- Waardering
- 1.269
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 118kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Genocide G, In a Nutshell:
Beste vrienden en vriendinnen,
Graag uw aandacht, Een persoonlijk nootje van uw Geert.
Ten eerste moet ik u danken, voor uw overweldigende steun, Wij hebben als Eigenheimers het land flink onder onze rechtsdraaiende handen, kunnen klemmen! Ik moet u alle danken dat u zo massaal stemde, Fijn te ervaren dat u ervaart, dat ik het beste met u voor heb, En het slechte met die moslims schoffies. Politicus van het jaar 2010! Dat vraagt om een glas goede Whisky Ons Genocide anno 2011.. Immers heb ik dit allemaal niet zelf verzonnen, veel is zo over genomen uit Mein Kampf Ssttttttt!! : Dit moet u maar voor zich zelf houden, anders gaat Links weer zo zeiken! En schiet iedereen in de stress, en zo in deze Feestmaand vind ik dat net weer eventjes te cru ?

Je kan het ook zo bekijken: Duitsland heeft heel europa de afgrond kunnen instorten doordat de geallieerden "om de goede vrede te bewaren" Duitsland niet aan het verdrag van Versailles hebben gehouden.
Duitsland kon zichzelf dus voldoende kunnen bewapenen om ff flink huis te houden.
Je kan t gewoon weer niet laten WOII er bij te halen
Je kan het ook zo bekijken: Duitsland heeft heel europa de afgrond kunnen instorten doordat de geallieerden "om de goede vrede te bewaren" Duitsland niet aan het verdrag van Versailles hebben gehouden.
Duitsland kon zichzelf dus voldoende kunnen bewapenen om ff flink huis te houden.
Hebben we hier nu ook een Godwinnetje Eric?
Ik bedoelde die post van Carbonfibre heMaar hier komt mijn verhaal over Assange: aanschouw HardcoreNL aan het werk:
Het ging over een spreekverbod die Geert aan zijn partij moest opleggen zodat de kiezers PVV zouden stemmen. Als kiezers daarin trappen, hoe sterk staat de democratie dan nog? Ik zeg dat de democratie overgeleverd word in een demagogie en een onwetende samenleving. Daarom kan het niet zo zijn dat Henk en Ali samen op zaterdag avond eens over de releases gaan praten en zo tot een oordeel komen terwijl zij totaal niet weten waar de casus over gaat. Dan krijg je mensen die eigenlijk niets weten(sowieso minder dan de mensen die 24/7 met dat soort zaken bezig zijn), hoog van de toren gaan blazen en de belangrijke zaken volledig missen. Dan krijgen regeringen het moeilijk, binnen- en buitenlands, door een stel gorilla's.
Het Orakel van Delphi was nog duidelijker dan Hardcore.nl.

Mag je mij uitleggen in welke zin dat een Godwin is? Of zijn de moslims volgens jou de nieuwe Duitsers en doen de linkse honden er alles aan om die nieuwe Duitsers te vriend te houden? Als puntje bij paaltje komt, de moslims gaan Europa de nieuw afgrond in duwen en laten de treinen naar het oosten weer rijden.
Zoiets?
Volgens mij snap je niet helemaal hoe het Verdrag van Versailles in elkaar steekt, InVorm. Is niet erg, maar ga het dan ook niet in argumenten gebruiken.
Ja want bij linksch zitten er geen gekke figuren met gekke ideeën.
Je hebt zowel bij links als rechts weldenkende mensen (afhankelijk van wat jij als 'weldenkend' wil zien) en minder weldenkende mensen. Stop aub met dat verheerlijken van links of rechts want het is gewoon te simpel om zo te denken.Linkschmenschen zijn nou eenmaal een schtuk weldenkender.