MuscleMeat

HillR's never ending story

Bezoekers in dit topic

Blugh.. balen van de zenuwpijn... wel herkenbaar... op het moment dat je denkt nu ga ik aan de bak steekt het duiveltje zijn koppie op :rolleyes:

Maar je plan is duidelijk! You go!
 
Guess who's back... Back again.. Hillr's back..

Het werd natuurlijk hoog tijd dat ik mijn luie lijf weer eens naar de gym sleepte. Afgelopen zondag was het dan zo ver.

Aangezien het weer hier toch altijd epicly kut is, maar weer eens gekeken wat er in de gym te doen was.

Nou, het was een feest! We hadden gezelschap van domme dudes. Van die echte kutecto's die zichzelf heel stoer vinden. Hadden hun eigen muziek mee, die ze uit een mooie luidspreker lieten blazen. Vonk kon dit natuurlijk niet waarderen en ik zag al een hele gymrel voor me. Niets was minder waar, Pun's lekkere lijf schrikt af natuurlijk. Toen hij vroeg of ze de muziek misschien uit wilden zetten omdat de gym zelf al muziek heeft en dit niet zo netjes is zei onze vriendelijke medegymmer "EN WAAROM ZOU IK DAT DOEN DAN!?!?!?!". Nou stoere Joopie, "Het was maar een vraag hoor" zei Pun in alle kalmte, I was amazed.. Het stereotype van buffe dudes is weer even ontkracht. Die dude had er niet van terug en zei alleen "Oh". Met als gevolg dat hij zijn muziek uitzette en afdroop.

Woohoo.

Nou verder heb ik niets gedaan en toen weer lekker naar huis.

:roflol:

Kidding. Uiteraard heb ik mijn eerste train opgepakt

Deadlift
1x10x20
3x8x40

Lekker licht, maar ik heb mezelf beloofd niet te hard van stapel te lopen, anders zit ik straks weer weken thuis.

Seated plateloaded rows
3x8x40

Cable lateral raises
3x10x2,5

Adductor ss Abductor

3x10x20 / 3x10x20

Standing Calf raises
3x10xniks

Legextensions
3x10x20

Lekker langzaam uitvoeren voor de most effective burn

Frontraises
3x10x4

Cable pushdown ss One handed cable curl
3x10x7,5 / 3x10x2,5

En dan gisteren tijd voor cardio. Omdat ik in de ochtend natuurlijk weer te lui was om eerder uit bed te gaan om te cardio'n en ik mezelf een beetje ken en in de avond toch ook geen zin meer heb, ben ik op weg naar huis vanuit werk een station eerder uitgestapt om terug naar huis te lopen.

Toen ik zag dat het nog 6,6 km was had ik een klein beetje spijt. Maar het ging goed. Binnen 1 uur was ik thuis en zat de cardio er op. Pun had al lekker het avondeten klaar.. Wat wil je nog meer :D

Vanavond wil ik weer gymmen, Fullbody nr. 2.


Oh, wat wel van belang is. Ik had afgelopen weken constant zeurende zenuwpijn. Na mijn gymmen helemaal niet meer! Het heeft plaatsgemaakt voor spierpijn.. Hopelijk blijft dat zo!
 
Knap van Pun zeg, had tenminst verwacht dat ie die speaker ergens had gestopt waar de zon niet schijnt :D
Nu volhouden met trainen meid!
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Knap van Pun zeg, had tenminst verwacht dat ie die speaker ergens had gestopt waar de zon niet schijnt :D
Nu volhouden met trainen meid!

Met een hernia ben je best kansloos in een gevecht :D
 
Knap van Pun zeg, had tenminst verwacht dat ie die speaker ergens had gestopt waar de zon niet schijnt :D
Nu volhouden met trainen meid!

Haha, nou, ik heb altijd een "uhoh" ergens in mijn achterhoofd. Je weet het maar nooit met dat soort types hoe ze reageren, en Pun is nou ook niet echt iemand die bang aangelegd is.

Ik was vergeten hoe erg ik geniet van het sporten.. Dat voldane gevoel achteraf.. Dus ik ga zeker mijn best doen als mijn lichaam het toelaat.

Er moeten ook weer de nodige kilootjes af..............................

Met een hernia ben je best kansloos in een gevecht :D

Ik was er ook nog hé, vergeet niet dat ik ook 40kg kan deadliften!!!!! :roflol:
 
Met een hernia ben je best kansloos in een gevecht :D

Die twee mooiboyekto's kon ik wel hebben nog.. Als het er dan toch op aankomt ben ik gewoon de eerste die heel hard stoot. Dat is mijn enige kans dan :D
 
Ik heb ook een hernia, 2 bulgings, ontstoken knieën en whut not maar ik kan nog altijd je ass kicken als het erop aankomt :D

Dat strongman is wel goed voor je lijf zo te zien ;)
 
Haha, nou, ik heb altijd een "uhoh" ergens in mijn achterhoofd. Je weet het maar nooit met dat soort types hoe ze reageren, en Pun is nou ook niet echt iemand die bang aangelegd is.

Ik was vergeten hoe erg ik geniet van het sporten.. Dat voldane gevoel achteraf.. Dus ik ga zeker mijn best doen als mijn lichaam het toelaat.

Er moeten ook weer de nodige kilootjes af..............................



Ik was er ook nog hé, vergeet niet dat ik ook 40kg kan deadliften!!!!! :roflol:

jij leidt ze gewoon af met je uh.. biceps

en dan triceps extensiont pun ze onverwacht tegen hun achterhoofd
 
Goeie combinatie ;)

skelet.jpg
 
Sinds wanneer dragen de moderators bij aan het ontsporen van een topic...........................

:trollface:
 
:roflol:

Lollll, ik vond het al gek.. maar dat heb je dus niet zelf gedaan...

Er wordt een beetje met twee maten gemeten dus!!! Alle relletjes worden gelijk de kop in gedrukt, maar zelf...... ho maar!!!

Man man man! Dat dit kan in Nederland!
 
Back
Naar boven