MuscleMeat

Sticky Het (on)weer topic

Back in 2013, the production team behind Fifth Gear produced this documentary for the Discovery Channel, where Tom Hardy & Mika Salo were challenged to drive on the coldest road on earth. Enjoy for the first time on YouTube, in full, on the Fifth Gear channel.

No thanks, Jeb.

Witte kerst​

De hoop op een witte kerst kan waarschijnlijk ook dit jaar weer in de ijskast worden gezet. December wordt naar verwachting namelijk een zachte maand. Volgens Weeronline komt de temperatuur geregeld in de dubbele cijfers uit en is er slechts een kleine kans op (natte) sneeuw.

Ook de rest van de winter ziet er overigens weinig hoopvol uit voor liefhebbers van koud winterweer. Januari en februari zullen naar verwachting namelijk nog zachter worden dan december. Daarbij is het dan ook nog eens natter dan normaal. Wat dat betreft zal deze winter waarschijnlijk vergelijkbaar worden met die van de afgelopen jaren.

Ik zit daar niet zo mee.

Witte kerst​

De hoop op een witte kerst kan waarschijnlijk ook dit jaar weer in de ijskast worden gezet. December wordt naar verwachting namelijk een zachte maand. Volgens Weeronline komt de temperatuur geregeld in de dubbele cijfers uit en is er slechts een kleine kans op (natte) sneeuw.

Ook de rest van de winter ziet er overigens weinig hoopvol uit voor liefhebbers van koud winterweer. Januari en februari zullen naar verwachting namelijk nog zachter worden dan december. Daarbij is het dan ook nog eens natter dan normaal. Wat dat betreft zal deze winter waarschijnlijk vergelijkbaar worden met die van de afgelopen jaren.

Ik zit daar niet zo mee.
Kunnen ze echt nog niets over zeggen. Eerste twee weken van december kunnen ze een klein beetje zien. De rest... dikke gok

Als ze zeggen dat we een winter des doods krijgen dan kan je palmboompies buiten stekken in januari. Dus zal wel het omgekeerde zijn en krijgen we bakken met sneeuw.

Vond het vandaag trouwens vies waterkoud ook al ben ik geen kou jankerd.

Witte kerst​

Ik zit daar niet zo mee.

Iedereen zit alleen vanwege corona, denk dat t op veel plekken toch wel een witte kerst wordt :wanker:

Geen taal voor jou meer voor mij ofzo

Wel grappig om te lezen. Leuk :)

Screenshot_20201228-195801_Chrome.jpg

Hah! :thinking: dat is wel ff terug. (Plaatje met verwachte sneeuwdek)

Eerste vlokken van het jaar:
1610824925202.png

Van t weekend een hoop sneeuw (als het goed is)

Sommige weermodellen geven >40 cm sneeuw af over het midden van NL

Ik verwacht op sommige plaatsen sneeuwduinen van paar meter hoog. Zie in t noorden windstoten van +90 op de kaarten. Sommigen moeten blij zijn als ze de deur uit kunnen

Ik word altijd beetje depri als het weer gaat dooien. Dat je het gras weer groen ziet worden ipv een mooi wit laagje. Water op het ijs.

Sneller dan 200 km/u ben ik niet gegaan met de LCI.

:trollfacex:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven