XXL Nutrition

HGH feiten en weetjes

• Topic Starter Topic Starter
Wanneer zet jij Mart??

Zet ze voor het slapen....Je zal slapen als een roosje.
Je lichaam is namelijk in opbouw tijdens je slaap (bepaalde duur)
Ik neem ze steeds voor het slapen nu 4iu eod.
Dan s'ochtend direct wat snelle suikers binnen.
Vind ik toch belangrijk, anders moet je nog zo'n 30min wachten eer je wat dextro of andere fast carbs mag consumeren.

ik neem smorgens en smiddags

Alles kits daar?
Kunnen genieten van je reis...?

Ohhh...De vereniging tussen de vriendjes:)

Ben je niet bang Nico voor de onderdrukking van je eigen gh productie?

Ik heb men shot gisteren voor het slapen gezet en sliep niet zo lekka hoor,geraakte er bijna niet uit vanmorgen.

FF OT.

Ik ga morgen vroeg naar de dokter men bloedwaardes laten checken.

Wat moet ik zeker laten meten?

Nu 2 weekjes op green,ben nu ook 2 weken gestopt met winny en momenteel nog bezig op Primo,T3 en ec(y)a.

1 uur voor de shot geen carbs en 1 uur erna ook niet. In kwark zitten er wel degelijk koolhydraten. Bak anders wat ei eiwit, of hele eieren als je niet met het vet inzit.

het mogen alleen geen snelle suikers zijn en koolydraten bestaat uit meer.

@ Dimos
Ik zette in de ochtend en in de avond een uur na het eten. Blijft zo'n 4 uur actief dus dan was het al ruim uitgewerkt voordat ik ging slapen.
Had na een poosje wel wat aanvullende T3 nodig omdat ik zo moe werd en calcium magnezium zink tabs (een van de drie was het belangrijkst) omdat ik ook meer krampen kreeg. Ik had aan 3-4 iu/dag genoeg (5 on 2 off).

gezien de sufheid en 2 uur halfwaarde tijd zou ik 4 uur voor het slapen een shot (2IU zetten en vervolgens weer 2 uur voor het slapen, en 1 op het moment dat je gaat slapen!

dit bij een 6IU ED/EOD schema

Ik heb gisteravond voor de eerste keer gezet voor het slapen en energieker wakker was ik wel niet, geraakte bijna niet uit men bed.
Waar zou dit aan te wijten kunnen zijn?

Je slaapt er wel goed van :D

Maar ik bedoel gedurende de dag, heb je veel meer energie en ben je echt uitgerust. Dan wanneer je bijvoorbeeld 's morgens zou zetten dan komt de klap en voel je je brak (wanneer je normaal gesproken zou slapen).

1 uur voor de shot geen carbs en 1 uur erna ook niet. In kwark zitten er wel degelijk koolhydraten. Bak anders wat ei eiwit, of hele eieren als je niet met het vet inzit.

waarom zou je geen carbs mogen eten 1 voor of na HGH shot? ik zie het verbzand niet. het één heeft toch niets met het ander te maken of kan iemand het mij is uitleggen.

kan dit ook niet in bijsluiters vinden iirc...
bb wisdom? aka just another pile of crap?!?!

Hoe groot is de schade van je eigen ghproductie als je exogene gh zet voor het slapen.
Is dit te verwaarlozen of kunnen de gevolgen groot zijn als je dit zo'n 8 maanden doet bv.

Vind het imo toch wat meer nut hebben als je voor het slapen zet i.v.m. herstel etc.

Kan me er iemand vertellen of ik s'morgens beter wacht om men gh te zetten tot na men cardio eet dan men eerste maaltijd en uurtje nadien dan zetten?

Nu sta ik op en zet meteen men gh en ga dan een uurtje cardio doen,wat lijkt beter??

Alvast bedankt:)

Er bestaat al een uitgebreid HGH topic waar al deze vragen beantwoord worden. Brutez komt met een heel eigen visie die niet als gangbaar gezien moet worden.

HGH zet je iig alleen subcutaan e het is onzin dat het voor lokale groei kan zorgen door het IM te zetten. Hiervoor heb je IGF-1 nodig, en daarvoor moet de HGH eerst langs de lever om omgezet te worden.
Zelfs als je IGF-1 wilt gebruiken om lokale groei te stimuleren zul je aan een aantal randvoorwaarden moeten doen en is nog steeds onderwerp van academisch onderzoek. De enige situatie waarin dat goed wil lukken is botgroei in de kaak na het aanbrengen van implantaten waar kronen op gemonteerd worden.

HGH heft een "systemic" benadering en geeft geen lokale groei. Het enige lokale effect is dat je vet wat makkelijker opgenomen lijkt te worden rond de inject sites (buik).

HGH word traditioneel in de ochtend gezet, minstens 30 minuten na een maaltijd met liefst weinig koolhydraten. Helzelfde in de avond, maar NIET voor het slapengaan. Ook al is de eigen productie relatief laag, het is zinloos en onnodig de eigen cyclus (productie in diepe slaap) te verstoren.

De opbouw van je levels gaat langzaam, testen vanaf dag 1 is zinloos. Met je testo weet je ook dat het (afhankelijk van de ester) een paar weken duurt...

http://forum.dutchbodybuilding.com/f133/veel-gestelde-vragen-hgh-67147/

Succes!

Waarom 30 min. na een maaltijd ???

Hierdoor zal je toch een insulinepiek hebben, waardoor de GH minder zijn werk doet.

Het is toch zo dat het lichaam niet voor niks 's-avonds de meeste GH aanmaakt. 's-avonds in je slaap eet je niet dus heb je ook geen last van insuline, dit zal toch zijn reden hebben.

Mij lijkt het verstandigst wanneer je GH zet je zo weinig mogelijk insuline in je systeem hebt.

Nu zeggen anderen weer dat je juist wel carbs in je systeem moet hebben anders kan de lever minder goed IGF aanmaken, hier heb ik mij nog niet goed in verdiept dus kan ik geen juiste uitleg van geven.

Voelde me daar net redelijk dizzy een halfuurtje na het zetten van men gh.

Heeft er iemand van jullie dit ook,is mede door de daling van je insulinespiegel,hoef ik mij daar zorgen over te maken??

Goretjes.

Terug
Naar boven