AndroidHealthClinic

HillR's trainingslog

Super foto trouwens! Lekker biceps en benen/billen en buik zijn ook erg mooi! Strak!

goeie bench toch hoor 40kg :)

leuke foto :p mooie bicep :P en goede verhoudingen ;)

Goeie training, goeie foto, goeie bicep :heart: goeie dag qua voeding, nice hoor :thumbs:

Laat die vakantie maar komen haha :cool:

goeie billen

Super foto trouwens! Lekker biceps en benen/billen en buik zijn ook erg mooi! Strak!

Jij hebt mij diep gekwetst, ik heb deze pic niet mogen ontvangen via sc???

Ik verwacht een goedmakertje die jouw sig eer aan doet.

Groetjes

---------- Toegevoegd om 21:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:40 ----------

Bah. Ik wilde voor de 95, merkte al bij de 90 dat het 'm niet ging worden. Nou, toen had ik m'n nocht wel.

Hahaha, hier moest ik even om lachen:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.026
Vanochtend 40 minuutjes gewandeld op nuchtere maag. Twijfelde heel erg om te gaan, want het spoelde.. :rolleyes: maarja.. vakantie in zicht he :p

Vandaag hopelijk LB, maar mijn dag gaat wat vreemd verlopen ben ik bang. Nja, er zijn nog genoeg dagen om trainingen te pakken, ik zie het wel!

Hmmmm sig toch niet misleidend :)

Goeie arm, glutes en quad hill. En platte buik!

Hey, did I ever disappoint you?

Een uurtje wandelen op nuchtere maag, er vanuit gaande dat je ongeveer 5km wandelt in een uurtje? Of is dat veel? Geen idee welk tempo je loopt natuurlijk :o

Maar ga uit van ongeveer 200-300kcal die je daarmee verbrand.

Lekkere tren iig! En die biceps.. Hnnngggg :lick:

Ik hou het wel op 100 kcal, dan is het altijd meer.. bereken liever wat te weinig dan teveel.. zo doe ik het met eten ook.. bereken altijd meer dan dat het is geloof ik. Misschien niet altijd even handig.. but it works for me.

oeh wandelen in de regen. nog een beetje vochtig geworden? :P
xx

Hihi, vandaag behoorlijk vochtig geworden van m'n cardio :o

nice pic. zie er goed uit vooral voor je lengte.

Zo in de kleren lijkt het inderdaad wel wat he,.

goeie bench toch hoor 40kg :)

leuke foto :p mooie bicep :P en goede verhoudingen ;)

Haha, dankje! Ik vind die 40 echt vervelend worden haha..

Goeie training, goeie foto, goeie bicep :heart: goeie dag qua voeding, nice hoor :thumbs:

Laat die vakantie maar komen haha :cool:

So much love.. haha. Thanks!

Dankje Rocky!

Jij hebt mij diep gekwetst, ik heb deze pic niet mogen ontvangen via sc???

Ik verwacht een goedmakertje die jouw sig eer aan doet.

Groetjes

---------- Toegevoegd om 21:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:40 ----------

Hahaha, hier moest ik even om lachen:roflol:

Heb je m'n andere selfies niet gehad dan? Krijg niet zo vaak wat van je terug.. dus dan vergeet ik je.. :kiss:

:roflol: Ik denk niet dat er veel mensen zijn die dat woord kennen :p

Vanochtend 40 minuutjes gewandeld op nuchtere maag. Twijfelde heel erg om te gaan, want het spoelde.. :rolleyes: maarja.. vakantie in zicht he :p

So much love.. haha. Thanks!

Trainen/cardio op nuchtere maag helpt zeker! Soms heb ik een kleine wegtrekker maar gewoon doorgaan :o

Yeahh tuurlijk hahah, straks schouders/triceps zal is ff kijken of ik een veins selfie kan maken :cool:

Nou je mag er echt wel wezen!!! ik ben gewoon jaloers hoor! :D

en lekker wandelen in de regen.. gut... hoe graag wil je op vakantie he! hahahaha.

• #1.029
Trainen/cardio op nuchtere maag helpt zeker! Soms heb ik een kleine wegtrekker maar gewoon doorgaan :o

Yeahh tuurlijk hahah, straks schouders/triceps zal is ff kijken of ik een veins selfie kan maken :cool:

Yeah! Nuchter cardioen vind ik t best werken

Nou je mag er echt wel wezen!!! ik ben gewoon jaloers hoor! :D

en lekker wandelen in de regen.. gut... hoe graag wil je op vakantie he! hahahaha.

Dankjewel Marina! Haha vandaag even geen cardio!

lb tren is gisteren ook niets geworden:o nouja, morgen weer een dag

uitstel is afstel :P

Dag medebotjebuilders

Vandaag was een zwaar dagje qua eten, maar tot nu toe heb ik het gered. Geen vreterij in huis, scheelt de helft.

