Fitness Seller

Sticky Het Tatoeage Topic

Had hem alweer weg gehaald.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:eek!:

dus uhh MissNuke, kwam jij nog naar de DBB meeting? haha

tumblr_lk190heY7r1qgq1y1o1_400.jpg

zo dan

En qua wachtlijst valt het op het moment wel mee. In mijn geval was ik binnen een maand al aan de beurt. Heb inmiddels gemaild voor 't vervolg, maar daar nog geen reactie op gekregen.

Netjes, Ik laat het nog enige tijd afwachten.
Moet alleen al van te voren even de artiest, en wat voor ~geld bedrag ik op zij ga zetten.
M'n fysiek is nog lang niet in orde en ben nog heftig aan het cutten waarna ik ga cleanbulken. Laat ik nu een tatt zetten ben ik bang dat ik hem na een maand of twee alweer kan laten bijwerken.

Dus mag nog wel zo'n 6-12-16 maanden gaan duren.

De rekenen de tijd dat ze bezig zijn en niet dat ze tussendoor ff pauze hebben volgensmij

Klopt, maar hij rekende 4.5 uur, terwijl ik er van 12:00 tot na 18:00 gezeten heb. En om het uur ff 5 minuutjes pauze. Maar mij hoor je niet klagen verder:D

DBB'ers zo stil hier?

Hier nog eens ff wat andere inkt posten die te vinden is op mijn lichaam :)

f42n4m.jpg

2mhj6ef.jpg

Hey DBB tattoo gangsters, binnen een maandje heb ik een afspraak voor een nieuwe tattoo op de bovenarm met een goeie artiste uit Frankrijk. Nu had ik graag een pikante hentai-pin up chick laten tattooeren. Eentje met veel kleuren en lich overdreven curves.

Ik had zoiets in gedachte:

meningen? Of misschien hebben andere henati fans hier betere ideen die niet al te vulgair zijn.

Laatst bewerkt:
Meeting gehad met tanne van bodydesign gent.

Afspraken zijn gemaakt, nu is het nog wel een jaar wachten eerdat hij gezet word :(

Hey DBB tattoo gangsters, binnen een maandje heb ik een afspraak voor een nieuwe tattoo op de bovenarm met een goeie artiste uit Frankrijk. Nu had ik graag een pikante hentai-pin up chick laten tattooeren. Eentje met veel kleuren en licht overdreven curves.

meningen? Of misschien hebben andere henati fans hier betere ideen die niet al te vulgair zijn.

Vind t idee wel tof man. Ik ben nou niet echt een hentai fan, maar als tat is het idee wel awesome.
Ik zie je gewenste licht overdreven curves hier niet echt in terug?

topic mag niet doodgaan! :p

Sick, heb bij greg ook 9mnd wachttijd gehad mar het is het wachten waard :thumbs:
wat ga je laten zetten?

vanaf mijn schouder beginnend een halve sleeve met nog de mogelikheid om verder te gaan naar chest en arm.
Polonysian style :D zal de progressie hier wel posten

vanaf mijn schouder beginnend een halve sleeve met nog de mogelikheid om verder te gaan naar chest en arm.
Polonysian style :D zal de progressie hier wel posten

Leuk, "met de mogelijkheid" beteken gewoon dat je later nog bij gaat zetten, let maar op! :p

Hey DBB tattoo gangsters, binnen een maandje heb ik een afspraak voor een nieuwe tattoo op de bovenarm met een goeie artiste uit Frankrijk. Nu had ik graag een pikante hentai-pin up chick laten tattooeren. Eentje met veel kleuren en lich overdreven curves.

Wil zelf voor een pin up voor mijn bovenarm, maar dan in de vegas stijl met van alles er omheen, denk aan roulette wheel, vegas sign ect, dus gewoon mijn hele bovenarm / schouder.

Hou zelf meer van de old school pin ups zoals deze:

Overdreven curves? BRB flattest tits evah.

Begint nu alweer te kriebelen:eek: ben net geweest....

Terug
Naar boven