AndroidHealthClinic

HGH feiten en weetjes

• Topic Starter Topic Starter
Is nu men tweede week, doe ik 2 µ bij het onwaken en 2µ voor het slapen dit 4 maal per week.

Wacht ik beter nog ff om te switchen naar bv 6-7 µ eod??

Van sides merk ik bijna niets en zet jij ook IM met een slinnaaldje

Hoor wel eens Maa-Za wel en Zondag niet. 6 on 1 off

Is nu men tweede week, doe ik 2 µ bij het onwaken en 2µ voor het slapen dit 4 maal per week.

Wacht ik beter nog ff om te switchen naar bv 6-7 µ eod??

Van sides merk ik bijna niets en zet jij ook IM met een slinnaaldje

Is bij mij ook nog maar 2de week.
Mn schema:
1: 2iu ED
2: 3iu ED
3: 4iu 5on/2of
4: 5iu 5on/2of
5-26..: 7iu EOD

Ik heb ook nog helemaal geen sides. Dacht ergens gelezen te hebben dat deze pas optreden na 4tal weken.

Denk ook nog een weekje of twee op 4µ te gaan en dan over schakelen op 7µ eod.

Wie van jullie zet ze gh IM?

waarom opbouwen George?

ik zou ook niet opbouwen tenzij je er gevoelig voor bent,

pffff sites duurt zeker 5 weken voordat je zo hoog ADH hebt.............sides zegen niets maar ook niets over de gear.Kan zijn dat je gevoelig bent,kan zijn dat je nix voelt.Op greens heb ik al klachten bij 2iu pd.....maatjes van mij op het 3 dubbelen niet...swoi.

KOOP EEN IGF TESTKIT VOOR IGF WAARDES EN JE WEET OF JE OK BENT

Rest is aleen maar speculaasjes en koffiedik kijken.....METEN IS WETEN
Wat maakt dat bedrag op je gear uit.....9 tientjes ofzo

HGH wordt van nature aangemaakt 2 uur nadat je slaapt.. om dit proces na te bootsen moet je het dus voor het slapen gaan zetten..

In een spier wordt het vollediger opgenomen plus het kan voor wat plaatselijke spiergroei zorgen.. Zet het 2 maanden in je biceps en je zal het resultaat zeker zien..

Intressant.

Waar heb je deze info vandaan?

Nee, s'morgens bij het opstaan. Ga binnenkort is proberen in de namiddag, 2uurtjes voor het trainen.

Neem je er T4 bij? Anders wordt je veelste moe om nog fatsoenlijk te kunnen trainen.

Dat is ook een voordeel van het zetten voor je gaat slapen. Je wordt uitgerust vol energie wakker.

Neem je er T4 bij? Anders wordt je veelste moe om nog fatsoenlijk te kunnen trainen.

Dat is ook een voordeel van het zetten voor je gaat slapen. Je wordt uitgerust vol energie wakker.

Neem 100mg T4, merk inderdaad dat ik overdag momenten heb dat ik enorm suf ben.
Was niet zeker of dit te wijten was aan HGH, T4 of mn AAS(eerste maal met TrenE)
Heb hiervan wel geen last tijdens het trainen.

pffff sites duurt zeker 5 weken voordat je zo hoog ADH hebt.............sides zegen niets maar ook niets over de gear.Kan zijn dat je gevoelig bent,kan zijn dat je nix voelt.Op greens heb ik al klachten bij 2iu pd.....maatjes van mij op het 3 dubbelen niet...swoi.

Is inderdaad vreemd met die HGH, iedereen "hoopt" veel sides te hebben, gewoon om zeker te zijn je goede gear hebt.

Die testkit is inderdaad goed idee Krieltje, hiervoor beter wachten tot week 5 dan om zeker te zijn dat waardes hoog genoeg zijn ?

Ik heb gisteravond voor de eerste keer gezet voor het slapen en energieker wakker was ik wel niet, geraakte bijna niet uit men bed.
Waar zou dit aan te wijten kunnen zijn?

