Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic

240, maar iedereen vliegt hem voorbij :D #Youtube

Heb nog even gekeken vannochtend, 100kmh op de navi ligt tussen de 106 en 107 en 204 op de teller was 191 op FM, mogelijk was het iets meer dan 191 nog maar FM update maar elke 0.5 sec ofzo.

Had maar een kort stuk om gas te geven, maar bij 200 op de teller trok hij gewoon nog met overtuiging.

In da real world op de Autobahn op weg naar de Eiffel draaiden mijn broer en ik het gas open met mijn 100pk Triump Speed Four en zijn 120pk Street Triple en konden rechtopzittend in onze waterdichte doorrijkleding nauwelijks boven de 200 op de teller komen...

Maakt ook niet uit, verschil wordt gemaakt in de bochten.

Which this is?
Ik kan er ook niet veel meer van maken man. een video met snelheidsmeter en GPS data tegelijkertijd is al heel wat.

Maar je woont in de buurt, wie weet kom je ik je een keer tegen dan mag je gerust een rondje rijden. Als je voelt hoe hij bij 160 nog trekt in de 3de versnelling geloof je wel dat 200+ makkelijk gaat.

Real world toonde mijn teller met 6-7% afwijking 240 en zat er voor mijn gevoel nog wel een paar KM meer in.

Cool interview van 500cc winnaar Simon Crafar!

Which this is?
Ik kan er ook niet veel meer van maken man. een video met snelheidsmeter en GPS data tegelijkertijd is al heel wat.

Maar je woont in de buurt, wie weet kom je ik je een keer tegen dan mag je gerust een rondje rijden. Als je voelt hoe hij bij 160 nog trekt in de 3de versnelling geloof je wel dat 200+ makkelijk gaat.

Real world toonde mijn teller met 6-7% afwijking 240 en zat er voor mijn gevoel nog wel een paar KM meer in.
Doen we!

In da real world op de Autobahn op weg naar de Eiffel draaiden mijn broer en ik het gas open met mijn 100pk Triump Speed Four en zijn 120pk Street Triple en konden rechtopzittend in onze waterdichte doorrijkleding nauwelijks boven de 200 op de teller komen...

Jij hebt ook nog een broer? Wat zou ik graag een kijkje gehad willen hebben bij jullie aan de eettafel 😂 vroeger.

Maar ik heb net mijn motor weer even gepoetst na de vakantie, het zonnetje schijnt, rustig op de weg en door al deze motorpraat krijg ik er weer zin in.

Ik ga maar weer eens wat bochten opzoeken.
20230820_195023.jpg

Moet je nagaan als je daar een kuip opzet waar je achter kan kruipen.

Terug
Naar boven