bas94
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.279
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 12%
Nee, dat heeft niemand

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Pff hou maar op, wil zo graag mijn hele arm vol zetten.....
Ik had zoiets in gedachte:
meningen? Of misschien hebben andere henati fans hier betere ideen die niet al te vulgair zijn.
Iemand enig idee wat voor papier ik nodig heb om te mijn eigen tattoo te schetsen? (Moet ook papier zijn, waarmee ik plaatjes kan overtrekken)
Ik heb nu zoiets gevonden:
http://www.killerinktattoo.nl/products/stencils/killer-ink-tatoeage-overtrekpapier-20-vellen/
Maar is dit wel wat ik zoek?
Thanks, repped voor een goede link.
Dat begrijp ik, maar het hoeft geen papier te zijn die meteen op de huid geplaatst kan worden.
Gewoon "schets" papier.
Heb hier een oud plaatje liggen die ik wil overtrekken, maar overtrek papier is veel te dun.
Iemand enig idee wat voor papier ik nodig heb om te mijn eigen tattoo te schetsen? (Moet ook papier zijn, waarmee ik plaatjes kan overtrekken)
Ik heb nu zoiets gevonden:
http://www.killerinktattoo.nl/products/stencils/killer-ink-tatoeage-overtrekpapier-20-vellen/
Maar is dit wel wat ik zoek?
Thanks, repped voor een goede link.
Gebruik carbonpapier, volgens mij nog goedkoper.
Is witpapier en daaronder zit zwarte laag die meteen doordrukt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Mm, ja dit is misschien wel een optie, maar toch niet helemaal wat ik zoek volgens mij. (weet niet precies hoe ik het goed moet verwoorden.
Ik heb een plaatje die ik over wil trekken > en waarna ik vervolgens nog dingen bij kan tekenen.
Daarna wordt hij toch weer overgetekend / gekopieerd op papier die op je huid komt.
Nee hoeft niet op de huid gezet te worden. Ik moet alleen plaatjes kunnen overtrekken en waar nodig dingen bij plaatsen.
Vervolgens ga ik naar mijn artiest, hij past het een en ander aan, en dan wordt hij pas op mijn huid geplaatst.
Iemand toevallig tips voor een artiest betreft bloemen? (ik wil een black/gray tattoo)

Nee hoeft niet op de huid gezet te worden. Ik moet alleen plaatjes kunnen overtrekken en waar nodig dingen bij plaatsen.
Vervolgens ga ik naar mijn artiest, hij past het een en ander aan, en dan wordt hij pas op mijn huid geplaatst.
Iemand toevallig tips voor een artiest betreft bloemen? (ik wil een black/gray tattoo)
Met Photoshop of iets dergelijks het plaatsje heel vaag maken en uitprinten, vervolgens op de afgeprinte afbeelding zelf overtekenen.

Dragon tat is inderdaad een prima winkel, heb daar mehdi een keer aan de gang gezien, damn nice!
prima sleeve ook man! netjes.
Hoeveel euro betaald?