apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Van de heuvel af
Had ik eens op de snelweg in de Ardennen, 200 op de Suzuki GS500. Mijn broer kwam naast me rijden op zijn Aprilia 1000cc en vertelde me later dat het 165 was op zijn (weliswaar pessimistische) snelheidsmeter.
Ik heb jaren op een fazer 600 gereden. 225 haalt ie makkelijk.
Een FZ1 gaat 270+ op de teller, 250+ op de GPS.Het ding heeft 95pk en de Fazer 1000 van mijn broer ging ook maar 240...
Een FZ1 gaat 270+ op de teller, 250+ op de GPS.
6:58, 169MPH op de teller en 157mph op de GPS(272 en 252 respectievelijk)
Which this is?
Doen we!Which this is?
Ik kan er ook niet veel meer van maken man. een video met snelheidsmeter en GPS data tegelijkertijd is al heel wat.
Maar je woont in de buurt, wie weet kom je ik je een keer tegen dan mag je gerust een rondje rijden. Als je voelt hoe hij bij 160 nog trekt in de 3de versnelling geloof je wel dat 200+ makkelijk gaat.
Real world toonde mijn teller met 6-7% afwijking 240 en zat er voor mijn gevoel nog wel een paar KM meer in.
Jij hebt ook nog een broer? Wat zou ik graag een kijkje gehad willen hebben bij jullie aan de eettafel 😂 vroeger.In da real world op de Autobahn op weg naar de Eiffel draaiden mijn broer en ik het gas open met mijn 100pk Triump Speed Four en zijn 120pk Street Triple en konden rechtopzittend in onze waterdichte doorrijkleding nauwelijks boven de 200 op de teller komen...
Maakt ook niet uit, verschil wordt gemaakt in de bochten.
Moet je nagaan als je daar een kuip opzet waar je achter kan kruipen.In da real world op de Autobahn op weg naar de Eiffel draaiden mijn broer en ik het gas open met mijn 100pk Triump Speed Four en zijn 120pk Street Triple en konden rechtopzittend in onze waterdichte doorrijkleding nauwelijks boven de 200 op de teller komen...
Maakt ook niet uit, verschil wordt gemaakt in de bochten.
Er zitten kleine kuipjes (''fly screens") op die dingen.Moet je nagaan als je daar een kuip opzet waar je achter kan kruipen.