- Waardering
- 7.333
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vroeger liet ik mijn motorpakken op maat maken, maar dan zaten ze nog steeds strak. Heb nu een 4xl jas en 3xl broek voor de winter weten te vinden.Poeh krijg echt weer zin om op de motor te stappen als ik dit allemaal weer hoor🤗 helaas past mijn pak niet meer, ben gegroeid🤭😝 ben tijdje geleden pakken wezen passen maar dan kom je met de knie weer niet uit, die hangt dan op mijn schenen🤣
Je hebt de storing niet opgelost, enkel het symptoom gereset/onderdrukt.heb die storing er uit gekregen door de accu er even af te halen maar fijne ervaring was het niet.
IK ben ook weleens zonder pak gaan rijden. 1 keertje maar. Werd meteen geschept met 90 kilometer per uur door een afslaande auto. Raakte de grond niet. Heb 35 meter afgelegd zonder rijtuig waardoor mn been enkel nog aan weke delen (wat spieren en pezen en een paar strengen huid)aan mn lichaam hing. Wel apart als je jouw scheenbeen op 2 plekken een 10 centimeter uit je been ziet steken en allerlei hoeken en bochten maakt op een manier zoals moeder natuur het niet bedoeld heeftSchijnt dat @Schwarzeneggertje ooit zonder pak is gaan rijden. En alsnog met z’n knie over de grond door de bochten ging.
mooie outfit!
Thnxxx🤗 helm net nieuw gekocht🤭 is de R10❤️
Maagdelijk😁
Toe maar! Ik heb ook veel van Alpine Stars, alleen die helm nog niet (maar wel 4 Arai's een nieuwe AGV). Is die R10 een beetje stil? Ben zelf van 1 ritje op de snelweg doof geworden van het lawaai in de RX7 IOM replica, ondanks oordopjes...
Die R10 is niet super stil, mijn vorige AGV was stiller en zat fijner maar ben toch voor de looks gegaan. Aangezien ik SC project titanium er onder heb hoor je nagenoeg geen wind. 🤣🤣 ik doe altijd bouwvakkersoordopjes in🤗 (zonder is net of je naar een festival bent geweest🤣). De helm is net afgelopen zomer uitgekomen dus kan kloppen, is wel even sparen trouwens…!Toe maar! Ik heb ook veel van Alpine Stars, alleen die helm nog niet (maar wel 4 Arai's een nieuwe AGV). Is die R10 een beetje stil? Ben zelf van 1 ritje op de snelweg doof geworden van het lawaai in de RX7 IOM replica, ondanks oordopjes...
Kwam laatst ook weer wat oude foto's tegen.IK ben ook weleens zonder pak gaan rijden. 1 keertje maar. Werd meteen geschept met 90 kilometer per uur door een afslaande auto. Raakte de grond niet. Heb 35 meter afgelegd zonder rijtuig waardoor mn been enkel nog aan weke delen (wat spieren en pezen en een paar strengen huid)aan mn lichaam hing. Wel apart als je jouw scheenbeen op 2 plekken een 10 centimeter uit je been ziet steken en allerlei hoeken en bochten maakt op een manier zoals moeder natuur het niet bedoeld heeft![]()
Frame stond gebogen als een banaan en voorwiel zat bij de voorste cilinderkop😁
![]()
One hander kneedown uit de oude doos( 5 jaar terug). Binnekort eens nieuwe plaatjes schieten![]()
![]()
Dat wil ik ook nog graag eens een keer leren☺️Kwam laatst ook weer wat oude foto's tegen.
Was toch wel leuk motor rijden en die circuit daagjes, rammen.
Bekijk zo nu en dan dit topic en kriebelt dan wel weer fftjes, maargoed wie weet ooit.
(Dag van de foto's was ook 1e kneedown ooit blij datik was haha, eindelijk je knee sliders gebruiken waarvoor ze zijn)
Moet je gewoon doen. Het geheim is langzaam opbouwen. Je moet eerst een flinke hellingshoek aandurven.
Heel gaaf🥰
Yep, alles behalve bus