AndroidHealthClinic

HGH feiten en weetjes

nee herken dat ook niet.Welke maat naald gebruik je?,spuit je misschien te snel?

als je op 2iu ED wil gaan zitten, is het dan verstandig om in de ochtend, direct bij het ontwaken te zetten en dan 1 uur daarna pas te eten ofzo? en dan hel liefts geen whey en snelle carb bronnen?

Je kan spuiten wat je wil maar zonder voedingstoffen zal er weinig gebeuren.. eerste wat je doet in de ochtend is eten...

Je kan spuiten wat je wil maar zonder voedingstoffen zal er weinig gebeuren.. eerste wat je doet in de ochtend is eten...

wat ik juist begrijp is dat je optimaal van je GH kan profiteren als je je insuline laag houdt. kun je dan eens zeggen hoe is het wel zou moeten doen..?

• Topic Starter Topic Starter

Als je nu eerst eet of niet je hebt toch een halfwaardetijd van 4 uur.
Ik zet mijn eerste shot voor men cardio bij het ontwaken op nuchtere maag een uurtje cardio en dan eet ik.

wat ik juist begrijp is dat je optimaal van je GH kan profiteren als je je insuline laag houdt. kun je dan eens zeggen hoe is het wel zou moeten doen..?

Of voor het slapen gaan zetten.. of tussen 2 maaltijden in.. maar dus niet voor je ontbijt.. zet het dan tussen je ontbijt en maaltijd 2.

Ik denk dat de conclusie die we uit dit topic kunnen trekken toch wel is, dat niemand weet hoe het precies zit.

Het blijft gissen, ook op de Amerikaanse boards zijn de meningen hier over enorm verdeeld.

Maar het leuke ervan is dat we van elkaar leren en zo het best passende schema voor jezelf kan toepassen.

Wat wel blijkt is dat toch veel mensen last hebben van luiheid, sufheid bij het s'morgens zetten.

Ik ga vanaf vandaag s'avonds zetten, uurtje voor het slapen gaan.
Zal jullie binnen enkele dagen weten zeggen of dit voor mij beter is.

Wat wel blijkt is dat toch veel mensen last hebben van luiheid, sufheid bij het s'morgens zetten.

Ik ga vanaf vandaag s'avonds zetten, uurtje voor het slapen gaan.
Zal jullie binnen enkele dagen weten zeggen of dit voor mij beter is.

Ik heb daar totaal geen last van.

Heb meer last van me ec(y)a die uitwerkt of men GH.

---------- Toegevoegd om 08:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:16 ----------

Moet wel zeggen dat de laatste dagen het vet eraf vliegt echt niet normaal.

Mede door de T3,ec(y)a en een strikt voedingsschema.

Aders lopen over men abs,vind ik echt super ,integenstelling tot men vriendin die vind dat maar vies:)

ik ga binnenkort pas serieus beginnen met hgh, heb wel 1x eerder een cycletje gedaan.
ben nog wat aan het inlezen, maar de info is nogal verwarrend/tegenstrijdig.

het zal zeker 5/2 4iu worden, 2x 2iu met 750mg test-e.
zoals ik het nu zie voor het ontbijt en als ik uit t werk kom (voor het avond eten).

ik zie anders weinig argumentatie/bewijslast.
kortom, ik leer hier helemaal niets van :D

+1

Bullshit topic. Opnieuw uitvinden van het wiel en allemaal weer eigen meningen en vooronderstellingen poneren die vervolgens als waarheid worden aangenomen.

Lees je gewoon eens goed in, er is het afgelopen najaar al heel veel aan ervaringen uitgewisseld door ervaren gebruikers. Waarom zou de wereld in een paar maanden veranderd zijn en waarom zouden newbees het beter weten?

Wie het hardst schreeuwd heeft niet altijd gelijk...

vind het wel een goed topic, maar wacht nog wel op nieuwe weetjes en feiten.

+1

Bullshit topic. Opnieuw uitvinden van het wiel en allemaal weer eigen meningen en vooronderstellingen poneren die vervolgens als waarheid worden aangenomen.

Lees je gewoon eens goed in, er is het afgelopen najaar al heel veel aan ervaringen uitgewisseld door ervaren gebruikers. Waarom zou de wereld in een paar maanden veranderd zijn en waarom zouden newbees het beter weten?

Wie het hardst schreeuwd heeft niet altijd gelijk...

Inderdaad veel over gelezen. Wat blijkt nu , als ik mn HGH s'morgens zet voel ik me hele dag lui, suf moe.
Heb nu sinds 2 dagen voor slapen gaan gezet, en wat blijkt, weg luiheid , sufheid.
Heb voor mezelf terug het wiel uitgevonden. ;)

HGH wordt van nature aangemaakt 2 uur nadat je slaapt.. om dit proces na te bootsen moet je het dus voor het slapen gaan zetten..

In een spier wordt het vollediger opgenomen plus het kan voor wat plaatselijke spiergroei zorgen.. Zet het 2 maanden in je biceps en je zal het resultaat zeker zien..

Of zoals door Redbaron van steroid.com wordt gesuggereerd:

It depends on your age. If you are old enough to not have a measurable level of HGH being secreted each day, then night-time is the closest to mimicking what your body would be doing if you still had a significant endogenous secretion.

If you are younger (less than mid 40'ish) and have a normally functioning pituitary, then the most system friendly time to inject your HGH is going to be about 4-6 hours after you initially fall asleep. Your body's own release of HGH is going to happen a couple of hours of sleep when you are in your deep sleep cycle. That release is going to trigger your own negative feedback, which in turn is going to mean that your body isn't going to be releasing any more HGH on its own for a while. That is the perfect window to go ahead and inject some HGH ... your body is none the wiser that way, and you're not disrupting your normal rhythm of hormone release.

I usually go to bed at about 10-11 and then get up at 5'ish to go to the bathroom and inject my HGH. That has served me really well for the better part of a decade. Best of luck to you with your cycle.

:cool:

---------- Toegevoegd om 15:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:27 ----------

Geloof dat Chemical eenzelfde methode hanteert.

Terug
Naar boven