MuscleMeat

Het zwarte kleren log

Rampspoed! Ik heb deze morgen bij de shao-lin training een buikspierblessure opgelopen, verdomde shit! Training is onmogelijk wegens te grote pijn, ook met lichte gewichten lukt niet.
Ik hoop slechts een week buiten strijd te zijn. In Antwerpen is een spreekwoord, zoals je het jaar begint zo eindig je het ook, laten we hopen dat dat niet waar is...
Maar ja, zoals we allemaal wel weten 'it's all in the game!'

sterkte sportbro
kan momenteel ook niet trainen ben een beetje griepachtig zal mij rustig houden en vroeg gaan slapen en warm drinken

• Topic Starter Topic Starter
thnx bros, ook jij beterschap Lukie!

Beterschap jongen(s)
Ik kon vandaag niet trainen omdat de sportschool niet open was...
Toen heb ik m'n creatine rush maar gebruikt om de auto te wassen... ;)

buikspierblessure : dat is klote man , nou ik hoop je snel herstelt - good luck

Oef! Dat is zwaar baale dressed! Sterkte en ik houd het in de gaten wanneer je weer in de run bent!

Jij ook sterkte maat. De buikspieren kunnen idd behoorlijke blessures opleveren. Ga snel weer naar bed.

Sterkte kerel! Even kalm aan...

Rampspoed! Ik heb deze morgen bij de shao-lin training een buikspierblessure opgelopen, verdomde shit! Training is onmogelijk wegens te grote pijn, ook met lichte gewichten lukt niet.
Ik hoop slechts een week buiten strijd te zijn. In Antwerpen is een spreekwoord, zoals je het jaar begint zo eindig je het ook, laten we hopen dat dat niet waar is...
Maar ja, zoals we allemaal wel weten 'it's all in the game!'

Damn balen bro, hopen dat het snel over is.
Risico van het vak, maar het blijft ****ing klote als het je overkomt.
Beterschap.

Iedereen bedankt voor de opbeurende woorden!

veel sterkte, man! ik heb nu een week niet kunnen trainen, door griep, en ik loop al de muren op, ben gelukkig niks van gewicht kwijt, maar mag in de spiegel niet kijken.
Ik volg je log een beetje, amaai ik ben er verwonderd van, wat jij nog kan qua gewichten en zo op deze leeftijd, ik hoop ook nog een stuk sterker te worden, nu ja, als je blijft trainen komt dat wel

veel sterkte, man! ik heb nu een week niet kunnen trainen, door griep, en ik loop al de muren op, ben gelukkig niks van gewicht kwijt, maar mag in de spiegel niet kijken.
Ik volg je log een beetje, amaai ik ben er verwonderd van, wat jij nog kan qua gewichten en zo op deze leeftijd, ik hoop ook nog een stuk sterker te worden, nu ja, als je blijft trainen komt dat wel

Leeftijd is maar een cijfer, het zit allemaal in het hoofd en blijven trainen natuurlijk.
Je moet geen schrik hebben voor spier- of krachtverlies, je kan gerust 14 dagen buiten strijd zijn zonder iets te verliezen.
Train ze!

veel beterschap gewens btw wat is shoa lin?

Hé Dude! :D
Die nieuwe stats van je... ???
Ik zal eens naar de apotheek moeten denk ik... :o
Joe beeste! ;)

Beste wensen voor 2009 éh! :cool:

Mijn buikspierblessure is al wat beter, heb vandaag de schouders aangepakt met wat lichtere gewichten.
Seated shoulder press met dumbbells 3 sets opwarming en daarna 5 sets met 30 kg voor een rep range van 10 tot 20.
Side laterals met twee schijven van 15 kg voor 3 sets van 15 tot 20.
Front raises (oefening die ik normaal nooit doe) met twee schijven van 10 kg voor 3 sets van 15 tot 20.
Lichte pijn in de buikspieren maar het ging omdat ik lichte gewichten gebruikte en een hoge reprange.

pfieuw wat moet u het zat worden, dat niet kunnen trainen! :p Hoe doet u dat nu emt eten dan? evenveel of wat minder?

pfieuw wat moet u het zat worden, dat niet kunnen trainen! :p Hoe doet u dat nu emt eten dan? evenveel of wat minder?

Ik eet wat minder carbs als ik niet kan trainen, en de dag voor ik terug op een ernstige manier kan trainen begin ik terug normaal te eten.

Terug
Naar boven