Fitness Seller

HillR's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
Damn sterke LP ook zeg! :heart:

En nice PR!! Doe je goed, ondanks de ****ing klote warmte waar ik ook last van had! Echt niet normaal om dat zo zwaar te moeten trainen eigenlijk.. Hoe moeilijk kan een goede airco zijn :o

Maar bikkeltrain! Op naar vrijdag en knallen op die UB en Cardio!

Yeah, zin in training morgen ;)

Thanks vinnie! Voelde ook goed! Ik was met 5x65 bezig, en die ging echt easy.. en ik dacht dus dat ik nog maar met 60 bezig was ofzo.. ik paar keer natellen haha :roflol:

Feli met je PR!
Ja was überhaupt érg benauwd vandaag. Vond boodschappen doen al inspannend.

Thanks :D Ik merk er verder niet zoveel van, op kantoor is het gewoon koel.. gelukkig!

Ik ga volgen, geen idee waarom ik dat nog niet deed; wat een supertrainingen :D

Leuk dat je volgt! Thanksss

Soon.jpg

Lekkere loverboy training. Wat zal jij je loverboy uitschelden over 2 dagen.

Ik denk dat ik morgen inderdaad wel een paar kreten er uit ga gooien ja... :o

Super training! die ga je voelen! :D

Denk het ook! Heerlijk!

Kan me geen ex herinneren die boven de 150 uitkwam :O

Maar ik ben niet blond.. en ik heb geen rond hoofd.. ;)

Voeding vandaag
Kcal: 1654
E: 171
KH: 43
V: 81

Lekker laag in KH vandaag.. :eek: Morgen en zaterdag weer wat hoger..

Ik was zo bijna 4 kilo kwijt vorige week.. maar sindsdien zit er weer 1kg bij..? Weird. Ik ga gewoon niet weer op dat rotapparaat. Wil me volgende week eigenlijk nog wel weer even laten meten.. maar dat ligt er aan hoe mijn voeding gaat dit weekend.

Hoe vaak weeg je eigenlijk Hillie? Ik merk zelf dat ik altijd helemaal gek word van dat geschommel steeds. Zeker in combinatie met lager in Kh kan ik aardig gedemotiveerd raken van een weegschaal. Zo was 2 weken geleden de weegschaal in de gym kapot. Woog op dinsdag 99KG en toen ging ik er een week later op staan, was het 91KG. Je had mijn gezicht moeten zien :eek:

Deze week iig naast trains ook weer goed in je voeding zie ik! Keep it up :)

Netjes! dat zijn flink wat kh'en

Maar ik ben niet blond.. en ik heb geen rond hoofd.. ;)

Uhhh waar gaat dit heen haha.
Ik blijf je gewoon aanmoedigen ;) Laat lloyd maar lullen hahah.

---------- Toegevoegd om 10:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:45 ----------

Je wordt ****ing flink ziek als je loopt te zweten met een airco die op je blaast.

Precies ! hinder hinder. Dan liever meer drinken en kapot zweten dan zo'n klote airco.

Proficiat met je pr!!

ik moet gaan op passen, je squat bijna meer dan mij, daar gaat men alpha internet warior ego dan

Hoe vaak weeg je eigenlijk Hillie? Ik merk zelf dat ik altijd helemaal gek word van dat geschommel steeds. Zeker in combinatie met lager in Kh kan ik aardig gedemotiveerd raken van een weegschaal. Zo was 2 weken geleden de weegschaal in de gym kapot. Woog op dinsdag 99KG en toen ging ik er een week later op staan, was het 91KG. Je had mijn gezicht moeten zien :eek:

Deze week iig naast trains ook weer goed in je voeding zie ik! Keep it up :)

Hehe, dat is naar.. ik zou maar wat graag op de weegschaal staan en dan opeens 9kg lichter willen zijn :roflol:

Ik weeg te vaak.. maar dan kijk ik in de spiegel en denk ik... hmmm.. lijkt toch wel wat af te zijn. Not.

