AndroidHealthClinic

Sticky Het Tatoeage Topic

Deze tattoo laat ik volgende maand plaatsen, krijg ik als cadeau

image_zps8ffb6a37.jpg

Is een tribal nog hip in België?
dit is idd nog hip hier,

@bas94, deze tattoo gaat ge hier in belgie niet zoveel zien denk ik, komt van een amerikaanse site. kan altijd é, maar moet al lukken om iemand te zien met de zelfde grtz

Laatst bewerkt:
@bas94, deze tattoo gaat ge hier in belgie niet zoveel zien denk ik, komt van een amerikaanse site. kan altijd é, maar moet al lukken om iemand te zien met de zelfde grtz

ben zowiezo geen fan van tattoo's uit een boek/site kiezen en deze gewoon klakkeloos overnemen. lak aan originaliteit ;)

bij mij (en vele andere hier) wordt alles custom getekend. een stuk van mijn arm is '' free hand'' getekend op de dag zelf. :D

daar heb je véél meer plezier/voldoening aan.

Tribals, de t*ring zeg.
Hebben ze in BE ook nog van die prikkeldraad tattoo's op hun bovenarm?

ben zowiezo geen fan van tattoo's uit een boek/site kiezen en deze gewoon klakkeloos overnemen. lak aan originaliteit ;)

bij mij (en vele andere hier) wordt alles custom getekend. een stuk van mijn arm is '' free hand'' getekend op de dag zelf. :D

Ik denk dat iedereen voor zichzelf wel kan bepalen waar hij of zij voldoening uit haalt.
Zelf heb ik ook niks over genomen maar stel ik dingen zelf samen met plaatjes oid, nooit van een andere tattto. Als die jongen dit graag wil moet hij dat zelf weten.

Tribals worden nog heel vaak gevraagd ja in Belgie.
En ik ben zelf vorig jaar nog gevraagd om een prikkeldraad te zetten bij iemand dus dat is er ook nog.

Belgie is altijd een beetje trager.

Inb4 Arnodsi die zijn ras komt verdedigen

Prikkeldraad :o

shit, ik was ze bijna vergeten :roflol: dramatisch.

---------- Toegevoegd om 13:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:27 ----------

[afbeelding niet meer beschikbaar]

m'n meest recente. hopelijk over een paar maanden weer wat zetten als het financieel meezit.

Voor mij persoonlijk is dit van kracht. Heb wel 2 dingen die niet costum zijn in men sleeve.
Maar deze zijn wel kopieën van meesterwerken naar mijn denken toch.

Tribals, de t*ring zeg.

Jep maar dit geldt enkel voor een heel klein deel van de bevolking net als in Limburg :).
En tevens de rest van de wereld naar mijn gevoel ...

Kzou me eerder aansluiten bij mat zen mening de oosterse stijl zie je heel vaak. het traditioneel polonesian zie je ook soms.
Dit vindt ik dan mooier dan Tribals zoals wij ze kennen . Elk zijn smaak natuurlijk.

Laatst bewerkt:
Maakt t echt iets uit of t nog "hip of in" is om iets te zetten?
Zolang hij t maar mooi vindt imo.

Ik ben op zoek naar een acteur/actrice met een minotaurus op volgens mij de linker arm. Weet niet of het een echte tat is of alleen voor de film/serie. Zag het recent in een film of serie voorbij komen maar geen idee meer welke natuurlijk... Heb al wat series terug gekeken maar zonder resultaat, ook via google kom ik niet op het juiste resultaat.

Kleine beschrijving: Rode kop en de armen waren voor het lichaam gekruist.

Iemand van jullie misschien een idee?

straks krijg je allemaal opa's en oma's met tribals.

Terug
Naar boven