XXL Nutrition

Het zwarte kleren log

vergeet niet dreft donkerwas veilig te gebruiken in de wasmiachine speciaal voor die zwarte kledingstukjes van je ;)

vergeet niet dreft donkerwas veilig te gebruiken in de wasmiachine speciaal voor die zwarte kledingstukjes van je ;)
De kleren waar je in train moet je nooit wassen.
Dat is slecht voor je testosteron productie, wasmiddel...
Niet meer wassen die kleren, en je hebt altijd voldoende plaats in de gym! :D

• Topic Starter Topic Starter
De kleren waar je in train moet je nooit wassen.
Dat is slecht voor je testosteron productie, wasmiddel...
Niet meer wassen die kleren, en je hebt altijd voldoende plaats in de gym! :D

Ik zou de optie van Hummer verkiezen, maar de vrouwelijke bewoonster van het huis is daar niet mee akkoord.

Nog twee dagen en ik kan eindelijk vlammen. Eindelijk!
Heb ondertussen flink gesleuteld aan mijn nieuwe programma, maar nu is het wel op orde denk ik.
Ga ook iets veranderen in mijn voeding, namelijk proteinen uit een pot. Dit deed ik vroeger allemaal niet maar wil het mij een beetje gemakkelijker maken, ga ook beginnen met druivensuiker in mijn shakes.
Zo zal mijn voeding er gaan uitzien voor de komende maanden:
6u30: Shake met 3 dl chocomelk/1 banaan/2 soeplepels druivensuiker/5 soeplepels havermout/2 eieren/2 maatjes whey protein (samen 30 gram en dus 25 gram zuivere proteinen).
10u: Uitsmijter met eieren en ham of 2 cheeseburgers.
12u30: 3 dagen in de week rijst met varkensvlees/ham of kip - 2 dagen puree met gebakken spek - 1 dag frieten met vlees en 1 dag pasta met tomatensaus en gehakt.
15u: zelfde shake als om 6u30.
18u: 2 dagen in de week pitta met stokbrood en 1/2 liter ananassap - 2 dagen hot dogs en ananassap - 1 dag gebakken aardappelen met vlees - 1 dag hamburgers met stokbrood en ananassap en 1 dag puree met vlees.
20u30: shake met 3 dl chocomelk/2 eieren en 25 gram zuivere proteinen.
23u: 5 ei eiwitten en 25 gram zuivere proteinen.
Ik drink zo'n 2 liter water per dag en als groenten eet ik vooral zoetzure augurken en veel ajuin.
Zo kom ik easy op zo'n 6000 calorieen per dag. En neen voor de clean bulk gelovers, ik wordt daar niet dik van.
Supplementen: Multi vitaminen/Vitamine C en E/Ijzertabletten.
Test 2 gram per week.

Laatst bewerkt:
Darn Dude! :eek:
Als ik als jou zou eten, dan bulk ik mezelf in een half jaar naar 150kg denk ik.. :rolleyes:
Hahaha, wel lekker gewoon eten in ieder geval! ;)
Dat echte bodybuilding eten is toch niet te doen man! :(
Kale pasta of rijst, met wat groenten, en een blikje tonijn uit water... :p
You know what I mean! :D
Nee, dan liever lekker frites met stoverij, of pitta met stokbrood en ik hoop toch wel knoflooksauce! :D
HotDogs, gebakken aardappelen, vééél vlees! :D

Alleen jammer dat ik er niet mee weg kom... :o
Damn, dan zou m'n pens op een gegeven moment wel tot op de grond hangen denk ik... :rolleyes:

Ik moet ook aan de testosteron! ;)

Darn Dude! :eek:
Als ik als jou zou eten, dan bulk ik mezelf in een half jaar naar 150kg denk ik.. :rolleyes:
Hahaha, wel lekker gewoon eten in ieder geval! ;)
Dat echte bodybuilding eten is toch niet te doen man! :(
Kale pasta of rijst, met wat groenten, en een blikje tonijn uit water... :p
You know what I mean! :D
Nee, dan liever lekker frites met stoverij, of pitta met stokbrood en ik hoop toch wel knoflooksauce! :D
HotDogs, gebakken aardappelen, vééél vlees! :D

Alleen jammer dat ik er niet mee weg kom... :o
Damn, dan zou m'n pens op een gegeven moment wel tot op de grond hangen denk ik... :rolleyes:

Ik moet ook aan de testosteron! ;)

Ja dat echte body building eten moet ik ook niet hebben hoor, ja als je natuurlijk gemakkelijk gewicht aanzet moet je wat voorzichtiger zijn. Jammer maar het is zo!

Mooi eet schema, lekker eten waar je zin in hebt. Je lichaam is niet zo kieskeurig als de geest en kan als je maar goed traint wel wat hebben.

Het leven is soms een strijd... :(
Het is niet eerlijk... :mad:
Mwaah! :D

Mooi eet schema, lekker eten waar je zin in hebt. Je lichaam is niet zo kieskeurig als de geest en kan als je maar goed traint wel wat hebben.
Ik hoop het maar, want diëten is niet echt "mijn ding" zeg maar... :rolleyes:
Ik wordt gelukkig niet zwaarder, maar er gaat ook niets af... :o
Laten we hopen dat ik wat vet om aan het zettenben in spieren... :p

ik ben 51 jaar
heb vandaag 5000 m geroeid in 26 min.27 sec.gemiddeld 35 à 36/sec. volgens computer op roeitoestel
5x30 keer pompen
5x20 keer crunches
that's all
dan lekkere sauna 2x heerlijk relax
zal even ook een blog openen op dit forum

Puik gedaan, wij 'oudjes' laten ons niet kennen!

JE voeding ziet er top uit!

Terug
Naar boven