MuscleMeat

HGH feiten en weetjes

Dimos

Competitive Bodybuilder
Waardering
17
Zet hier al je nuttige info en weetjes over HGH.

En natuurlijk je nodige vragen voor die ervaren leden die ons een beetje kunnen in de goede richting sturen.

Wanneer is in feite de beste tijd om te zetten, een uurtje voor de workout met dat exogene gh een halfwaardetijd van 2 uur heeft kan je tijdens je workout nog genieten van deze.

Ik neem men shot tijdens het ontwaken samen met T3 en eca, een uurtje later doe ik een uur cardio is dit mogelijk?

En het zetten van je gh wordt sucutaan gedaan, ik neem men huid samen zet men shot onder een hoek van 45° en spuit het dan zachtjes in,maar je shot moet onderhuids gezet worden,hoe weet ik het verschil dat ik niet in men vet zit maar wel onderhuids,misschien een domme vraag mijn excuses daarvoor.

Hopelijk wat zinnige uitleg.

Mazzel.

Zet je hgh voor het slapen gaan en zet het in een spier.

Waarom voor het slapen gaan enwaarom in een spier?

HGH wordt van nature aangemaakt 2 uur nadat je slaapt.. om dit proces na te bootsen moet je het dus voor het slapen gaan zetten..

In een spier wordt het vollediger opgenomen plus het kan voor wat plaatselijke spiergroei zorgen.. Zet het 2 maanden in je biceps en je zal het resultaat zeker zien..

• Topic Starter Topic Starter
HGH wordt van nature aangemaakt 2 uur nadat je slaapt.. om dit proces na te bootsen moet je het dus voor het slapen gaan zetten..

In een spier wordt het vollediger opgenomen plus het kan voor wat plaatselijke spiergroei zorgen.. Zet het 2 maanden in je biceps en je zal het resultaat zeker zien..

Hmm intersseant gegeven.

Dis je kan het met een slinnaaldje IM zetten voor het slapen gaan?

Dit wordt dan ook geadviseerd aan mensen die zelf niet genoeg GH aanmaken, maar wij wel. Is het dan niet beter om gewoon '-ochtends te zetten, zodat je je eigen aanmaak niet onderdrukt ???

Stel: ik zet wel voor het slapen en ik wil 10 iu nemen, raad jij dan aan om dit in 1 keer voor het slapen te zetten of te verdelen over de dag. Want kan het lichaam wel omgaan met zo'n grote hoeveelheid in 1 keer ??

Dit wordt dan ook geadviseerd aan mensen die zelf niet genoeg GH aanmaken, maar wij wel. Is het dan niet beter om gewoon '-ochtends te zetten, zodat je je eigen aanmaak niet onderdrukt ???

Stel: ik zet wel voor het slapen en ik wil 10 iu nemen, raad jij dan aan om dit in 1 keer voor het slapen te zetten of te verdelen over de dag. Want kan het lichaam wel omgaan met zo'n grote hoeveelheid in 1 keer ??

Je eigen aanmaak is te verwaarlozen.. Ben je 25 jaar maak je iets van 0,3 a 0,4iu aan.. En elk jaar wordt het minder..

Ik zou het altijd voor het slapen gaan nemen, ongeacht de hoeveelheid. Wie zegt dat je lichaam 's ochtends of overdag iets nuttigs doet met je HGH.. Het is niet voor niks dat HGH 's nachts wordt aangemaakt.. Overdag heeft je lichaam het waarschijnlijk te druk met allerlei andere processen..

Je eigen aanmaak is te verwaarlozen.. Ben je 25 jaar maak je iets van 0,3 a 0,4iu aan.. En elk jaar wordt het minder..

Ik zou het altijd voor het slapen gaan nemen, ongeacht de hoeveelheid. Wie zegt dat je lichaam 's ochtends of overdag iets nuttigs doet met je HGH.. Het is niet voor niks dat HGH 's nachts wordt aangemaakt.. Overdag heeft je lichaam het waarschijnlijk te druk met allerlei andere processen..

Goed punt

Logisch!

1 uur voor de shot geen carbs en 1 uur erna ook niet. In kwark zitten er wel degelijk koolhydraten. Bak anders wat ei eiwit, of hele eieren als je niet met het vet inzit.

Er zit 10 gr.kwark in en eet men bakkie een uurtje voor ik ga maffen want met een halve kilo kwark doe ik anders geen oog dicht dus dat is geen probleem.

Vind dit wel een interessant gegeven wanneer we het beste zouden zetten kost ten slotte een aardige duit en daarmee is het van belang hoe we onze centjes het beste kunnen besteden.

@brutez, hoe ziet jouw wekelijkse inname schema eruit van HGH, bijvoorbeeld ED of alleen trainingsdagen en ben ook wel een beetje benieuwd naar de hoeveelheden

je mag me ook pm'en

Merk je ook veel vetverlies ??

Neem je er ook t4 of t3 of slin bij ??

discussie in de ochtend of in de avond hebben we al vaker gevoerd, toen kwan eruit dat iedereen het anders doet en dat er geen best practice is.

Ik heb het beide een tijd gedaan, ik merk zelf geen verschil

In de ochtend doe ik het zo ie zo,denk nu i.p.v.in de namiddag voor je workout me shot zetten voor het slapen gaan.

Wat zou er dan een beter schema zijn??

5 on 2 off - 2,5 µ ontwaken en 2,5 µ voor het slapen
EOD 3µ bij ontwaken en 3µ voor het slapen

Wat zou er dan een beter schema zijn??

5 on 2 off - 2,5 µ ontwaken en 2,5 µ voor het slapen
EOD 3µ bij ontwaken en 3µ voor het slapen

5on2off - 5iu = 25iu/week
EOD 6iu = 21iu/week

Dus zal schema 1 zoiezo beter zijn. Beter doe je dan (zoals ik doe) EOD 7iu = 24,5 iu/week. Hier zal je wel baat hebben van meer iu per dag (burst theorie). Dit is natuurlijk enkel maar mn mening, zoals eerder gezegd kan je nergens echt wetenschappelijke bevestiging hiervan terugvinden.

5on2off - 5iu = 25iu/week
EOD 6iu = 21iu/week

Dus zal schema 1 zoiezo beter zijn. Beter doe je dan (zoals ik doe) EOD 7iu = 24,5 iu/week. Hier zal je wel baat hebben van meer iu per dag (burst theorie). Dit is natuurlijk enkel maar mn mening, zoals eerder gezegd kan je nergens echt wetenschappelijke bevestiging hiervan terugvinden.

en als je wekelijkse dosis hetzelfde is volgens jou eod beter,zet je dan ook je gh voor het slapen gaan?

Terug
Naar boven