AndroidHealthClinic

HGH feiten en weetjes

• Topic Starter Topic Starter
Pfff de laatsta dagen soms van die momenten dat ik echt heel licht in men hoofd ben,moet me echt kraning houden anders draai ik van men sussen.

Zou dit kunnen te meken hebben met men bloedsuiker??

Kan iemand me daar ff bij helpen aub of en tip geven daaromtrent?

Zit laag in carbs en 4 µ greens 4/7 dagen.

Bedankt alvast want dit is echt geen pretje pfff....

ik zou even hoger in de carbs gaan zitten, kun je voor jezelf meteen uitsluiten of het daar aan licht

Pfff de laatsta dagen soms van die momenten dat ik echt heel licht in men hoofd ben,moet me echt kraning houden anders draai ik van men sussen.

Zou dit kunnen te meken hebben met men bloedsuiker??

Kan iemand me daar ff bij helpen aub of en tip geven daaromtrent?

Zit laag in carbs en 4 µ greens 4/7 dagen.

Bedankt alvast want dit is echt geen pretje pfff....

Ben sinds 2 weken bezig met hgh momenteel 3iu ED en heb hetzelfde, ik ben helemaal niet in low carbs, zit aan bijna 5000cal/dag dus zal wel van de hgh komen. Wat ik ook ervaar zijn moimenten van enorme sufheid, zou me zo ergens kunnen neerleggen en beginnen te slapen, soms best lastig op het werk :)

Ik zet s'morgens bij het opstaan, ga volgende week is overschakelen naar namiddag, zien of me dit beter afgaat.

heb je er al t4 bij ??

onzin om zo hoog je T4 te zetten,meer is echt niet beter,50mcgr om het tekort wat door de HGH ontstaat te compenseren is zat.Je kan zelfs een averechtse werking krijgen

onzin om zo hoog je T4 te zetten,meer is echt niet beter,50mcgr om het tekort wat door de HGH ontstaat te compenseren is zat.Je kan zelfs een averechtse werking krijgen

Haal die doseringen (100 a 200mcgr) uit wat meesten hier op het board hanteren, jij raadt dan lagere (50mcgr) dosering aan ?

Ik ben nu ook op T3 nog bezig voor enekele weken en ga tot 100mcg en dan bouw ik af.

Wat ik me nu afvraag bouw ik af tot 25 mcg en start dan gelijk met T4 op 100??

---------- Toegevoegd om 08:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:03 ----------

Morgen 3 weken bezig en moet zeggen dat men knieen aardig moeilijk doen en alles kraakt massas, ben net een geroeste machine :).

Heb ook zo soms van die momenten dat men tanden of kaak pijn doen net of die groeien.
En wat ik ook merk is dat men huid zachter aanvoelt men vriendin vertelde het me ook wel leuk.

Voelde me zaterdag ook echt raar toen ik opstond,constant van die humeurswisselingen...Pfff..bizzar goedje,is zien wat ik ook over een goede maand kan verwachten.

---------- Toegevoegd om 08:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:07 ----------

Ben sinds 2 weken bezig met hgh momenteel 3iu ED en heb hetzelfde, ik ben helemaal niet in low carbs, zit aan bijna 5000cal/dag dus zal wel van de hgh komen. Wat ik ook ervaar zijn moimenten van enorme sufheid, zou me zo ergens kunnen neerleggen en beginnen te slapen, soms best lastig op het werk :)

Ik zet s'morgens bij het opstaan, ga volgende week is overschakelen naar namiddag, zien of me dit beter afgaat.

En wanneer heb je dat dan??
Ik zette het s'morgens rond 7 uur,s'middags wou men vriendin een kooi gaan kopen naar Duponzo een grote dierenzaak,dus wij ariveerden daar rond 14 u,Gh was ondertussen wel uitgewerkt en voelde dit opkomen had nog energie maar echt dizzy in men hoofd mocht me niet vlug omdraaien of ik had ervan.

Ik zit laag in carbs 100 gr per dag 3 laag 1 hoog.

Vraag me af of ik wel zo laag hoef te gaan met dat ik T3 en gh neem.
T3 zorgt voor een verhoogde stofwisseling en mocht ik men carb inname verhogen worden ze alsmede nog vlug verbrand door de T3.

als je op 2iu ED wil gaan zitten, is het dan verstandig om in de ochtend, direct bij het ontwaken te zetten en dan 1 uur daarna pas te eten ofzo? en dan hel liefts geen whey en snelle carb bronnen?

Vraag me af of ik wel zo laag hoef te gaan met dat ik T3 en gh neem.
T3 zorgt voor een verhoogde stofwisseling en mocht ik men carb inname verhogen worden ze alsmede nog vlug verbrand door de T3.

tja zolang er nog vet op je lichaam zit wat je wilt verbranden zou ik geen kcals uppen :) hoe eerder je de cut afgerond hebt, hoe beter

tja zolang er nog vet op je lichaam zit wat je wilt verbranden zou ik geen kcals uppen :) hoe eerder je de cut afgerond hebt, hoe beter

Heb je wel gelijk in.

Ben nog maar 10 dagen bezig met T3 en start vanaf morgen op 100 voor een 7 tal dagen,wil nog 3 % kwijt,dus er is wel nog wat werk aan de winkel:)

vreselijk ik herken die kaakpijn en tandpijn.Had ik in het begin ook,ook liepen mijn kaken vol als ik ging eten,net aslof je overbite had hehehehe

vreselijk ik herken die kaakpijn en tandpijn.Had ik in het begin ook,ook liepen mijn kaken vol als ik ging eten,net aslof je overbite had hehehehe

Vind het op een éne manier wel leuk die sides,zo weet ik dat het goed z'n werk begint te doen,raar hé:)

[Link niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]

:roflol: Acromegaly is a b*ch.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Acromegaly_prognathism.jpg

Kan dit eigenlijk kwaad als ik s'morgens na men shot en T3 inname een kopje koffie drink met een heel klein beetje zoetstof is echt niet veel gewoon voor wat smaak??

Kan dit eigenlijk kwaad als ik s'morgens na men shot en T3 inname een kopje koffie drink met een heel klein beetje zoetstof is echt niet veel gewoon voor wat smaak??

Dit vond ik op google. Maar er zijn ook sites die dit tegenspreken.

http://www.ergogenics.org/koffie2.html

Stoffen in koffie verbeteren de werking van insuline.

http://www.google.nl/search?rlz=1C1GGLS_nlNL334NL334&sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=koffie+insuline

en http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/geen-koffie-caffe-ne-tijdens-bulk-193287/

Op sommige plekken waar in subq injecteer rond navelstreek voel ik zo kleine verhardingen van 2tal cm. Is dit normaal?

Terug
Naar boven