AndroidHealthClinic

Sticky Het Tatoeage Topic

Traditionele bamboo tattoo laten zetten in Pai (noord Thailand):

2ccpkj8.jpg

2mgowpi.png

The Gao Yord Yant or 9 Spires Yant is a sacred tattoo with magical powers which will protect and bring good luck to the bearer and has a similar meaning to another Sak Yant design, the Hah Taew Yant.

The Gao Yord Yant is usually tattooed on the nape of the neck but may also be placed elsewhere. The 9 Spires Yant is a geometric design and represents the 9 Sacred Peaks of Mt. Meru and also contains 9 symbolic images of the Lord Buddha, demonstrating just how important the number 9 is in Buddhism. The Buddhas are the 3 ovals, in diminishing sizes, placed one above each other.
http://www.thaiguidetothailand.com/magic-and-superstition/sak-yant-gao-yord-9-spires-yant/

Betekenis erachter is zeker fijn, maar voor mij was het gewoon een fijn souvenir aan de drie maanden die ik in Thailand heb doorgebracht.

Was tevens ook mijn eerste tattoo, dus zat er toch een beetje met klamme handjes bij. :D

2ccpkj8.jpg

2mgowpi.png

http://www.thaiguidetothailand.com/magic-and-superstition/sak-yant-gao-yord-9-spires-yant/

Betekenis erachter is zeker fijn, maar voor mij was het gewoon een fijn souvenir aan de drie maanden die ik in Thailand heb doorgebracht.

Was tevens ook mijn eerste tattoo, dus zat er toch een beetje met klamme handjes bij. :D

Tof, om te weten.
Heb die in thailand ook vaak gezien maar nooit geweten wat het betekende.

vrienden van me had ook zo'n tempel.

En ook een thaise tijger die je heel vaak terug ziet komen.

Als je gaat zonnebanken, smeren jullie dan je tats in met iets?

Zonnebrand factor 50 ofzo..?

2ccpkj8.jpg

2mgowpi.png

Super vet gast..ben daar afgelopen augustus geweest en door die zelfde gast getattooeerd. Mink heet ie.

Ot: volledig bodysuit bijna compleet..+-500 uur gehad en nog zo een 50 te gaan, alleen nog me hammstrings en me billen..maori

• Like
Waarderingen: kane
[Link niet meer beschikbaar]

Dit is mijn tat. De betekenis is toewijding, gericht op fitness/bodybuilding. Ik dacht ik show em even aan jullie! ook benieuwd naar jullie meningen natuurlijk!

[Link niet meer beschikbaar]

Dit is mijn tat. De betekenis is toewijding, gericht op fitness/bodybuilding. Ik dacht ik show em even aan jullie! ook benieuw naar jullie meningen natuurlijk!

Mooi wel sierlijk voor een man... Niet slecht bedoeld ofzo..

Net thuis van ruim 2,5 uurtjes op de pijnbank... nog 1 keer heen en dan is project 1 klaar.

Als je gaat zonnebanken, smeren jullie dan je tats in met iets?

Zonnebrand factor 50 ofzo..?

Zonnebanken doe ik niet, maar tijdens de zomer smeer ik mijn tat's inderdaad in met een factor 50. Hierdoor blijven de kleuren langer mooi...

hier fotootje. ik wil in de toekomst hem nog voorlangs over heup en dan stukje op bovenbeen laten gaan en dan op mijn been nog een paar kolibrie of ander vogeltjes erbij.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Super mooi. Benieuwd hoe het eruit ziet als hij af is!

Terug
Naar boven