Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
alleen hemd of t-shirt is zwart. hoef trouwens ook niet altijd. Of gaat dit topic niet over zwarte kleding![]()
Jie Beeste!Vandaag een korte training gedaan met alles 1 set (alla Hummer dus, maar dan met veel minder oefeningen), gewoon om te testen waar ik sta:
Seated Military press 100 kg x 4.
Bent over row: 140 kg x 5.
Incline bench: 145 kg x 4.
Squats: 170 kg x 8.
Heb dus ongeveer 5 kg gemiddeld aan max gewicht dat ik kan gebruiken verloren.
Dat zal snel terug hersteld zijn (vanaf zo ongeveer de tweede week) en dan kan ik weer upgraden met hopelijk wat pr's.

Jie Beeste!
Ik ben echt benieuwd naar je komende trainingen.
Ik vind het wel knap dat je je zo kan inhouden...
Suc6 Dude!![]()
Ik zal eens opzoeken wat je nu eigenlijk precies bedoeld met "bridging"...Ik moet me wel inhouden, bridging houdt nu eenmaal ook in dat je geen volle bak kan trainen. Het is moeilijk maar het hoort er bij.

Ik zal eens opzoeken wat je nu eigenlijk precies bedoeld met "bridging"...
Ik heb wel een idee, maar da's dan ook alles.
Ik heb wel het idee dat een beetje afwisselen in intensiteit voor mij ook goed zou zijn...
Niet altijd "all out" gaan voor die dag i.v.m. overtraining...![]()
...Anderen proberen op een natuurlijke manier zoveel mogelijk vast te houden, maar dat is meestal vechten tegen de bierkaai en hun manier wordt dan algauw een processie van Echternach.

Juist ja!Er zijn twee manieren om AS te nemen. Je kuurt en dan reken je met bijvoorbeeld 8 weken on en 8 weken off (time on = time off dus), hierbij moet je dus ook het afbouwen van de AS en de periode dat het nog werkzaam is in je lichaam meerekenen. De tweede manier, die ik dus gebruik, is altijd on blijven en dan doe je bijvoorbeeld 8 weken met een maximum dosis en ga je een viertal weken of langer aan een lichtere dosis zitten (bijvoorbeeld zo'n 1/3e van de maximale dosis). Als je nu in de bridging periode bent heeft trainen voor vooruitgang geen zin omdat je lichaam nu eenmaal die zware dosis gewoon is, net zoals je de AS op onderhoud zet moet je ook de training op onderhoud zetten. Maar omdat je steeds AS neemt ga je zeer weinig tot niets verliezen, wat bij kuren wel het geval is omdat je lichaam dan in een catabole situatie terecht komt. De mensen die kuren proberen dan bijvoorbeeld met een middel als clenbuterol (wat anti-catabool is) de massa vast te houden. Anderen proberen op een natuurlijke manier zoveel mogelijk vast te houden, maar dat is meestal vechten tegen de bierkaai en hun manier wordt dan algauw een processie van Echternach.

O.M.G!Moet je AS perse spuiten? of kan slikken/anaal ook?

Hoe zou jij het dan doen als je niet constant on wil blijven
Brute krachtstats btw.![]()
Juist ja!
Volgens mij heb je me al eens eerder iets uitgelegd daarover...
Ik ben echt een noob op dat gebied...
Zoals jij het doet is je dip dus niet zo groot als bij die jongens die kuren.
Ik heb wel eens enorm frusterende dipjes gezien bij de (kurende) gebruikers tijdens de periode dat ze niets gebruikten.
Maar da's niks voor jou éh?!![]()
Ik zou dan liever eens zo'n tubetje smeersel gebruiken persoonlijk...Op mijn leeftijd is zoiets ook het perfecte middel om over de volle kracht te blijven beschikken. Want laten we eerlijk zijn, als je boven de vijftig bent dan is je eigen test productie niet meer wat het geweest is. Het is de bron van de jeugd, die niet eeuwig kan blijven werken maar zoalng het werkt is het een zegen.