Even op onderzoek uit🤔.
Tis het V990RP blok dus met grotere kleppen en nog wat aanpassingen in de kop tov model ervoor . Wou idd het latere model Gen1 omdat er betere aanpassingen aan zijn gedaan.
Zit een RSV-R RP58ECU en een P-Line Eprom in(open front en open exhaust ) heb de ecu opengeschroefd. Deze ECU heeft 2 potmeters dus kunnen ze de Co afstellen op de bank.
Blauw groen draadje is ook doorgeknipt vanaf de ECU dus hij loopt op mapping 2 schijnbaar, schijnt een mapping te zijn voor betere en veiligere prestaties met open filter en uitlaat.
Luchtfiltermodificatie is gedaan. Vermoed dat er een open airbox op heeft gezeten want het slangetje wat van het overloopje van de orginele box zat , zat er niet op en dat is eigenlijk best gevaarlijk want dan drupt de olie uit de box zo op de voorste cilinderkop/header de evt gevolgen hoef ik niet uit te leggen. Beetje slordig van de vorige eigenaar die zn spullen weer eraf heeft gehaald. Om deze reden schroef ik altijd even de motor een stukje uit elkaar om te zien of alles oke is🫡. Even een oude slang van honda gepakt die paste en die uit laten komen boven mn voortandwiel, gratis automatische smering👈
En een collector mod( foto ter il7lustratie)
Deze modificatie laat de RSV blijkbaar denken dat ie een twin systeem heeft wat schijnbaar zorgt voor een mooiere loop tussen 5000 en 7000rpm.
Dus ergens heeft er hoogstwaarschijnlijk ook een open demper op gezeten. Deze ga ik zsm weer aanschaffen daar hij wss nu stukje te rijk loopt met std dichte demper.
Ga een actieve koolstof filtertje aanschaffen voor de carterontluchting die nu zn rommel in het luchtfilterhuis blaast👎. Heb ik op verschillende voertuigen gedaan en werkt perfect.