Vanochtend uurtje gewandeld dus op nuchtere maag. Geen idee wat dat qua verbranding oplevert.
Vandaag zat ik op 1570 kcal qua eten met een verhouding van e/kh/v : 175/50/71

Benchpress flat
1x10x20 opwarmen
1x5x32,5
1x5x35
1x5x37,5 ; volgens mij heb ik dit twee keer gedaan, werd afgeleid
1x5x40
1x5x42,5 met spotter ; weinig kracht zelf, volgens mij alleen 1e rep zonder hulp :rolleyes:

DB Press incline
1x8x10
2x8x12,5

aangezien ik vorige week amper 15 zelf kon doen, nu ook maar bij 12,5 gebleven

Pullups
1x5
1x4 + 1 negative
1x3 + 2 negative

Plateloaded machine row
1x8x20
1x8x30
1x8x35

Cable sideraises
1x8x2,5

veel te zwaar. dus maar over gegaan op gewone raises met dumbbells
2x8x5

Cable pushdown met rope
3x8x5

DB Curl
1x10x6
1x10x7
1x8x8

Biceppic, toen moest ik nog curlen.. Had geprobeerd om foto te maken na curlen, maar zijn wazig geworden :roflol: stond teveel te trillen. Dus jullie moeten het hier maar mee doen :p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Morgenochtend weer van plan om op nuchtere maag te wandelen en s'avonds lowerbody.. Hopelijk wil dat wat aangezien ik behoorlijk spierpijn heb van gisteren. Maar even goed opwarmen ;)

---------- Toegevoegd om 20:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:16 ----------

Oh, oke

:roflol: ain't gonna happen.

Ja, genieten gaat vast lukken!

Mevrouw, ik stuur je zowat naaktpiccas via SC na per ongeluk wat recreatief gesnoept te hebben, en ik heb deze foto niet eens mogen ontvangen!?? :D Gaat lekker met je cardio zo te zien, lekker doorgaan en niet vergeten af-en-toe te cheaten hehe ;)

mooie foto Hill!!

• #1.037
Vandaag lowerbody getraind, want woensdag verzaakt... :o

Gisteren en vandaag ook geen cardio gedaan.. had vandaag een beetje kater.. de malibu'tjes smaakten te goed gisteren:o Had ook geen zin om te trainen, toch maar gegaan :D

Squats
1x10x20 opwarmen
1x5x50
1x5x55
1x5x60
1x5x65
1x5x70
1x10x50

De 70 ging voor mijn gevoel best easy.. Geloof dat het er zo niet uitzag voor de mensen in de gym, want de hulptroepen stonden klaar om me op te vangen als het me niet ging lukken. Motiveerde me om die reps er gewoon uit te persen :D

Heb dan alleen wat moeite me te concentreren, dus kon niet zien of diepte goed was.. maar volgens mij zat dat wel goed!

Legpress 45gr
1x10x100
1x10x120
1x8x130

Lying legcurl
1x8x15
1x8x20
1x8x25 PR denk ik? Was wel zwaar, maar best te doen..

Legextensions
1x10x25
1x10x30
1x10x35

RDL
1x10x40
1x10x45
1x10x40

45 viel me net even te zwaar. Had eigenlijk vertical legpress in smith willen doen, maar was bezet

BB hip thrusts
3x10x20

Standing calve raises
3x20x20kg -> ieder setje 20x tenen naar binnen, tenen naar buiten en tenen naar voren

In een klein uurtje tren er uitgeknald.. Ging echt lekker.. m'n heartrate was wel steeds over 9000, maar ik ging voor m'n gevoel wel lekker!

Morgen van plan om weer te lopen op nuchtere maag, en daarna UB!

Nice trenn, zeker na een avondje malibu's..
Die LP mag je trots op zijn zo na je squats :cool:

• #1.039

Neejoh, ik haal 'm wel weer in.. :D

Neeee.. uitstel is smachten naar de volgende training toch?? :D

Zo is dat! Soms zijn er even dingen die belangrijker zijn :o

Mevrouw, ik stuur je zowat naaktpiccas via SC na per ongeluk wat recreatief gesnoept te hebben, en ik heb deze foto niet eens mogen ontvangen!?? :D Gaat lekker met je cardio zo te zien, lekker doorgaan en niet vergeten af-en-toe te cheaten hehe ;)

Aiiiii...:o Je moet het meer zien dat het een lokkertje is zodat je af en toe in m'n log komt kijken.. :p

Thanks.. cheaten vergeet ik helaas niet.. ik heb er stiekem wel een hekel aan.. Op het moment zelf voelt het goed.. en de dag daarna voel ik me er wel slecht bij.. dus doe het liever niet.. maar ik kom niets tekort :D

Enne... keep them SC's coming hoor.. :lick:

Thanks Nicky!

Nice training en lkkre lp beast.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven