MuscleMeat

Het zwarte kleren log

Man, wat ga jij een last hebben morgen! :eek:
En wat dacht je van overmorgen..?
Nog erger! :D

Gelukkig doe je het allemaal zelf! ;)

Ik moest net nog even aan je denken toen ik ging zitten met m'n boterhammetjes met tonijn en ui.... :rolleyes:
Ik dacht: "Wat zou d'n Dressed nu eten...? Waarschijnlijk een paar broodjes hotdog met alles er op en er aan... weggespoeld met een liter cola ofzo...." :(

Maar goed, 'tis nie anders éh?! :p

Goede training maat! :thumb:

Zo benen training zit er op, had eigenlijk lunges gepland maar heb ze al geschrapt voor ik er aan begonnen ben.

Squats (full):
1e set: 100 kg x 10.
2e set: 130 kg x 5.
3e set: 150 kg x 2.
1e werkset: 175 kg x 8.
2e werkset: 165 kg x 9.
3e werkset: 150 kg x 10.
4e werkset: 140 x 12.
5e werkset: 140 x 10.
6e werkset: 100 x 18.
7e werkset: 80 x 21.

Wankelend naar mijn zetel, benen waren op en mijn adem gierde door mijn keel (vooral die hoge reps sets op het laatste maken mij kapot), maar ik voel me top nu, recuperatie is al veel beter.

Wat ben jij een beest zeg dit is niet normaal..........wat zijn die eerste 3 sets tellen die niet mee? **** dat is zeg maar mijn training.

Wil je mij svp iets meer vertellen over de effectiviteit van 7 werksets voor benen en geen andere oefeningen?
Denk je dat het ook zin heeft voor beginnende builders zoals ik?

Zelfs dat lukt niet...red maximaal 100 kg full squat..pff

Wat ben jij een beest zeg dit is niet normaal..........wat zijn die eerste 3 sets tellen die niet mee? **** dat is zeg maar mijn training.

Wil je mij svp iets meer vertellen over de effectiviteit van 7 werksets voor benen en geen andere oefeningen?
Misschien spreek ik voor mijn beurt, maar ik denk dat d'n Dressed het wel met me eens zal zijn, anders horen we het vast wel... :D
De sets is persoonlijk, dat moet je eigenlijk op het gevoel doen.
De éne keer doe je wat meer dan de andere omdat je je beter voelt, fitter bent, beter uitgerust, enz. enz.
Geen wet van Meden en Perzen (?!!!) ;)

En zeker beginnende bodybuilders zouden "King Squat" in hun armen moeten sluiten, en heel hun massakwekende leven volgens zijn regels leven! :D
Leer je een goede techniek aan, en ga er tegenaan zou ik zo zeggen. ;)
En je mag er nog wel wat bij doen voor de benen, maar nodig is dat in het begin zeker niet, IMHO, en die van vele anderen. :D
Squats en Deadlifts zijn de massa bouwende stenen van de krachtsporter!
Again: IMHO :cool:

Dat maakt geen zak uit, als jij maar voluit gaat met een goede techniek! :cool:
De grotere gewichten komen vanzelf wel, en de quat zal jou in staat stellen je max. potentiëel te bereiken als je met genoeg intensiteit en verstand blijft trainen. ;)

Ik kon het niet laten Dressed...;)
Sorry...:D

Nogmaals: Goede training maat! :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
Re: Het zwarte kleren log Citaat:
Origineel gepost door sgtmossad [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Misschien spreek ik voor mijn beurt, maar ik denk dat d'n Dressed het wel met me eens zal zijn, anders horen we het vast wel... :D
De sets is persoonlijk, dat moet je eigenlijk op het gevoel doen.
De éne keer doe je wat meer dan de andere omdat je je beter voelt, fitter bent, beter uitgerust, enz. enz.
Geen wet van Meden en Perzen (?!!!) ;)

En zeker beginnende bodybuilders zouden "King Squat" in hun armen moeten sluiten, en heel hun massakwekende leven volgens zijn regels leven! :D
Leer je een goede techniek aan, en ga er tegenaan zou ik zo zeggen. ;)
En je mag er nog wel wat bij doen voor de benen, maar nodig is dat in het begin zeker niet, IMHO, en die van vele anderen. :D
Squats en Deadlifts zijn de massa bouwende stenen van de krachtsporter!
Again: IMHO :cool:

Citaat:
Origineel gepost door sgtmossad [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat maakt geen zak uit, als jij maar voluit gaat met een goede techniek! :cool:
De grotere gewichten komen vanzelf wel, en de quat zal jou in staat stellen je max. potentiëel te bereiken als je met genoeg intensiteit en verstand blijft trainen. ;)

Ik kon het niet laten Dressed...;)
Sorry...:D

Nogmaals: Goede training maat! :thumb:

Wat Hum zegt is allemaal juist, ik kan er niets aan toevoegen!
En Hum, ik drink nooit cola enkel chocomelk, water, ananassap en een glas of 3 bessenjenever per dag. :D

Advies

Ok toppers bedankt voor jullie verhelderende toelichting.
Ik ga gewoon veel sets squatten en deadliften en goed kijken naar mijn lichamelijke gesteldheid van dat moment zoals vermoeidheid etc.

