XXL Nutrition

Sticky Het Tatoeage Topic

hier fotootje. ik wil in de toekomst hem nog voorlangs over heup en dan stukje op bovenbeen laten gaan en dan op mijn been nog een paar kolibrie of ander vogeltjes erbij.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ontzettend goeie "takken" / "stronk" hoe je het wil noemen, gaat er van leven. Zou mooi zijn als ie ook nog iets meer "leven" kan geven aan de bloemen, maar gezien hetgeen er al staat zal ie dat ook nog wel gaan doen verwacht ik. Ziet er goed, complimenten.

haha ik ben benieuwd! ;)

Zoiets inderdaad.

Oke thanks man, ik laat het wel op me afkomen, en dan komt het wel goed denk ik.

Niemand ervaring met chest tattoo''s verder? :D

Bij mij loopt de tattoo gedeeltelijk op mijn borst. Vond de pijnlijkste plek bij de overgang van arm naar borst, net boven de oksel. Doet geen pijn, maar tis best vervelend. Ik wil de mijne ook verder laten uitbreiden

1ste uur: oh is het dat maar...
2de uur: pfff duurt dat hier nog lang..
3de uur: excuseer, kunt u stoppen want ik moet kotsen...

Hahaha, klopt op het kotsen na. Ik zat 4x 4 uur en ik werd het echt beu na 1,5 uur. Toen zat ik gewoon onderuit gezakt in die stoel half te slapen

Zo'n dooddoener als mensen gaan vragen of het pijn doet inderdaad.

Of je wil er een of je wil er geen. Ga niet twijfelen in de shop, er is geen weg terug.

En pijn, kun je geen reet van zeggen. Ikzelf had last net langs ruggenwervel maar in oksel, binnenkant arm, binnen elleboog, elleboog no pain.

Bovenrug heb ik 5 uur gezeten (bij mijn zwager, normaal gaan ze zo lang niet door anders), alleen enorm moe er na (je lichaam verzet zich namelijk tegen vreemde stoffen die binnenkomen, het verkrampt zitten etc).

Als iemand er naar vraagt zeg je:
wrijf maar een uur over je schaafwond, thats is.

Nog grotere dooddoener: als je 80 bent ziet dat er toch niet meer mooi uit.........alsof je je op die leeftijd nog prioriteiten stelt voor wat betreft huid.

Ontzettend goeie "takken" / "stronk" hoe je het wil noemen, gaat er van leven. Zou mooi zijn als ie ook nog iets meer "leven" kan geven aan de bloemen, maar gezien hetgeen er al staat zal ie dat ook nog wel gaan doen verwacht ik. Ziet er goed, complimenten.

de bloemen moeten nog afgemaakt worden:o
hij is ook nog lang niet klaar hij moet nog voorlangs over heup bovenbeen op:)maar heb helaas geen geldboom in mijn tuin:D

Hahaha, klopt op het kotsen na. Ik zat 4x 4 uur en ik werd het echt beu na 1,5 uur. Toen zat ik gewoon onderuit gezakt in die stoel half te slapen

Zo'n dooddoener als mensen gaan vragen of het pijn doet inderdaad.

Of je wil er een of je wil er geen. Ga niet twijfelen in de shop, er is geen weg terug.

En pijn, kun je geen reet van zeggen. Ikzelf had last net langs ruggenwervel maar in oksel, binnenkant arm, binnen elleboog, elleboog no pain.

Bovenrug heb ik 5 uur gezeten (bij mijn zwager, normaal gaan ze zo lang niet door anders), alleen enorm moe er na (je lichaam verzet zich namelijk tegen vreemde stoffen die binnenkomen, het verkrampt zitten etc).

Als iemand er naar vraagt zeg je:
wrijf maar een uur over je schaafwond, thats is.

Nog grotere dooddoener: als je 80 bent ziet dat er toch niet meer mooi uit.........alsof je je op die leeftijd nog prioriteiten stelt voor wat betreft huid.

Idd

Bij het begin valt het reuze mee, maar als hoe langer het duurt hoe meer je huid geïrriteerd raakt.:o

Ik hoef maar 2.5u te zitten dacht hij ongeveer, dus dan zit ik nog in een goed stadium dus :D
Ik snap wel dat je niet kunt vertellen HOE pijn het doet, maar ongeveer een indicatie geven kan altijd toch.

toch thanks so far.

de bloemen moeten nog afgemaakt worden:o
hij is ook nog lang niet klaar hij moet nog voorlangs over heup bovenbeen op:)maar heb helaas geen geldboom in mijn tuin:D

Niemand doet dat in 1 keer, helemaal onder kleuren.

Ben benieuwd naar het eindresultaat in ieder geval.

Mss al gepost, maar welke artist heeft dat gezet ?

Heeft wel wat trekjes van Rinto en Robert (clean solid)

vond het eigenlijk wel meevallen.

Hangt er ook van af waar en hoe groot.

Als het word verspreid als bij jou rug valt het mee. Maar als het 3 uur lang binnen 15 cm van elkaar is dan wel.

En voor iedereen voelt het anders. De een kan goed tegen schaduw en of kleuren en de ander vind lijnwerk het minst irritant.

Ook ligt het er weer aan hoe snel de tatoeëerder werkt.

Ja dat wel maar geen denken aan om zoiets te laten zetten :roflol:

:lol:

Sowieso geen namen en spreuken voor mij. De hetze is wel overdreven, om de zoveel tijd doe hij er wel één op een gezicht. 't Is de keuze van de klant, mij heeft hij ieder geval niet nog proberen te overhalen.

:eyebrow:

2m4taoz.jpg

Niemand doet dat in 1 keer, helemaal onder kleuren.

Ben benieuwd naar het eindresultaat in ieder geval.

Mss al gepost, maar welke artist heeft dat gezet ?

Heeft wel wat trekjes van Rinto en Robert (clean solid)

ik ben ook zeer benieuwd wil op been overgaan op ander soort bloem en dan misschien mooi exotisch vogeltjes erbij laten zetten maar nog even over nadenken
hou ik liever geheim geen zin dat sommige weten (als ze het al niet weten hier) in welke richting ik woon.

ik ben ook zeer benieuwd wil op been overgaan op ander soort bloem en dan misschien mooi exotisch vogeltjes erbij laten zetten maar nog even over nadenken
hou ik liever geheim geen zin dat sommige weten (als ze het al niet weten hier) in welke richting ik woon.

Begrijpelijk.

p.s. Kan zijn dat ik vanavond wat later thuisben, denk jij aan de beestjes ? Die moeten nog eten krijgen. bvd !

:lol:

Sowieso geen namen en spreuken voor mij. De hetze is wel overdreven, om de zoveel tijd doe hij er wel één op een gezicht. 't Is de keuze van de klant, mij heeft hij ieder geval niet nog proberen te overhalen.

:eyebrow:

Zover ik weet doet hij "facials" voor niets.

Terug
Naar boven