AndroidHealthClinic

Sticky Het Tatoeage Topic

Wit lijkt me het meest handige

Dat begrijp ik, maar het hoeft geen papier te zijn die meteen op de huid geplaatst kan worden.
Gewoon "schets" papier.

Heb hier een oud plaatje liggen die ik wil overtrekken, maar overtrek papier is veel te dun.

Dat begrijp ik, maar het hoeft geen papier te zijn die meteen op de huid geplaatst kan worden.
Gewoon "schets" papier.

Heb hier een oud plaatje liggen die ik wil overtrekken, maar overtrek papier is veel te dun.

Probeer eens 70 grams wit papier gewoon.

Iemand enig idee wat voor papier ik nodig heb om te mijn eigen tattoo te schetsen? (Moet ook papier zijn, waarmee ik plaatjes kan overtrekken)

Ik heb nu zoiets gevonden:
http://www.killerinktattoo.nl/products/stencils/killer-ink-tatoeage-overtrekpapier-20-vellen/

Maar is dit wel wat ik zoek?
Thanks, repped voor een goede link.

Gebruik carbonpapier, volgens mij nog goedkoper.
Is witpapier en daaronder zit zwarte laag die meteen doordrukt:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gebruik carbonpapier, volgens mij nog goedkoper.
Is witpapier en daaronder zit zwarte laag die meteen doordrukt:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mm, ja dit is misschien wel een optie, maar toch niet helemaal wat ik zoek volgens mij. (weet niet precies hoe ik het goed moet verwoorden.

Ik heb een plaatje die ik over wil trekken > en waarna ik vervolgens nog dingen bij kan tekenen.

Daarna wordt hij toch weer overgetekend / gekopieerd op papier die op je huid komt.

Mm, ja dit is misschien wel een optie, maar toch niet helemaal wat ik zoek volgens mij. (weet niet precies hoe ik het goed moet verwoorden.

Ik heb een plaatje die ik over wil trekken > en waarna ik vervolgens nog dingen bij kan tekenen.

Daarna wordt hij toch weer overgetekend / gekopieerd op papier die op je huid komt.

soort van kalkpapier voor op je huid dan?
Dat word moeilijk om te vinden denkik

Nee hoeft niet op de huid gezet te worden. Ik moet alleen plaatjes kunnen overtrekken en waar nodig dingen bij plaatsen.

Vervolgens ga ik naar mijn artiest, hij past het een en ander aan, en dan wordt hij pas op mijn huid geplaatst.

Iemand toevallig tips voor een artiest betreft bloemen? (ik wil een black/gray tattoo)

Nee hoeft niet op de huid gezet te worden. Ik moet alleen plaatjes kunnen overtrekken en waar nodig dingen bij plaatsen.

Vervolgens ga ik naar mijn artiest, hij past het een en ander aan, en dan wordt hij pas op mijn huid geplaatst.

Iemand toevallig tips voor een artiest betreft bloemen? (ik wil een black/gray tattoo)

Wat voor soort bloemen, 2D of meer 3D?

Met Photoshop of iets dergelijks het plaatsje heel vaag maken en uitprinten, vervolgens op de afgeprinte afbeelding zelf overtekenen.

Ook mijn inkt maar is tonen, deze heb vorig jaar laten zetten bij Dragon Tattoo in Eindhoven door Jim Orie. De foto's zijn genomen na de laatste sessie en ik heb geen foto's van de geheelde tattoo.

407000492.jpg

407000493.jpg

407000500.jpg

als er intresse is naar betere foto's van hoe hij nu is hoor ik het wel, commentaar ook welkom!

Dragon tat is inderdaad een prima winkel, heb daar mehdi een keer aan de gang gezien, damn nice!

prima sleeve ook man! netjes.
Hoeveel euro betaald?

Terug
Naar boven