XXL Nutrition

Sticky Het (on)weer topic

hier nog geen druppel. Broeiend wel, en feestje ergens wat verder dus kan niet met ruit open slapen. Niks verwacht voor de komende 2 uur. feels bad man :(

ik zit in het oosten van het land dus jammer genoeg niks van mee gekregen... zag er wel srs uit op buienradar.

limburg maakt vandaag nog kans op een shitstorm

Waar hebben jullie het allemaal over, heb nergens iets van mee gekregen?:P

was prachtig. De shit kwam precies over ons heen en zette nog ff extra aan!!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gisteravond was mooi ja, mag van mij wel vaker gebeuren!

was echt leip ja
alle kanten zag je flitsen gaan

• Topic Starter Topic Starter
Ja heb ook nooit zo iets mee gemaakt.Overal om heen flitse.En gewoon elke seconde.

Gister met twee vrienden en een paar dikke joints op het balkon onweer gekeken. Zat er recht onder, was prachtig om te zien. Ging op een gegeven moment alleen wel erg hard regenen / waaien.

Zon schijnt nu, einde van de week weer

bump!!!

nog erg rustig hier. Toch geeft estofex een level 2. Dus er zal best nog wel wat komen. Ook capelift is hoog.

Wel weer als een drol dat de ns op halve kracht rijd sinds 17.00 uur :eek:

bump!!!

nog erg rustig hier. Toch geeft estofex een level 2. Dus er zal best nog wel wat komen. Ook capelift is hoog.

Wel weer als een drol dat de ns op halve kracht rijd sinds 17.00 uur :eek:

Zal ik tegen ibo zeggen dat de trainen niet rijden? Kan ik bij hem logeren :D

ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo ibo

Wordt er gek van langzamerhand.

Zijn jullie kringspiermaatjes van elkaar ofzo?
De t*ring hé.

OT:
Hier gebeurd ook niet veel, ben benieuwd.

Edit: ****. Ik zie nu de datum pas hahaha

nu begint het heerlijk te waaien. Ook al 2 donders gehad :eek: (omg utrecht)

Echt wat een faal hazen daar bij de NS.....

oe das al donder 3 :o

• Topic Starter Topic Starter
Weinig van terrecht gekomen. Noord Holland heeft de laatste tijd niet te klagen

Ergste voorbij, pittig harde stoten. Nu weer lekker rustig

:roflol:

geen druppel gevallen hier. Is alweer over zo te zien. :mad:

Zelden zo'n mooie dag gehad deze zomer.

Terug
Naar boven