XXL Nutrition

Sticky Het Tatoeage Topic

Iemand nog wat suggesties voor toppers in het japanse stijl? Ben me aan het orienteren maar kom niet bijster veel namen tegen als ik zo gauw zoek.

in nederland?

Greg orie (eindhoven) , Rob admiraal (amsterdam), rinto (Burgum).

en als je echt leip wil doen, contact zoeken met een meester uit japan en naar daar vliegen :D:D

Welke tattoo shop Deventer of omgeving? Iemand ergens goede ervaring mee? Heb de mijne laten zetten bij kynst in Deventer, erg tevreden maar nu wil ik 'm beetje uitbreiden en kan ik pas ergens in juni terecht. Dat vind ik wel erg lang dus vandaar dat ik ook verder wil kijken..

In Zwolle zit een goeie shop. Royal stars. ik ga er zaterdag ook weer heen voor uitbreiding van mijn Polynesian.

een goede artiest is het wachten waard.
Zelf heb ik iemand die wat tekent op die arm van me en zie hem ook maar 1 maximum 2 keer per jaar.
Wel de moeite waard vindt ik persoonlijk...

Zeker waar maar er kunnen er wel meer wat natuurlijk.

In Zwolle zit een goeie shop. Royal stars. ik ga er zaterdag ook weer heen voor uitbreiding van mijn Polynesian.

Thanks..ga even op hun website kijken.

Gisteren nog wat gaan snuffelen op een beurs was heel leuk .
Heb je al een artiest in gedachten ?
Was een beurs in Waregem, zeker? Vorig jaar eentje gedaan, is wel fun om rond te lopen.

Ben gewoon wat inspiratie aan het opdoen qua design, kleur, stijl... Zal wsl toch maar voor november zijn wanneer we weer in Bangkok rondlopen :o Had paar maand geleden sterke twijfels om het in Thailand te laten doen, maar deze gasten weten wel waar ze mee bezig zijn. Werden door iedereen aangeraden, hebben ze vooraf bezig gezien en kost er echt geen hol. Zeer tevreden met het resultaat.

in nederland?

Greg orie (eindhoven) , Rob admiraal (amsterdam), rinto (Burgum).

en als je echt leip wil doen, contact zoeken met een meester uit japan en naar daar vliegen :D:D

Die had ik alle 3 al gevonden maar heeft dragon tattoo niet een mega wachtlijst? Dacht zoiets te hebben gelezen.

Die had ik alle 3 al gevonden maar heeft dragon tattoo niet een mega wachtlijst? Dacht zoiets te hebben gelezen.

Klopt, vorige keer 9 maanden gewacht voor Greg, nu had ik mazzel (net binnengelopen bij een nieuwe agenda)
en moet ik 'maar' 6 maanden wachten, maar het is het wachten wel waard

Greg is ook de enige die ik eigenlijk 100% vertrouw, wel is naar andere (goedkopere) artiesten gekeken though. maar kom toch altijd bij greg terug :thumbs:.

31 mei beginnen aan m'n onderarm :D

Was een beurs in Waregem, zeker? Vorig jaar eentje gedaan, is wel fun om rond te lopen.

Ben gewoon wat inspiratie aan het opdoen qua design, kleur, stijl... Zal wsl toch maar voor november zijn wanneer we weer in Bangkok rondlopen :o Had paar maand geleden sterke twijfels om het in Thailand te laten doen, maar deze gasten weten wel waar ze mee bezig zijn. Werden door iedereen aangeraden, hebben ze vooraf bezig gezien en kost er echt geen hol. Zeer tevreden met het resultaat.

Idd in Waregem was zeker de moeite !

Die gasten zijn allebei goed .
Die ball vindt ik nu wel net wat beter .
Heel realistisch ...

Zeker iets posten als je iets maat doen door een van de twee . Ik ben benieuwd !
Ps: wanneer post je je andere ink eens ?

Idd in Waregem was zeker de moeite !

Die gasten zijn allebei goed .
Die ball vindt ik nu wel net wat beter .
Heel realistisch ...

Zeker iets posten als je iets maat doen door een van de twee . Ik ben benieuwd !
Ps: wanneer post je je andere ink eens ?
Als ik ze laat zien, zal het in PM zijn :p

Heb al een tatt laten zetten door Ball he. We laten waarschijnlijk in november weer ééntje door hen zetten aangezien we sowieso langs Bangkok gaan. M'n vriend heeft eentje van Tom op zijn schouder (Chinese stijl), Ball heeft de helft van m'n rug volgezet (soort bamboo in black/grey die hij ontwierp). Ziet er allebei echt goed uit.

Ben nu beetje aan het twijfelen tussen een soort sleeve of iets op m'n zij. Zal vast weer iets compleet anders worden tegen die tijd.

Heb al een tatt laten zetten door Ball he. We laten waarschijnlijk in november weer ééntje door hen zetten aangezien we sowieso langs Bangkok gaan. M'n vriend heeft eentje van Tom op zijn schouder (Chinese stijl), Ball heeft de helft van m'n rug volgezet (soort bamboo in black/grey die hij ontwierp). Ziet er allebei echt goed uit.

Ben nu beetje aan het twijfelen tussen een soort sleeve of iets op m'n zij. Zal vast weer iets compleet anders worden tegen die tijd.

Ge moak mie curieus wei mat !

In de taal van onze provincie genoten dan toch :) .

16 februari ben ik weer aan de beurt :)

Heeft iemand een website of file waar men de tekens en verhalen (met foto's) kan leren van Maori??

2s8qolw.jpg

Hier de foto: http://i62.tinypic.com/x1y69x.jpg

Laatst bewerkt:
dzk112.jpg

2j1vn82.jpg

Komt nog een grote portret tattoo van Bruce lee op me rug volgende week !

Waarom ? omdat hij mijn inspiratie is van fitnessen en alles wat met MMA en oosterse gebeuren te maken heb.

Overigens laat ik deze zetten in Gorinchem. bij Needle Art... Bekend bij iemand ?

Tibi van Modern Angels in Ekeren

Inderdaad ziet er wel nice werk uit op hun website. Ga binnenkort ook naar Thailand en was een goed adres aant zoeken voor een tatt te laten zetten. In thailand zitten wel meerdere goede artists

Inderdaad ziet er wel nice werk uit op hun website. Ga binnenkort ook naar Thailand en was een goed adres aant zoeken voor een tatt te laten zetten. In thailand zitten wel meerdere goede artists
Ja hoor, heb er verschillende shops bezocht. BKK Tattoo sprong er gewoon uit en werd vaak aangeraden. In Chiang Mai zagen de meeste er ook wel dik oké uit, maar daar hadden we te weinig tijd (misschien kan je het weer combineren met een tochtje door de jungle? ;))

Grappig dat tatts laten zetten daar beetje beschouwd wordt alsof je een brood koopt. Bijna geen enkele Thai gespot zonder tattoo en meer dan eens iemand zien zitten in de buitenlucht, vlak naast de straat tussen enkele eetkraampjes om iets te laten zetten :D

hoe zit het met de wachttijden daar eigenlijk? moet je ook een afspraak maken of kan je er zo terecht? ik zou namelijk graag snel terug weg zijn uit bangkok :)

Terug
Naar boven