- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is een led lampje, jouw motor heeft H4 nodig.Kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen H4 en BA20D, en dan hopelijk ook welke ik voor een Fz6 moet hebben?![]()
Dat zal in bijna alle gevallen een foutieve lichtbundel opleveren.
Dat zal in bijna alle gevallen een foutieve lichtbundel opleveren.
Waarschijnlijk omdat de koplamp er niet op aangepast is. Op mijn bijna nieuwe Moto Guzzi V85 bj 2022 is wel alle verlichting LED.
De reflector en farnell lens van je koplamp is afgesteld op de locatie waar normaal gesproken de gloeidraad van de halogeen lamp zit. De vervangende led wijkt daar van af.
Kapotte zekering kan je zien, dan is hij verbrand of gebroken, dat zie je door het plastic heen.Net even slim geweest met de accu aankoppelen en kortsluiting gemaakt. Motor staat niet meer. Wat kan ik nu doen? Ik zie een zekeringenboxje zitten, die nalopen? Hoe weet ik of er een zekering kapot is?
Waarschijnlijk je start zekering stukNet even slim geweest met de accu aankoppelen en kortsluiting gemaakt. Motor staat niet meer. Wat kan ik nu doen? Ik zie een zekeringenboxje zitten, die nalopen? Hoe weet ik of er een zekering kapot is?
Zou ze eigenlijk allemaal even nalopen in dit geval.
Even de hoofdzekering vanaf de accu nacheckenNet even slim geweest met de accu aankoppelen en kortsluiting gemaakt. Motor staat niet meer. Wat kan ik nu doen? Ik zie een zekeringenboxje zitten, die nalopen? Hoe weet ik of er een zekering kapot is?
Eeerst de pluspool (rood), daarna de min (zwart). Bij afkoppelen andersom.Net even slim geweest met de accu aankoppelen en kortsluiting gemaakt. Motor staat niet meer. Wat kan ik nu doen? Ik zie een zekeringenboxje zitten, die nalopen? Hoe weet ik of er een zekering kapot is?
En contact uit, ook van de opstartende bronEeerst de pluspool (rood), daarna de min (zwart). Bij afkoppelen andersom.
Eeerst de pluspool (rood), daarna de min (zwart). Bij afkoppelen andersom.

Meestal wel ja