XXL Nutrition

Het zwarte kleren log

Wat een voedingsschema! Denk dat je daar flinke progressie mee kunt boeken. Ik wou dat ik dat kon eten helaas weeg ik, als ik zo zou gaan eten binnen een maand 10 kilo meer.

• Topic Starter Topic Starter
Wat een voedingsschema! Denk dat je daar flinke progressie mee kunt boeken. Ik wou dat ik dat kon eten helaas weeg ik, als ik zo zou gaan eten binnen een maand 10 kilo meer.

Ik heb veel voeding nodig om aan gewicht te winnen en zelfs om mijn huidig gewicht te houden. Als ik nog maar een van die maaltijden minder zou eten zou ik al beginnen afvallen. Tja, ieder mens is anders.

Ik heb veel voeding nodig om aan gewicht te winnen en zelfs om mijn huidig gewicht te houden. Als ik nog maar een van die maaltijden minder zou eten zou ik al beginnen afvallen. Tja, ieder mens is anders.

Ja..jammer genoeg wel hahahah ik heb altijd honger! maar als ik meer eet kom ik gewoon te snel aan! Om toch wat meer te kunnen eten ben ik 3 keer per week een half uurtje gaan cardioen

Vandaag is het zover, eindelijk kan ik vanmiddag vlammen. Nog eens alles op een rijtje zetten, met enkele wijzigingen:
Voeding:
6u30: Shake met 3 dl chocomelk/1 banaan/3 soeplepels druivensuiker/7 soeplepels havermout/2 eieren/2 maatjes whey protein (samen 30 gram en dus 25 gram zuivere proteinen).
10u: Uitsmijter met eieren en ham of 2 cheeseburgers of Bruine boterhammen met gekookt spek.
12u30: 3 dagen in de week rijst met varkensvlees/ham of kip - 2 dagen puree met gebakken spek - 1 dag frieten met vlees en 1 dag pasta met tomatensaus en gehakt.
15u: zelfde shake als om 6u30.
18u: 2 dagen in de week pitta met stokbrood en 1/2 liter ananassap - 2 dagen hot dogs en ananassap - 1 dag gebakken aardappelen met vlees - 1 dag hamburgers met stokbrood en ananassap en 1 dag puree met vlees.
20u30: shake met 3 dl chocomelk/2 eieren en 25 gram zuivere proteinen.
23u: 5 ei eiwitten en 25 gram zuivere proteinen.
Ik drink zo'n 2 liter water per dag en als groenten eet ik vooral zoetzure augurken en veel ajuin.

Supplementen: Multi vitaminen/Vitaminen C en E/Ijzertabletten/Magnesium/Calcium/Ginseng.
Test 2 gram per week + Mesterolon (Proviron) 50 mg per dag.

Trainingsprogramma voor 10 weken.

Maandag:
Military Press 3 sets van 4-8.
Bent over row 3 sets van 4-8.
Incline Bench press 3 sets van 4-8.
Deadlift 2-3 sets van 4-8.

Woensdag
Squats 3 sets van 4-8.
Lunges 3 sets van 8-12.

Vrijdag
Dumbbell Incline Bench press 2-3 sets van 8-12.
Dumbbell shoulder press 2 sets van 8-12.
Cable side laterals 1 set van 8-12.
One arm row 2-3 sets van 8-12.
lat pulls front 1-2 sets van 8-12.
Leg presses 2-3 sets van 8-12.
Leg extensions 1 set van 8-12.