Velen wachten een aantal weken om test te laten meelopen en anderen starten test vanaf dag 1 tijdens hun gh cycle, wat is nu beter??

Maar jij bent ook een gevoelig ventje hé:)

Wanneer meet je dan het beste na 5 weken ofzo??

Er bestaat al een uitgebreid HGH topic waar al deze vragen beantwoord worden. Brutez komt met een heel eigen visie die niet als gangbaar gezien moet worden.

HGH zet je iig alleen subcutaan e het is onzin dat het voor lokale groei kan zorgen door het IM te zetten. Hiervoor heb je IGF-1 nodig, en daarvoor moet de HGH eerst langs de lever om omgezet te worden.
Zelfs als je IGF-1 wilt gebruiken om lokale groei te stimuleren zul je aan een aantal randvoorwaarden moeten doen en is nog steeds onderwerp van academisch onderzoek. De enige situatie waarin dat goed wil lukken is botgroei in de kaak na het aanbrengen van implantaten waar kronen op gemonteerd worden.

HGH heft een "systemic" benadering en geeft geen lokale groei. Het enige lokale effect is dat je vet wat makkelijker opgenomen lijkt te worden rond de inject sites (buik).

HGH word traditioneel in de ochtend gezet, minstens 30 minuten na een maaltijd met liefst weinig koolhydraten. Helzelfde in de avond, maar NIET voor het slapengaan. Ook al is de eigen productie relatief laag, het is zinloos en onnodig de eigen cyclus (productie in diepe slaap) te verstoren.

De opbouw van je levels gaat langzaam, testen vanaf dag 1 is zinloos. Met je testo weet je ook dat het (afhankelijk van de ester) een paar weken duurt...

http://forum.dutchbodybuilding.com/f133/veel-gestelde-vragen-hgh-67147/

Succes!

Er bestaat al een uitgebreid HGH topic waar al deze vragen beantwoord worden. Brutez komt met een heel eigen visie die niet als gangbaar gezien moet worden.

HGH zet je iig alleen subcutaan e het is onzin dat het voor lokale groei kan zorgen door het IM te zetten. Hiervoor heb je IGF-1 nodig, en daarvoor moet de HGH eerst langs de lever om omgezet te worden.
Zelfs als je IGF-1 wilt gebruiken om lokale groei te stimuleren zul je aan een aantal randvoorwaarden moeten doen en is nog steeds onderwerp van academisch onderzoek. De enige situatie waarin dat goed wil lukken is botgroei in de kaak na het aanbrengen van implantaten waar kronen op gemonteerd worden.

HGH heft een "systemic" benadering en geeft geen lokale groei. Het enige lokale effect is dat je vet wat makkelijker opgenomen lijkt te worden rond de inject sites (buik).

HGH word traditioneel in de ochtend gezet, minstens 30 minuten na een maaltijd met liefst weinig koolhydraten. Helzelfde in de avond, maar NIET voor het slapengaan. Ook al is de eigen productie relatief laag, het is zinloos en onnodig de eigen cyclus (productie in diepe slaap) te verstoren.

De opbouw van je levels gaat langzaam, testen vanaf dag 1 is zinloos. Met je testo weet je ook dat het (afhankelijk van de ester) een paar weken duurt...

http://forum.dutchbodybuilding.com/f133/veel-gestelde-vragen-hgh-67147/

Succes!

Leuke inbreng Johny.

Maar de sticky van IKKE dateerd uit 2006 dat is 3 jaar geleden waar ondertussen misschien al veel veranderd kan zijn.

Wanneer zet jij juist in de avond?

En waarom niet voor het slapen gaan,door die exogene toediening van GH kan je toch profiteren van dit extra?

Na hgh injectie zorgt een ander hormoon ervoor dat je geen hgh meer aanmaakt. Dit gebeurd juist in je slaap

Terug
Naar boven