Netjes! dat zijn flink wat kh'en

Dank!

Uhhh waar gaat dit heen haha.
Ik blijf je gewoon aanmoedigen ;) Laat lloyd maar lullen hahah.

---------- Toegevoegd om 10:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:45 ----------

Precies ! hinder hinder. Dan liever meer drinken en kapot zweten dan zo'n klote airco.

Jeujjj:D

De reacties in m'n log zijn echt wel motiverend! Laat je altijd nog even beetje extra doen.

Proficiat met je pr!!

ik moet gaan op passen, je squat bijna meer dan mij, daar gaat men alpha internet warior ego dan

Dank Herkuul.. Beter je best doen dan... I'm after you! :p

Ik had vanochtend geen zin om te koken... :o Dus mijn voeding is vandaag wat skeer.

Kcal: 1.578
E: 173
KH: 79
V: 63

Valt me niet tegen hoe ik zonder te koken ook best goeie macro's heb lol.

Vanochtend: Havermout, brinta, lijnzaadolie en whey
Tussendoor: Ananas
Lunch: 2 broodjes, 2 eieren, veldsla, kipfilet
Tussendoor: 1 ei, kipfilet, whey

M'n avondeten staat nog niet helemaal vast, wordt of kipfilet met roerbakgroente of tartaar met broccoli.
Heb de tartaar en broccoli en olijfolie berekend in m'n overzicht. Maar zal niet heel veel van elkaar verschillen dan.

Vanavond upperbody trainen. Zin in :)

Ik had vanochtend geen zin om te koken... :o Dus mijn voeding is vandaag wat skeer.

Kcal: 1.578
E: 173
KH: 79
V: 63

Valt me niet tegen hoe ik zonder te koken ook best goeie macro's heb lol.

Vanochtend: Havermout, brinta, lijnzaadolie en whey
Tussendoor: Ananas
Lunch: 2 broodjes, 2 eieren, veldsla, kipfilet
Tussendoor: 1 ei, kipfilet, whey

M'n avondeten staat nog niet helemaal vast, wordt of kipfilet met roerbakgroente of tartaar met broccoli.
Heb de tartaar en broccoli en olijfolie berekend in m'n overzicht. Maar zal niet heel veel van elkaar verschillen dan.

Vanavond upperbody trainen. Zin in :)

Trots op je :D

En verder is dit best netjes (lees goed om te cutten) qua eten voor een dag dus dat moet wel goedkomen! Oh en ik zou voor kipfilet met roerbakgroenten gaan, maargoed wie ben ik :P

Gisteren upperbody getraind, was enigszins afgeleid.. dus kan de gewichten fout hebben :o

MP
1x10x10 opwarmen
1x5x20
1x5x22,5
1x5x25
1x5x27,5
1x5x30 vrij easy..

Side raises
3x8x5

Frontraises
1x8x4
1x8x5
1x8x6

DB press incline
1x8x10
1x8x12,5
1x7x15 laatste reps met hulp.. heavy

DB flyes incline
1x8x7
1x8x8
1x8x9

Seated cable row
1x8x20
1x8x25
1x8x30

Lat pulldown
1x8x20
1x10x20
1x8x25

Double bicep cable curl
3x8x5 geloof ik

Cable pushdown
Geen idee :o

En eigenlijk wilde ik nog buik doen.. maar mijn trainingspartner was nogal afgebeuld... Dus dat hebben we overgeslagen.

Vandaag m'n lowerbody gemist. Volgende week hoef ik maar 3 dagen te werken.. dus dan pak ik dan wel even vijf trainingen mee. En dan... vakantie... hnnnng.

