Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een voedingsschema! Denk dat je daar flinke progressie mee kunt boeken. Ik wou dat ik dat kon eten helaas weeg ik, als ik zo zou gaan eten binnen een maand 10 kilo meer.
Ik heb veel voeding nodig om aan gewicht te winnen en zelfs om mijn huidig gewicht te houden. Als ik nog maar een van die maaltijden minder zou eten zou ik al beginnen afvallen. Tja, ieder mens is anders.
Vandaag is het zover, eindelijk kan ik vanmiddag vlammen. Nog eens alles op een rijtje zetten, met enkele wijzigingen:
Voeding:
6u30: Shake met 3 dl chocomelk/1 banaan/3 soeplepels druivensuiker/7 soeplepels havermout/2 eieren/2 maatjes whey protein (samen 30 gram en dus 25 gram zuivere proteinen).
10u: Uitsmijter met eieren en ham of 2 cheeseburgers of Bruine boterhammen met gekookt spek.
12u30: 3 dagen in de week rijst met varkensvlees/ham of kip - 2 dagen puree met gebakken spek - 1 dag frieten met vlees en 1 dag pasta met tomatensaus en gehakt.
15u: zelfde shake als om 6u30.
18u: 2 dagen in de week pitta met stokbrood en 1/2 liter ananassap - 2 dagen hot dogs en ananassap - 1 dag gebakken aardappelen met vlees - 1 dag hamburgers met stokbrood en ananassap en 1 dag puree met vlees.
20u30: shake met 3 dl chocomelk/2 eieren en 25 gram zuivere proteinen.
23u: 5 ei eiwitten en 25 gram zuivere proteinen.
Ik drink zo'n 2 liter water per dag en als groenten eet ik vooral zoetzure augurken en veel ajuin.
Supplementen: Multi vitaminen/Vitaminen C en E/Ijzertabletten/Magnesium/Calcium/Ginseng.
Test 2 gram per week + Mesterolon (Proviron) 50 mg per dag.
Trainingsprogramma voor 10 weken.
Maandag:
Military Press 3 sets van 4-8.
Bent over row 3 sets van 4-8.
Incline Bench press 3 sets van 4-8.
Deadlift 2-3 sets van 4-8.
Woensdag
Squats 3 sets van 4-8.
Lunges 3 sets van 8-12.
Vrijdag
Dumbbell Incline Bench press 2-3 sets van 8-12.
Dumbbell shoulder press 2 sets van 8-12.
Cable side laterals 1 set van 8-12.
One arm row 2-3 sets van 8-12.
lat pulls front 1-2 sets van 8-12.
Leg presses 2-3 sets van 8-12.
Leg extensions 1 set van 8-12.

Thnx mannen! Zeg Dumba nu is jouw log weeral dicht.

Ik had blijkbaar iedereen op rapport moeten zetten die negatief/beetje negatief was. Zit niet echt in mijn aard om dat te doen en...ik vond het echt wel meevallen.![]()