Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic

Pff wat een geld die angel eyes, je kan toch net zo goed zelf een CFFL buisje kopen en deze rondom je lamp monteren of niet? Ff schakelaartje tussen je accu en lampje maken en klaar.

Dit is wel de mod met hid's bij.
Je moet ook wel zien dat de angeleyes niet smelten vanwege de hitte v.d. koplampen. Bij die gasten die dat doen wordt er een harnas voorzien dat daartegen bestendig.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.442
Dit is wel de mod met hid's bij.
Je moet ook wel zien dat de angeleyes niet smelten vanwege de hitte v.d. koplampen. Bij die gasten die dat doen wordt er een harnas voorzien dat daartegen bestendig.

Ja dat is wel weer zo idd. Maar volgens mij betaal je vooral voor de manuren die erin gaan zitten of niet?

Ja dat is wel weer zo idd. Maar volgens mij betaal je vooral voor de manuren die erin gaan zitten of niet?

Ja, is ook niet gemakkelijk he. Die headset van een R6 2003-2005 moet in de oven gestoken worden om hem open te doen en weet ik veel. Daar begin ik liever niet aan. Dan heb je nog die balasten voor de Hids die erbij komen. En het feit dat die R6'en slechts 3 lampen hebben en 1 spiegeltje (namaaklicht), dus dat moet ook worden aangepast zodat je 2 Hid's hebt en 2 grote lichten.

Dus die 250 Euro valt goed mee vind ik.

:D

Je bent 21 vandaar ;) , geen reden om voor licht te gaan :) .

Hmm motorrijschool Nova in Nijmegen denkt daar anders over, ze zeiden dat er een nieuwe wet komt (binnenkort al, iig sneller dan dat ik mn motorrijbewijs kan halen). met die nieuwe wet moet je ongeacht hoe oud je bent 2 jaar geknepen rijden.

Toch maar ff een andere rijschool bellen dan :D

Dat is onzin, indien je 21 bent mag je kiezen voor beperkt of onbeperkt motorrijbewijs, er zijn inderdaad plannen om de grens naar 24 te verhogen. Maar verplicht 2 jaar geknepen te rijden :scratch: .

Dat is onzin, indien je 21 bent mag je kiezen voor beperkt of onbeperkt motorrijbewijs, er zijn inderdaad plannen om de grens naar 24 te verhogen. Maar verplicht 2 jaar geknepen te rijden :scratch: .

Met geknepen bedoel ik 25kW max. Volgens Nova zou volgens die wet de leeftijd niet meer boeien, maar vanaf de dag dat je je motorrijbewijs gehaald hebt moet je 2 jaar wachten voordat je zwaar mag.

Ik weet wat geknepen is, maar Nova is niet de wet dusseh ;) .

Ga eens langs bij Brinkhoff Verhoeckx op de Sint Jacobslaan. Goede rijschool, heb ik zelf ook mijn rijbewijs gehaald.

hier ook een motor topic leuk!
heb vorig jaar heel mijn xl500 uit 85 omgebouwd tot supermotard zelf tank gelast met crf kapwerk erop en nog veel meer heb hem alleen verkocht was verders wel leuk om te doen
jammer wilde un foto uploade maar image schack werkt nie mee
hier de site waar het allemaal opstaat Motor-Forum - Off/Allroads & SM - xl500 project

heb trouwens nog meer motor gehat een cr80 ,cr250 , cr500 allemaal verkocht tijd voor iets anders ;)

Met geknepen bedoel ik 25kW max. Volgens Nova zou volgens die wet de leeftijd niet meer boeien, maar vanaf de dag dat je je motorrijbewijs gehaald hebt moet je 2 jaar wachten voordat je zwaar mag.

Dat is een regel die ze bij mijn weten pas in 2012 MOGEN invoeren... Volgens mij bestaat die regel nog niet en mag jij wss gewoon op je R6 rondblazen..

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.453
Woehoe! Heb een leer motorpak gekocht van Capo, echt vet, morgen ga ik nog laarzen bij hem ophalen en het plaatje is compleet. Zal ik dan nog ff een foto schieten :)

Bedankt nog Emiel :)

Vandaag naar de MFMM geweest , was gezellig.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Woehoe! Heb een leer motorpak gekocht van Capo, echt vet, morgen ga ik nog laarzen bij hem ophalen en het plaatje is compleet. Zal ik dan nog ff een foto schieten :)

Bedankt nog Emiel :)

Geen probleem :)

Je bent iig wat veiliger weer kwa kledij ;)

Wie kan mij even helpen met een paar vragen? Ik ben al aan het sparen voor een sportieve motor maar het duurt nog een tijdje voordat ik er 1 kan kopen. Maar nu vraag ik me nog een paar dingen af....

vraag 1:
a. Wat gaat een goed pak (laarzen, broek, jas en helm) mij kosten?
b. welke materialen en merken zijn aanraders?

vraag 2:
luisteren jullie muziek als jullie op de motor rijden? zoja, hoe?

vraag 3:
hoe veel lessen had je nodig om het rijbewijs te halen, en had je al rijbewijs B toen je A behaalde?

Laatst bewerkt:
Wie kan mij even helpen met een paar vragen? Ik ben al aan het sparen voor een sportieve motor maar het duurt nog een tijdje voordat ik er 1 kan kopen. Maar nu vraag ik me nog een paar dingen af....

vraag 1:
a. Wat gaat een goed pak (laarzen, broek, jas en helm) mij kosten?
b. welke materialen en merken zijn aanraders?

vraag 2:
luisteren jullie muziek als jullie op de motor rijden? zoja, hoe?

vraag 3:
hoe veel lessen had je nodig om het rijbewijs te halen, en had je al rijbewijs B toen je A behaalde?

antwoord 1:

a. Hangt van je eisen af , de 1 is tevreden met een overjarig model of een 2e hands pakkie en de anders klaagt nog als hij vannucci voor zijn neus krijgt.
b. MQP, Arlenness, M-Tech, teveel om op te noemen eigenlijk. Waar je op moet letten is dat het pak dubbel gestickt is op de naden.

antwoord 2:
Ja dat kan , oordop van mp3 speler of dergelijke aan 1 kant al hoor je hier vaak nog weinig van tijdens de rit en als je het wel hoort is er een grote kans op gehoorschade.

antwoord 3:
Ik had geen B rijbewijs voor ik me A haalde en aantal lessen is per persoon verschillend. Heb mensen gezien die na 2 weken klaar waren maar ook mensen die na 2 jaar nog bezig waren met AVD.

Terug
Naar boven