- Waardering
- 14.553
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice, Veel plezier. ga je nog trainen daar?De route is gepland, totaal doen we er 12 dagen over. In het echt wel nog wat meer kleine stukjes omrijden maar je kan niet eindeloos stops toevoegen op maps. Dit is wel in grote lijnen de route.
Wildkamperen en hotels, beetje 50/50.
Zin in!![]()
Straks een DJI mini 3 kopen, gaat waarschijnlijk ook mee.
Voor bagage een tanktas, 2 grote zijtassen zijn ook binnen en die passen (netaan) dan een bagagerol van 50 liter en alle andere 'shit' zoals tent en slaapzak gaan met spanbanden vastgemaakt worden.
![]()
![]()
Goed bezig, voorbereiding is halve werk (of zoiets).De route is gepland, totaal doen we er 12 dagen over. In het echt wel nog wat meer kleine stukjes omrijden maar je kan niet eindeloos stops toevoegen op maps. Dit is wel in grote lijnen de route.
Wildkamperen en hotels, beetje 50/50.
Zin in!![]()
Straks een DJI mini 3 kopen, gaat waarschijnlijk ook mee.
Voor bagage een tanktas, 2 grote zijtassen zijn ook binnen en die passen (netaan) dan een bagagerol van 50 liter en alle andere 'shit' zoals tent en slaapzak gaan met spanbanden vastgemaakt worden.
![]()
![]()
Ik heb er geen last meer van gehad.@BB_ heb je de oorzaak van het gekras al gevonden en verholpen?
Mentaal of fysiek?
Damn! Vet man, wanneer ga je?Klaar voor een rondje TET, Duitsland, Denemarken,Zweden doel is de poolcirkel en dan weer via de Baltische kust naar huis![]()
Vrijdag ochtend heel vroeg, nog ff paar dagen werken, maar man wat heb ik zin in deze reis 🤣Damn! Vet man, wanneer ga je?
Bijzonder weinig bagage overigens.
Ja dat snap ik, zeker op je nieuwe motor!Vrijdag ochtend heel vroeg, nog ff paar dagen werken, maar man wat heb ik zin in deze reis 🤣
Die reis die jii gaat maken heb ik ook met me vader nog in de planning staan, maar zelf ben ik een echte onverhard rijder, zo min mogelijk andere mensen tegen komen lekker wild kamperen, gewoon een tijdje op jezelf zijn heerlijk
Ja inpakken is een kunst 🤣 links heb ik een 18liter tas met wat kleding, rechts een tas met eten en gereedschap, de toprol bevat alle camping gear, mijn tip draag shirtjes van merino wol die kan je weken aan zonder dat ze beginnen te stinken🤣Damn! Vet man, wanneer ga je?
Bijzonder weinig bagage overigens.
Motorisch.
Fysiek dus.
Mentaal is ook fysiek, tenzij je liever in hogere machten geloofd.
Die had ik niet van jou verwacht.Mentaal is ook fysiek, tenzij je liever in hogere machten geloofd.
Heerlijk stekkie. Veel plezier en stay safe bro
Tnx mate
Altijd 💪🏼 tenzij ik wil douchen en spullen moet opladen