Ga d'r voor man! :thumb:

apart trainingsschema :p yum yum voedingsplan ;)

Vandaag is het zover, eindelijk kan ik vanmiddag vlammen. Nog eens alles op een rijtje zetten, met enkele wijzigingen:
Voeding:
6u30: Shake met 3 dl chocomelk/1 banaan/3 soeplepels druivensuiker/7 soeplepels havermout/2 eieren/2 maatjes whey protein (samen 30 gram en dus 25 gram zuivere proteinen).
10u: Uitsmijter met eieren en ham of 2 cheeseburgers of Bruine boterhammen met gekookt spek.
12u30: 3 dagen in de week rijst met varkensvlees/ham of kip - 2 dagen puree met gebakken spek - 1 dag frieten met vlees en 1 dag pasta met tomatensaus en gehakt.
15u: zelfde shake als om 6u30.
18u: 2 dagen in de week pitta met stokbrood en 1/2 liter ananassap - 2 dagen hot dogs en ananassap - 1 dag gebakken aardappelen met vlees - 1 dag hamburgers met stokbrood en ananassap en 1 dag puree met vlees.
20u30: shake met 3 dl chocomelk/2 eieren en 25 gram zuivere proteinen.
23u: 5 ei eiwitten en 25 gram zuivere proteinen.
Ik drink zo'n 2 liter water per dag en als groenten eet ik vooral zoetzure augurken en veel ajuin.

Supplementen: Multi vitaminen/Vitaminen C en E/Ijzertabletten/Magnesium/Calcium/Ginseng.
Test 2 gram per week + Mesterolon (Proviron) 50 mg per dag.

Trainingsprogramma voor 10 weken.

Maandag:
Military Press 3 sets van 4-8.
Bent over row 3 sets van 4-8.
Incline Bench press 3 sets van 4-8.
Deadlift 2-3 sets van 4-8.

Woensdag
Squats 3 sets van 4-8.
Lunges 3 sets van 8-12.

Vrijdag
Dumbbell Incline Bench press 2-3 sets van 8-12.
Dumbbell shoulder press 2 sets van 8-12.
Cable side laterals 1 set van 8-12.
One arm row 2-3 sets van 8-12.
lat pulls front 1-2 sets van 8-12.
Leg presses 2-3 sets van 8-12.
Leg extensions 1 set van 8-12.

Lekker schema Dressed. Go for it.:D

Je hebt je goed in kunnen houden de afgelopen tijd, en nu lekker vlammen. Krijg honger van dat voedingsschema.

Thnx mannen! Zeg Dumba nu is jouw log weeral dicht.

aah joh Dumba.. Opengewoon een nieuwe dan.. wat een BS weer zeg.. Al dat gewhine hier op dat forum.. Het is bedoeld om je progressies te tonen en niet om andere af te zeiken..

Ik vind het erg jammer, anders je trainingen via pm sturen. Dan hou je het rustig

Zo eerste training van de nieuwe reeks zit er op:

Military press (zittend):
1e set: 60 kg x 10.
2e set: 70 kg x 5.
3e set: 80 kg x 2.
1e werkset: 100 kg x 4.
2e werkset: 95 kg x 5.
3e werkset: 90 kg x 6.
Bent over row:
1e set: 80 kg x 10.
2e set: 100 kg x 5.
3e set: 120 kg x 2.
1e werkset: 140 kg x 6.
2e werkset: 135 kg x 7.
3e werkset: 130 kg x 8.
Incline Bench Press:
1e set: 80 kg x 10.
2e set: 100 kg x 5.
3e set: 120 kg x 2.
1e werkset: 145 kg x 5.
2e werkset: 140 kg x 6.
3e werkset: 135 kg x 7.
Rack Pulls:
1e set: 150 kg x 10.
2e set: 180 kg x 5.
3e set: 200 kg x 2.
1e werkset: 250 kg x 6.
2e werkset: 230 kg x 7.
3e werkset: 220 kg x 8.
Reguliere Deadlift
1 werkset: 160 x 3.

Moet nog echt op toerental komen, maar dit valt me toch al mee. Was wel enorm moe, en ja ik wordt er natuurlijk niet jonger op. Vroeger kon ik een stuk meer sets tot het laatste gaan maar nu is dit al meer als genoeg geworden. Het is nu al een paar uur later en ik ben nog geen cent waard, zo dadelijk nog een grote shake met veel druivensuiker en vanavond om 10 uur het bed in.

Thnx mannen!

Whouw Monsterlijk..

Even een vraagje ..

Warom afbouwende trap trainen?

serieuze gewichten man! echt respect!

Terug
Naar boven