korte bochtjes en op rotondes.
Zelf wilde ik het ding niet verslijten omdat ik lange tochten wilde gaan maken. Beetje zandweggetjes in de Bollenstreek gedaan en driften in korte bochtjes en op rotondes.
Ik woon nu bij mijn vriendin in Diemen, werk nog wel in Haarlem.Jij woont in Haarlem toch? Waar rij jij normaal heen met je Triple als je leuk wilt rijden en het gas een beetje open wilt trekkenm
Moët prima kunnen, er staan online verhalen over een man en vrouw die de wereld rond zijn gereden op 701 en buiten het reguliere onderhoud heeft ie ze nooit in de steek gelaten.Zelf wilde ik het ding niet verslijten omdat ik lange tochten wilde gaan maken. Beetje zandweggetjes in de Bollenstreek gedaan en driften in korte bochtjes en op rotondes.
Bij mij ging al na 2k de Magura slave clutch cylinder kapot... Ik had al zo'n hekel aan dat merk gekregen in mijn mtb tijd.Moët prima kunnen, er staan online verhalen over een man en vrouw die de wereld rond zijn gereden op 701 en buiten het reguliere onderhoud heeft ie ze nooit in de steek gelaten
Ja die slave clutch is een dingetje, is ook een terugroep actie voor geweest.Bij mij ging al na 2k de Magura slave clutch cylinder kapot... Ik had al zo'n hekel aan dat merk gekregen in mijn mtb tijd.
Maar ik heb hem eigenlijk verkocht omdat ik recent weer een relatie heb en we samen (allebei >1m80) niet op de Husky passen. We gingen bijna altijd op pad met mijn Speed Triple, maar die heeft voor haar te hoge duosteunen, ook na 5cm verlagen (dan komen ze ook weer aan de grond in mooie bochten). Daarom de Husk ingeruild voor een Guzzi V85tt.
Moët prima kunnen, er staan online verhalen over een man en vrouw die de wereld rond zijn gereden op 701 en buiten het reguliere onderhoud heeft ie ze nooit in de steek gelaten.
Maar snap wat je bedoelt het is echt meer een adventure motor dan een weg motor als je veelal alleen op de weg rijdt kan je beter wat anders nemen.
Ik reed altijd racers maar aangezien ik mezelf een gladiator voel op zulke apparaten ben ik daar maar mee gestopt, 🤣

Ja klopt kenteken er af en vol gas 🤣 continue boven de 200. Maar goed toen ik vader ben geworden zag ik steeds vaker in elke bocht m’n leven voorbij flitsen dus heb ik afscheid genomen van de racers. Ik moet wel zeggen dat ik nu veel meer geniet ook van het rijden en wat je zegt je zit beter kan langer zitten, een beetje genieten doet me toch meer dan dat gejakker 🤣Daar zijn racers ook voor
Daarom ook afscheid genomen van mijn racer, mis het alleen op de snelweg. Met een 950 win je het dan niet meer van een beetje auto. Top is maar 220. Maar absoluut geen spijt van, ik zit veel lekkerder op mijn sm en vind ze ook mooier om te zien.
Ik woon nu bij mijn vriendin in Diemen, werk nog wel in Haarlem.
Maar goeie vraag. Omdat ik behoorlijk oud ben ondertussen hoeft het niet meer zo hard rechtuit voor mij - maar bochten met KD en ED vind ik nog steeds leuk ondanks dat ik een beetje voorzichtig ben geworden.
Bij het Rottepolderplein zitten wat leuke bochtencombinaties, maar als je daar even niet oplet moet je helemaal naar IJmuiden. Ook een beetje druk daar. Ben meestal snel klaar daar, behalve dus als ik niet oplet.
De N206 van Haarlem naar Katwijk heeft leuke op- en afritten, die neem ik wel eens 5-10 keer. Maar daar rijdt weer een lijnbus die diesel morst, dus eerst verkennen. Dat zijn ook de bochten waar ik Mike the Bike KD heb voorgedaan (en nog een paar anderen van het motor-forum die niet op het laatste moment afhaakten).
En de dijkwegen/weggetjes langs de Amstel en Kromme Mijdrecht en omstreken (bv Vecht). Wel veel onoverzichtelijke bochten dus goed rechtshouden en anticiperen op tegenliggers daar.
De dijkweggetjes van de grote en minder grote rivieren waren leuk in de jaren 1980, maar nu erg toeristisch. Eigenlijk zijn er ook niet erg veel bochten, maar wel een apart mooie omgeving.
NeeBen ook wel benieuwd of Texel beetje leuk rijden is eigenlijk.
Teleurstelling is groot
Hoezo, ga je er binnenkort naartoe?