Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en als je wekelijkse dosis hetzelfde is volgens jou eod beter,zet je dan ook je gh voor het slapen gaan?
Is nu men tweede week, doe ik 2 µ bij het onwaken en 2µ voor het slapen dit 4 maal per week.
Wacht ik beter nog ff om te switchen naar bv 6-7 µ eod??
Van sides merk ik bijna niets en zet jij ook IM met een slinnaaldje
HGH wordt van nature aangemaakt 2 uur nadat je slaapt.. om dit proces na te bootsen moet je het dus voor het slapen gaan zetten..
In een spier wordt het vollediger opgenomen plus het kan voor wat plaatselijke spiergroei zorgen.. Zet het 2 maanden in je biceps en je zal het resultaat zeker zien..
Nee, s'morgens bij het opstaan. Ga binnenkort is proberen in de namiddag, 2uurtjes voor het trainen.
Neem je er T4 bij? Anders wordt je veelste moe om nog fatsoenlijk te kunnen trainen.
Dat is ook een voordeel van het zetten voor je gaat slapen. Je wordt uitgerust vol energie wakker.
pffff sites duurt zeker 5 weken voordat je zo hoog ADH hebt.............sides zegen niets maar ook niets over de gear.Kan zijn dat je gevoelig bent,kan zijn dat je nix voelt.Op greens heb ik al klachten bij 2iu pd.....maatjes van mij op het 3 dubbelen niet...swoi.
KOOP EEN IGF TESTKIT VOOR IGF WAARDES EN JE WEET OF JE OK BENT
Rest is aleen maar speculaasjes en koffiedik kijken.....METEN IS WETEN
Wat maakt dat bedrag op je gear uit.....9 tientjes ofzo
Neem je er T4 bij? Anders wordt je veelste moe om nog fatsoenlijk te kunnen trainen.
Dat is ook een voordeel van het zetten voor je gaat slapen. Je wordt uitgerust vol energie wakker.
pffff sites duurt zeker 5 weken voordat je zo hoog ADH hebt.............sides zegen niets maar ook niets over de gear.Kan zijn dat je gevoelig bent,kan zijn dat je nix voelt.Op greens heb ik al klachten bij 2iu pd.....maatjes van mij op het 3 dubbelen niet...swoi.
KOOP EEN IGF TESTKIT VOOR IGF WAARDES EN JE WEET OF JE OK BENT
Rest is aleen maar speculaasjes en koffiedik kijken.....METEN IS WETEN
Wat maakt dat bedrag op je gear uit.....9 tientjes ofzo

Er bestaat al een uitgebreid HGH topic waar al deze vragen beantwoord worden. Brutez komt met een heel eigen visie die niet als gangbaar gezien moet worden.
HGH zet je iig alleen subcutaan e het is onzin dat het voor lokale groei kan zorgen door het IM te zetten. Hiervoor heb je IGF-1 nodig, en daarvoor moet de HGH eerst langs de lever om omgezet te worden.
Zelfs als je IGF-1 wilt gebruiken om lokale groei te stimuleren zul je aan een aantal randvoorwaarden moeten doen en is nog steeds onderwerp van academisch onderzoek. De enige situatie waarin dat goed wil lukken is botgroei in de kaak na het aanbrengen van implantaten waar kronen op gemonteerd worden.
HGH heft een "systemic" benadering en geeft geen lokale groei. Het enige lokale effect is dat je vet wat makkelijker opgenomen lijkt te worden rond de inject sites (buik).
HGH word traditioneel in de ochtend gezet, minstens 30 minuten na een maaltijd met liefst weinig koolhydraten. Helzelfde in de avond, maar NIET voor het slapengaan. Ook al is de eigen productie relatief laag, het is zinloos en onnodig de eigen cyclus (productie in diepe slaap) te verstoren.
De opbouw van je levels gaat langzaam, testen vanaf dag 1 is zinloos. Met je testo weet je ook dat het (afhankelijk van de ester) een paar weken duurt...
http://forum.dutchbodybuilding.com/f133/veel-gestelde-vragen-hgh-67147/
Succes!