Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

je ziet niek ze zijn alweer jaloers dat we te close zijn

1 uur voor de shot geen carbs en 1 uur erna ook niet. In kwark zitten er wel degelijk koolhydraten. Bak anders wat ei eiwit, of hele eieren als je niet met het vet inzit.
je ziet niek ze zijn alweer jaloers dat we te close zijn

Ik heb gisteravond voor de eerste keer gezet voor het slapen en energieker wakker was ik wel niet, geraakte bijna niet uit men bed.
Waar zou dit aan te wijten kunnen zijn?
1 uur voor de shot geen carbs en 1 uur erna ook niet. In kwark zitten er wel degelijk koolhydraten. Bak anders wat ei eiwit, of hele eieren als je niet met het vet inzit.
waarom zou je geen carbs mogen eten 1 voor of na HGH shot? ik zie het verbzand niet. het één heeft toch niets met het ander te maken of kan iemand het mij is uitleggen.
Er bestaat al een uitgebreid HGH topic waar al deze vragen beantwoord worden. Brutez komt met een heel eigen visie die niet als gangbaar gezien moet worden.
HGH zet je iig alleen subcutaan e het is onzin dat het voor lokale groei kan zorgen door het IM te zetten. Hiervoor heb je IGF-1 nodig, en daarvoor moet de HGH eerst langs de lever om omgezet te worden.
Zelfs als je IGF-1 wilt gebruiken om lokale groei te stimuleren zul je aan een aantal randvoorwaarden moeten doen en is nog steeds onderwerp van academisch onderzoek. De enige situatie waarin dat goed wil lukken is botgroei in de kaak na het aanbrengen van implantaten waar kronen op gemonteerd worden.
HGH heft een "systemic" benadering en geeft geen lokale groei. Het enige lokale effect is dat je vet wat makkelijker opgenomen lijkt te worden rond de inject sites (buik).
HGH word traditioneel in de ochtend gezet, minstens 30 minuten na een maaltijd met liefst weinig koolhydraten. Helzelfde in de avond, maar NIET voor het slapengaan. Ook al is de eigen productie relatief laag, het is zinloos en onnodig de eigen cyclus (productie in diepe slaap) te verstoren.
De opbouw van je levels gaat langzaam, testen vanaf dag 1 is zinloos. Met je testo weet je ook dat het (afhankelijk van de ester) een paar weken duurt...
http://forum.dutchbodybuilding.com/f133/veel-gestelde-vragen-hgh-67147/
Succes!