MuscleMeat

Sticky Het Motor Topic

Niet met een huurmotor op straatbanden :roflol:

Heb het 500 meter geprobeerd maar het was echt vechten tussen de losse stenen, zweet stond op mijn rug. best steil ook nog eens maar dat zie je niet op de foto.
Daar kan je zelfs met je Fazer nog rijden.

Iemand een idee of je op een ktm duke vrij recht zit?
Ik zal een nekprotese moeten laten steken en paar nekwervels laten vastzetten.

Had normaal een sv 650 op het oog maar zo een model zal het dus niet worden vrees ik.

Heb het niet zo voor tour en chopper motos.

• Wow
Waarderingen: BB_

Had normaal een sv 650 op het oog maar zo een model zal het dus niet worden vrees ik.

Oef , sterkte. Ik heb zelf geen ervaring met KTM, maar denk het wel. Mijn Kawasaki versys zit je heel comfortabel rechtop.

Welke duke?

Ga eens naar een KTM dealer en ga proefzitten/rijden. Denk dat je er behoorlijk rechtop op zit.

Oef , sterkte. Ik heb zelf geen ervaring met KTM, maar denk het wel. Mijn Kawasaki versys zit je heel comfortabel rechtop.
Bedankt. Had het niet zien aankomen. 2 weken wat nekpijn zoals ik 1 a 2 x int jaar voorhad. Plots uitstraling naar mn arm. Verdoofde vigers. Op nmr zijn 3 bulgings te zien die tegen de zenuw drukken. Te dunne tss wervels en arthrose. C3 tot en met c7.

Had bijna een sv 650 gekocht van ne maat toen ik hoorde dat ik die operatie ga moeten ondergaan.

Rijvewijs en moto kopen on hold gezet tot na de operatie. Dan ga ik pas echt weten wat kan.

Proefrijden is het enige dat je kan doen en bij voorkeur meerdere uren, wellicht eentje huren.
Heb zelf een aantal jaar geleden lange tijd last gehad van m’n nek en op veel modellen is dat echt wel een dingetje.
Wat betreft de Dukes heb ik alleen de Super 1290 R gereden, maar daar ben je dus niet naar op zoek..

Proefrijden is het enige dat je kan doen en bij voorkeur meerdere uren, wellicht eentje huren.
Heb zelf een aantal jaar geleden lange tijd last gehad van m’n nek en op veel modellen is dat echt wel een dingetje.
Wat betreft de Dukes heb ik alleen de Super 1290 R gereden, maar daar ben je dus niet naar op zoek..
Das wat veel om mee te beginnen 😁

Groetjes uit Schotland, erg regenachtig, (tja je verwacht het niet..) maar wel erg mooi en hele vette wegen.

En je mag hier op alle buitenwegen 60mph(op veel plaatsen uberhaupt niet haalbaar of vol te houden) dus je hoeft ook niet bang te zijn voor je rijbewijs als je aan het flammen bent.

dji_fly_20230805_112526_121_1691231287922_photo_optimized.jpg
dji_fly_20230804_171900_54_1691166253695_photo_optimized.jpg
dji_fly_20230805_134106_132_1691239643393_photo_optimized.jpg

dji_fly_20230806_094632_149_1691311770160_photo_optimized.jpg

20230805_071307.jpg

Terug
Naar boven