Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic

Zonder wijntje doen dan... je wil niet van de voetsteun afschieten met je voet ;)

Wel ontzettend balen van je rug... :(Ik nam dan
Hoop dat t snel beter gaat.
Dank je, lig nu plat op bed te wachten op mijn avondeten en natuurlijk meer wijn.

Drank en motorrijden gaat heel goed samen, vooral bij sportief rijden. Woonde vroeger in Den Haag en deed daar graag mee aan de illegale motorraces op de op- en afritten (klaverblad racen).

Ik dronk dan van tevoren 3 Westmalle tripels en was dan 1 van de weinigen die nooit crashte. Bij mountainbiken gebruikte ik ook vaak wat alcohol om beter te kunnen sturen bij races.

Balen van je rug, maar alcohol heeft geen plaats in het verkeer, helemaal niet motorrijden waar je de goede reflexen en cognitief vermogen juist meer nodig hebt.

Laatst bewerkt:
Ja en reactievermogen is cruciaal bij darten en overmoedigheid kan een fatale afloop hebben.
Ik ben nog nooit aangereden of zelf een verkeersongeluk veroorzaakt in 45 jaar en meer dan een miljoen kilometer, ondanks chronisch alcohol gebruik.

Ik ben nog nooit aangereden of zelf een verkeersongeluk veroorzaakt in 45 jaar en meer dan een miljoen kilometer, ondanks chronisch alcohol gebruik.
Dat kan misschien best....

Maar t gebeurt helaas ook vaak genoeg dat een ongeluk achter iemand die gedronken heeft gebeurt en diegene t nooit zal weten.

Ik ben zelf van mening dat rijden en alcohol nooit samen gaan.

• Like
Waarderingen: BB_
Dat kan misschien best....

Maar t gebeurt helaas ook vaak genoeg dat een ongeluk achter iemand die gedronken heeft gebeurt en diegene t nooit zal weten.

Ik ben zelf van mening dat rijden en alcohol nooit samen gaan.
Dus misschien heb ik een spoor van vernietiging achtergelaten, zonder het te weten?

Dus misschien heb ik een spoor van vernietiging achtergelaten, zonder het te weten?
Ik zeg alleen dat t kan gebeuren. Ik zeg nergens dat dat zo is. ;)
Heb t helaas wel een keer zelf ervaren... betrokken bij een ongeluk (gelukkig alleen blikschade) en de veroorzaker was opgepakt. Had aardig wat gedronken en had zelf niets door.

Ik zeg alleen dat t kan gebeuren. Ik zeg nergens dat dat zo is. ;)
Heb t helaas wel een keer zelf ervaren... betrokken bij een ongeluk (gelukkig alleen blikschade) en de veroorzaker was opgepakt. Had aardig wat gedronken en had zelf niets door.
Die zat vast niet op een motor. Alleen in slechte films zoals Mad Max 1 zaaien motorrijders dood en verderf zonder er zelf iets van te merken.

Ritje gemaakt in het Groene Hart. Het begon met een lekke band, er zat bijna geen lucht meer in. Propje gezet en verder gereden, voetsteuntjes bijgeslepen! Natuurlijk op een zonnig plekje een wijntje gedronken en een hapje gegeten.

Bijlagen

• IMG20230502175233.jpg
    IMG20230502175233.jpg
    128,2 KB · Weergaven: 51
  • IMG20230502175312.jpg
    IMG20230502175312.jpg
    103,4 KB · Weergaven: 71
Laatst bewerkt:
  • Wow
Waarderingen: BB_
Klapmongool ben je, totdat je een keer een kindje doorrijdt. Dat je al 45 jaar schadevrij rijdt betekent niet dat het nooit kan gebeuren

Klapmongool ben je, totdat je een keer een kindje doorrijdt. Dat je al 45 jaar schadevrij rijdt betekent niet dat het nooit kan gebeuren
Dat gebeurt alleen in slechte films, met een motor of een fiets kijk je wel uit dat je niemand aanrijdt. Automobilisten daarentegen...

Laatst bewerkt:
Ik reed altijd heerlijk na een paar pilsjes.
Maar ben er al lange tijd mee gestopt.

Behalve op vakantie.

Keta op de motor is trouwens echt een hele hele hele slechte combinatie.

Dat gebeurt alleen in slechte films, met een motor of een fiets kijk je wel uit dat je niemand aanrijdt. Automobilisten daarentegen...
Precies, motorrijders weten dat ze meer risico lopen dus zouden nooit domme dingen doen zoals rijden onder invloed van een stof die hun reactievermogen, waarneming, inschattingsvermogen en congnitieve functies beperkt....

Zuipen en dan met flinke zelfoverschatting op de motor stappen. :thumb:

Precies, motorrijders weten dat ze meer risico lopen dus zouden nooit domme dingen doen zoals rijden onder invloed van een stof die hun reactievermogen, waarneming, inschattingsvermogen en congnitieve functies beperkt....
Ik wou het eerst niet zeggen, maar jij hebt onlangs trots gemeld dat je van een dijk af bent gereden. Of was dat juist een slimme actie.

Terug
Naar boven