Fitness Seller

Het zwarte kleren log

Zo eerste training van de nieuwe reeks zit er op:

Military press (zittend):
1e set: 60 kg x 10.
2e set: 70 kg x 5.
3e set: 80 kg x 2.
1e werkset: 100 kg x 4.
2e werkset: 95 kg x 5.
3e werkset: 90 kg x 6.
Bent over row:
1e set: 80 kg x 10.
2e set: 100 kg x 5.
3e set: 120 kg x 2.
1e werkset: 140 kg x 6.
2e werkset: 135 kg x 7.
3e werkset: 130 kg x 8.
Incline Bench Press:
1e set: 80 kg x 10.
2e set: 100 kg x 5.
3e set: 120 kg x 2.
1e werkset: 145 kg x 5.
2e werkset: 140 kg x 6.
3e werkset: 135 kg x 7.
Rack Pulls:
1e set: 150 kg x 10.
2e set: 180 kg x 5.
3e set: 200 kg x 2.
1e werkset: 250 kg x 6.
2e werkset: 230 kg x 7.
3e werkset: 220 kg x 8.
Reguliere Deadlift
1 werkset: 160 x 3.

Moet nog echt op toerental komen, maar dit valt me toch al mee. Was wel enorm moe, en ja ik wordt er natuurlijk niet jonger op. Vroeger kon ik een stuk meer sets tot het laatste gaan maar nu is dit al meer als genoeg geworden. Het is nu al een paar uur later en ik ben nog geen cent waard, zo dadelijk nog een grote shake met veel druivensuiker en vanavond om 10 uur het bed in.

Je had er zin in als een paard wat voor het eerst de wei in mag.
Super Dressed. Respect:D;)

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt mannen!
Ik doe omgekeerde pyramide omdat ik graag het zwaarste gewicht in het begin heb Henk.

Zo bijna alle oefeningen dubbel je mijn gewichten... dat is het echte werk.

Impressive! :wl:
Succes met je nieuwe schema!

Lekkere eerste training van de nieuwe reeks!
Goede gewichten voor jouw leeftijd Dressed Black.

Hoe bevalt het vlammen sinds een paar dagen? Voel je je er beter bij dan tijdens het 'bridgen'?
Heb namelijk het een en ander gelezen en begrijp dat je hier gewoon eerlijk en open over bent.

Heb je altijd in verhouding tot anderen minder Test aangemaakt, aangezien je al vanaf je prille jeugd kuurt of heb je daar geen zicht op en zijn er andere redenen, zo ja mag ik vragen welke?

Groet.;)

Thnx! Ja natuurlijk voel ik mij nu beter, tijdens het bridgen ben ik maar de helft waard van nu, dat is ergens de prijs die men moet betalen. Neen ik denk niet dat ik minder test aanmaakte dan anderen, ben hier gewoon zo ingerold door steeds op AS te zitten. Ik heb gewoon een kuur gepakt en vond dit zo goed dat ik gewoon niet meer gestopt ben. Moest ik nu plots van de AS af willen dan zou ik zonder twijfel in een diepe put vallen en het zou me verbazen moest mijn eigen test productie ooit nog op gang komen na zoveel jaren. Maar ja ik zou niet weten waarom ik zou willen stoppen.

Thnx! Ja natuurlijk voel ik mij nu beter, tijdens het bridgen ben ik maar de helft waard van nu, dat is ergens de prijs die men moet betalen. Neen ik denk niet dat ik minder test aanmaakte dan anderen, ben hier gewoon zo ingerold door steeds op AS te zitten. Ik heb gewoon een kuur gepakt en vond dit zo goed dat ik gewoon niet meer gestopt ben. Moest ik nu plots van de AS af willen dan zou ik zonder twijfel in een diepe put vallen en het zou me verbazen moest mijn eigen test productie ooit nog op gang komen na zoveel jaren. Maar ja ik zou niet weten waarom ik zou willen stoppen.

waar zit je nu op dan?

53 jaar? Wtf dat lees ik nu pas.
Ik kan het niet geloven bro! BEEST!!!!!!!

Wat een gewichten pak jij...

Is het dus onzin dat je na je 30e minder snel groot en sterk kan worden?

Military press...
Dan zie je die eerste sets, en denk je: zo, dat gaat lekker.
Tot je ziet dat dit mijnheer zijn warming up was, en de echte sets nog moeten beginnen! :eek:
Bent over rows gaan ook niet slecht... :rolleyes:
Je inclines zijn gewoon iets om jaloers op te worden...
Ik ben ook bang dat de gewichten straks nog flink omhoog zullen gaan, als je je draai weer gevonden hebt, anders waren jouw prestaties een leuk doel om te bereiken. ;)

Goeje eeste training BEESTE! :thumb:

Military press...
Tot je ziet dat dit mijnheer zijn warming up was, en de echte sets nog moeten beginnen! :eek:
Ik ben ook bang dat de gewichten straks nog flink omhoog zullen gaan, als je je draai weer gevonden hebt, anders waren jouw prestaties een leuk doel om te bereiken. ;)

+1

Vind wel dat je hoog gaat in gewicht in je warm up ...

echt respect man !

lever je zoveel in dan ???

53 jaar? Wtf dat lees ik nu pas.
Ik kan het niet geloven bro! BEEST!!!!!!!

Wat een gewichten pak jij...

Is het dus onzin dat je na je 30e minder snel groot en sterk kan worden?

Ja dat denk ik wel hoor, het zit hem voornamelijk in de geest. Ik ben iemand die vastbesloten is tot zijn 70e te blijven trainen, als ik het geluk heb niet ziek te worden uiteraard.
Ik denk dat er geen enkele reden is waarom je ook op latere leeftijd niet meer zou kunnen gainen, natuurlijk helpen hier en daar enkele middeltjes wel om het testosterongehalte hoog te houden. Maar ook naturel is het nog mogelijk om boven de vijftig te trainen, dan zullen de resultaten helaas niet meer zijn als bij de jongere mannen.
Toch moet ik oppassen met niet te hoge gewichten te beginnen pakken, want ik heb in mijn lang sportleven al veel blessures gehad en die kunnen toch steeds een spelbreker zijn. Daarom verhoog ik mijn gewichten nog tot ik voel dat het niet meer veilig is en dan ga ik wat hoger in reps gaan zitten bij sommige oefeningen (voornamelijk de presses) omdat ik anders mijn schouders (waaraan ik al 2 x geopereerd ben) wel kan vergeten.

Laatst bewerkt:
Military press...

Thnx Hummer, maar zoals ik al zei ga ik maar tot een zeker niveau mijn gewichten omhoog gooien omdat ik anders mijn kwetsbare schouders om zeep kan helpen. Je gaat mij dus nog wel inhalen (de jeugd is jouw sterkste punt).;)

Ja in de bridging ben ik maar een fractie waard van nu, is vooral geestelijk natuurlijk. Als ik volledig met roids zou stoppen dan zou ik een enorme klap krijgen en het zou zeer lang duren om mezelf terug te vinden (als dat ooit nog zou gebeuren).

Terug
Naar boven