Ok toppers bedankt voor jullie verhelderende toelichting.
Ik ga gewoon veel sets squatten en deadliften en goed kijken naar mijn lichamelijke gesteldheid van dat moment zoals vermoeidheid etc.

Ook de overhead press en bench press mogen niet vergeten worden natuurlijk!
In principe heb je voor een compleet lichaam (wat masa betreft dan) enkel Overhead press/Squat/bench press/Bent over row/Deadlift echt nodig, kan je eventueel nog dips en chinnen of lat pulls bijvoegen. Als je die oefeningen doet dan ga je geweldige massa kweken, het is enkel als je die massa wil afwerken dat je er andere oefeningen kan bijnemen.

Laatst bewerkt:
op hoeveel en hoelang?

is het niet wat voor jou om je te verdiepen in HRT?

Ik doe nu zo'n 10 weken 2 gram test per week en 50 mg provi per dag, daarna een aantal weken bridging met zo'n 500 mg test per week of in een tijdspanne van 10 dagen en dan weer opnieuw.
Wat bedoel je met HRT?

Ik heb het niet gelezen, en weet niet zeker of hij dat bedoelde hoor... ;)

Zo kun je ook je benen trainen... gewoon monsterlijk veel squats.
Jullie verhaal (Hummer en Dressed) heeft me meteen weer ideeen gebracht voor mijn volgende schema. Dan ga ik enkel op de compounds met meer setjes zitten (meer dan ik nu doe) voor een periode van 6 weken denk ik. Dan weer terug naar split. Zou dit wat zijn dressed?

Zo kun je ook je benen trainen... gewoon monsterlijk veel squats.
Jullie verhaal (Hummer en Dressed) heeft me meteen weer ideeen gebracht voor mijn volgende schema. Dan ga ik enkel op de compounds met meer setjes zitten (meer dan ik nu doe) voor een periode van 6 weken denk ik. Dan weer terug naar split. Zou dit wat zijn dressed?

Dat zal wel zijn dat dat wat zal zijn! Ik ga dat in de nabije toekomst ook doen.

Dat zal wel zijn dat dat wat zal zijn! Ik ga dat in de nabije toekomst ook doen.
En ik zit er ook aan te denken om mijn schema wat te vereenvoudigen...
Wat minder oefeningen, alleen de belangrijkste/beste om massa te kweken!
Een mooie slanke beachboy wordt ik toch nooit meer, dus kan ik net zo goed zo veel mogelijk massa aanzetten om mijn Heineken tumor wat te compenseren...
Misschien ga ik zelfs m'n rug wel scheren deze zomer! (o.k. een béétje of-topic, maar allez!) ;)
Ik ga er nog eens over peinzen.
Maar alleen zware basisoefeningen, met een gering aantal sets op vol vermogen, en dat in een full body schema, is denk ik The Way To Go! :D

En ik zit er ook aan te denken om mijn schema wat te vereenvoudigen...
Wat minder oefeningen, alleen de belangrijkste/beste om massa te kweken!
Een mooie slanke beachboy wordt ik toch nooit meer, dus kan ik net zo goed zo veel mogelijk massa aanzetten om mijn Heineken tumor wat te compenseren...
Misschien ga ik zelfs m'n rug wel scheren deze zomer! (o.k. een béétje of-topic, maar allez!) ;)
Ik ga er nog eens over peinzen.
Maar alleen zware basisoefeningen, met een gering aantal sets op vol vermogen, en dat in een full body schema, is denk ik The Way To Go! :D

Dat is zeker waar! Zware basisoefeningen zijn het beste. Ik scheer mijn lichaamsbeharing op borst, rug, buik en onder de oksels al jaren weg, dat zit anders allemaal in de weg. Ook mijn hoofd is trouwens geschoren, maar dat was eigenlijk de moeite niet meer om te laten staan:D

Dat is zeker waar! Zware basisoefeningen zijn het beste. Ik scheer mijn lichaamsbeharing op borst, rug, buik en onder de oksels al jaren weg, dat zit anders allemaal in de weg. Ook mijn hoofd is trouwens geschoren, maar dat was eigenlijk de moeite niet meer om te laten staan:D
Nee, op een klein onderdeeltje na scheer ik niets van mijn lichaam... ;)
Maar m'n rug is inmiddels voorzien van een soort freaky cokosmat die het wel waard is om geschoen te worden voor ik naar het strand ga... :rolleyes:
Al heb ik me er de voorgaande jaren niet veel van aangetrokken moet ik zeggen. :D

Wat m'n kop betreft...
Ik heb zo'n mooi bekje dat het zonde zou zijn om dat te verhullen met krullen! :D

Nee, op een klein onderdeeltje na scheer ik niets van mijn lichaam... ;)
Maar m'n rug is inmiddels voorzien van een soort freaky cokosmat die het wel waard is om geschoen te worden voor ik naar het strand ga... :rolleyes:
Al heb ik me er de voorgaande jaren niet veel van aangetrokken moet ik zeggen. :D

Wat m'n kop betreft...
Ik heb zo'n mooi bekje dat het zonde zou zijn om dat te verhullen met krullen! :D

WAXEN die handel :D!!!

Kennen jullie de film hair?

Terug
Naar boven