Is 38pk niet wat weinig, een Husqvarna 350 heeft 49pkLijkt me wel iets voor mij:
![]()
DR-Z4S
De DR-Z4S Dual Sports-motor is de jongste aanwinst in Suzuki’s Adventure Sport-segment. Ontdek de DR-Z4S.www.suzuki.nl
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is 38pk niet wat weinig, een Husqvarna 350 heeft 49pkLijkt me wel iets voor mij:
![]()
DR-Z4S
De DR-Z4S Dual Sports-motor is de jongste aanwinst in Suzuki’s Adventure Sport-segment. Ontdek de DR-Z4S.www.suzuki.nl
Nee, de XR600R, waar motorcross races mee gereden werden, had er maar 42. Gerard Wolsink reed daar nog mee, waarschijnlijk wel met een opgevoerd exemplaar.
Topvermogen is bij een trailbike waar geen wedstrijden mee worden gereden niet belangrijk en zelfs ongewenst. Er zijn wel grenzen, onder de 30pk zoals bij mijn Kawa KLR250 was ook weer hopeloos ondergemotoriseerd.Is 38pk niet wat weinig, een Husqvarna 350 heeft 49pk
Ik snap hem en voor alleen in terrein is het wellicht voldoende, maar de KTM 690 met 69 pk vond ik maar net aan voor op de weg.Topvermogen is bij een trailbike waar geen wedstrijden mee worden gereden niet belangrijk en zelfs ongewenst. Er zijn wel grenzen, onder de 30pk zoals bij mijn Kawa KLR250 was ook weer hopeloos ondergemotoriseerd.
Op een asfaltcircuit is dit, net als een 701, wel erg snel. Ook in bv mul zand kom je dan nog goed vooruit, terwijl de XR600 soms bijna doodviel op het strand.Ik snap hem en voor alleen in terrein is het wellicht voldoende, maar de KTM 690 met 69 pk vond ik maar net aan voor op de weg.
Mooi man. Vind dat een heel tof modeljaar voor de gsx met die 'lotus' koplamp.Oooo helemaal vergeten dat er een motortopic is. Afgelopen zomer nieuw speeltje gekocht met het doel om komende seizoen lekker veel track days te doen ook
Gixxers zijn fijne circuit fietsenOooo helemaal vergeten dat er een motortopic is. Afgelopen zomer nieuw speeltje gekocht met het doel om komende seizoen lekker veel track days te doen ook
Hoeveel uitstoot is dit en hoe ga jij dit compenseren?Enigsinds impulsief op woensdagmiddag besloten naar het Zwarte woud te rijden om wij vrienden te zien en 2 dagen mee op te trekken.
Donderdag met geweldig weer door het Zwarte woud gereden.
Uiteindelijk gistermiddag nog even Zwitserland ingegaan en daarna naar huis geknald om precies middennacht thuis te komen.
1750km in 2.5 dagen is pittig maar op een GS in perfect weer zeker geen straf.
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is een Duitse motor dus dit valt gewoon onder binnenlands verkeer dus mag het.Hoeveel uitstoot is dit en hoe ga jij dit compenseren?
Hij gaat een jaar lang geen producten meer uit de US importeren.Hoeveel uitstoot is dit en hoe ga jij dit compenseren?
huilt in harleyHij gaat een jaar lang geen producten meer uit de US importeren.