- Waardering
- 410
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je bent wel een beest bro.
Pak je eigenlijk nog massa? Of is het meer behoud dan dat je echt nog vooruit gaat?
Had u in de tijd van gevechtssporten nog nikste maken gehad met de squat/DL?
Vandaag heb ik een beroerde dag, zware training gehad gisteren terwijl de roids nog niet zijn ingekickt, dus de extra recuperatie is er nog niet. Ik voel mij nu zoals een man van mijn leeftijd zich eigenlijk altijd moet voelen denk ik.
Ik heb een kickstart genomen van 2,5 gram test dus ik ga morgen al de power of chemicals in mijn lijf voelen binnenstormen. Ik hoor sommigen op dit forum zeggen dat bij hen de test maar werkt na een paar weken, dat lijkt me vreemd want bij mij is dat al na 2-3 dagen, hoewel de echt grote werking ook bij mij maar eerst na ongeveer een week tot 10 dagen begint.

wist niet dat je cyclede!?maakt ook niets uit verder!impressive statts hoor!
Man, ik heb al geleefd voor een vent van 63!!!Allee Hum 'join the club', en dat voor zo'n jonkie zoals jij!![]()

De roids die je vroeger dus gebruikte was dat puur ter ondersteuning van de vechtsport dan?
voor je zoon:
een sterke overhead is erg belangrijk voor een strongman!
Push press/strict press
een goede core is ook erg belangrijk
Ik zou ook zker boxsquats en pinsquats toevoegen aan het schema.
Smalbankdrukken is ook belangrijker dan gewoon bankdrukken
en uiteraard ook de deadlift!
ik zou zelf de hacksquats er uithalen en daarvoor in de plaats frontsquats!
Wel leuk dat je zoon ook aan kracht training doet. Trainen jullie ook samen?
Zo benen training zit er op, had eigenlijk lunges gepland maar heb ze al geschrapt voor ik er aan begonnen ben.
Squats (full):
1e set: 100 kg x 10.
2e set: 130 kg x 5.
3e set: 150 kg x 2.
1e werkset: 175 kg x 8.
2e werkset: 165 kg x 9.
3e werkset: 150 kg x 10.
4e werkset: 140 x 12.
5e werkset: 140 x 10.
6e werkset: 100 x 18.
7e werkset: 80 x 21.
Wankelend naar mijn zetel, benen waren op en mijn adem gierde door mijn keel (vooral die hoge reps sets op het laatste maken mij kapot), maar ik voel me top nu, recuperatie is al veel beter.

Nu wel, maar wacht maar eens tot morgen
Niets dan respect trouwens dat je nog 21 reps op het einde van zo'n training
eruit krijgt geperst.