AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic

Kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen H4 en BA20D, en dan hopelijk ook welke ik voor een Fz6 moet hebben?
Screenshot_20230228-132058_AliExpress.jpg

Ik wil graag LED's indd, maar H4 dus, top!

Net even slim geweest met de accu aankoppelen en kortsluiting gemaakt. Motor staat niet meer. Wat kan ik nu doen? Ik zie een zekeringenboxje zitten, die nalopen? Hoe weet ik of er een zekering kapot is?

Net even slim geweest met de accu aankoppelen en kortsluiting gemaakt. Motor staat niet meer. Wat kan ik nu doen? Ik zie een zekeringenboxje zitten, die nalopen? Hoe weet ik of er een zekering kapot is?
Kapotte zekering kan je zien, dan is hij verbrand of gebroken, dat zie je door het plastic heen.

Zekeringen sowieso even nalopen, die zijn er om te voorkomen dat je door zo'n fout echte schade aanricht.

Ik had zelf een kapotte zekering laatst, zag gewoon dat het draad in het pastic onderbroken was.

Edit: foto van de zekering van mijn dim/grootlicht.
20230305_113103.jpg

Even de hoofdzekering vanaf de accu nachecken

Eeerst de pluspool (rood), daarna de min (zwart). Bij afkoppelen andersom.

Zijn die dingen bij een bouwmarkt te krijgen?

Terug
Naar boven