Fitness Seller

Het zwarte kleren log

Neen ik ben verkoper van antieke boeken. Antiquair dus. De reden dat mijn vetpercentage niet stijgt is vooral te danken aan het gebruik van bepaalde middelen hoor. Ik maak daar geen geheimen van.

:roflol:

Ga je lekker voor een antiek boekje zien, verwacht je daar een geeky nerd met een bril,
staat er ineens zo'n beer voor je :p

jij komt ook dicht in de buurt met je 190*6 keer

Zieke gewichten man, goddamn!

+20!

• Topic Starter Topic Starter
Iedereen bedankt voor de lovende woorden!

Rugtraining:

Bent over row:
1e set: 80 kg x 10.
2e set: 100 kg x 5.
3e set: 120 kg x 2.
1e werkset: 150 kg x 4. PR
2e werkset: 135 kg x 8.
One arm row:
1e werkset: 85kg x 6 PR
2e werkset: 75 kg x 8.
Lat pulls naar de borst:
1e werkset: 130 x 10.PR
2e werkset: 120x 12.
Rack pulls:
1e werkset: 255x 6. PR
2e werkset: 230 x 8.

En tegen mijn gewoonte in een setje EZ curls: 72,5kg x 10, had er nog een rep of twee/drie meer uit kunnen cheaten maar bij EZ curl zie ik het nut niet in om tot de max te gaan aangezien het in mijn opinie niet echt loont om de biceps direct te trainen.

PR's op alles dus, zo kan ik niet blijven gaan natuurlijk, ik ben benieuwd wanneer ik aan mijn uiterste gewichten kom.
Trouwens vanaf volgende week moet ik gaan bridgen voor 4 weken, dus zal het gewoon de gewichten houden zijn op het huidige peil. Zal blij zijn als ik weer gewoon kan gaan vlammen.

Oef Ga zo door Master of the Bors

Overal PR's, zo mag ik het zien:thumbs:
Ook vrij zieke curls dan:eek:

Ik :bow: voor je, :sd:

wat een flinke gewichten gebruik je dressed, respect!

Damn boy:) sterke gewichten komen hier langs!
Misschien leuk een keer wat foto's te posten??

Ja Dressed, foto's voor Obeb :D

lekker die BORs ...

Ja foto's zijn een goed idee:P

Ja foto's zijn een goed idee:P

Sorry, ik heb een paar dagen geen tijd gehad om te antwoorden. Foto's ja...
Ik heb geen camera en ik zie ook het nut niet in van mijn halfnaakte bast op internet te zetten. Kan mij ook maar weinig interesseren want au fond ben ik dus eigenlijk helemaal geen body builder he, ik ben een gevechtsporter die zich te oud begon te voelen voor zijn lievelingssport en dan maar met zware gewichten gaat trainen.
De kans dat ik dus ooit een digitale camera koop en dan ook nog de moeite doe om mijn lijf ten toon te stellen is dus uiterst klein.

Ik mag u echt !

Terug
Naar boven