---------- Toegevoegd om 12:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:20 ----------

Trots op je :D

En verder is dit best netjes (lees goed om te cutten) qua eten voor een dag dus dat moet wel goedkomen! Oh en ik zou voor kipfilet met roerbakgroenten gaan, maargoed wie ben ik :P

Merci Stefan! Mijn eten liep wel een beetje in de soep... M'n eieren waren niet goed meer.. dus die niet gehad.. had ik aan het eind van de dag nog 800 kcal over... En bedenk me nu dat ik m'n shakes vergeten ben :roflol: lekker bezig.

Het avondeten werd overigens burritos :eek::o was wel heel lekker.. :o

sterk hoor die mp's! volgende keer trainingspartner pakken die jouw ritme wat aan kan :p

Lekkere training! en ik vind die MP ook sterk hoor!
Hij kan je niet bijhouden. :D lekker gevoel is dat he!

Ga je nog weg op vakantie? waarheen?
Ik moet nog 3 weken. dan zit ik in het vliegtuig. :)

Goeie training hoor! Die mp kan easy heel snel naar 3x40 !

En die burritos vulde vast dat gat van 800kcal weer op :o

Hee Hill is er ergens een post met alle progressiepics van jou? Groetjes mij xx

Lekkere training! en ik vind die MP ook sterk hoor!
Hij kan je niet bijhouden. :D lekker gevoel is dat he!

Ga je nog weg op vakantie? waarheen?
Ik moet nog 3 weken. dan zit ik in het vliegtuig. :)

Haha, was erg motiverende training! Ik ga lekker 10 dagen naar Turkije! Lekker tannen!
Lekker hoor, nog even doorzetten voor jou dus... Waar ga je heen?

Goeie training hoor! Die mp kan easy heel snel naar 3x40 !

En die burritos vulde vast dat gat van 800kcal weer op :o

Positieve gedachte hoor! Denk niet dat ik 40 omhoog krijg though!

Hee Hill is er ergens een post met alle progressiepics van jou? Groetjes mij xx

Hee :kiss: ik heb geen progressiepics geplaatst.. Alleen af en toe wat trenpics.. Maar die heb je ook prive gehad denk ik! Wellicht dat ik na mn vakantie een progresspic plaats als de bikinipics bevallen :P

Hey alles goed?

Haha, was erg motiverende training! Ik ga lekker 10 dagen naar Turkije! Lekker tannen!
Lekker he als het zo motiveert!
Ik ga 2 weken naar de kanaaleilanden. Veel te zien en lekker wandelen. De week daarna word ik geholpen aan mijn ogen. Enigste nadeel vind ik dat ik weer 3 weken eruit lig met trainen.. net nu ik het weer heb opgepakt.

Positieve gedachte hoor! Denk niet dat ik 40 omhoog krijg though!

Hee :kiss: ik heb geen progressiepics geplaatst.. Alleen af en toe wat trenpics.. Maar die heb je ook prive gehad denk ik! Wellicht dat ik na mn vakantie een progresspic plaats als de bikinipics bevallen :P

Ik denk dat die 40KG dichterbij is dan je denkt ;)

Hnnnggg ik wil ook op vakantie, maar voor mij zo ver weg nog :o

Oh en volgende x moet je die trainingspartner gewoon meeslepen, goed voor hem!

• #1.000

Hoi, ja, met jou.

Ja goed hoor! Met jou ook Dennisopjebeeld?

X

Waarom heb je niet die lekkere pic met roze tanktop als avatar?

Lekker he als het zo motiveert!
Ik ga 2 weken naar de kanaaleilanden. Veel te zien en lekker wandelen. De week daarna word ik geholpen aan mijn ogen. Enigste nadeel vind ik dat ik weer 3 weken eruit lig met trainen.. net nu ik het weer heb opgepakt.

Heerlijk! Even er lekker tussenuit, heb je wel verdiend! Kun je mooi uitrusten voordat ze je helpen aan je ogen.
Dat is ook het enige wat ik vervelend vind aan de vakantie :o ben ik net zo lekker bezig.. "moet" ik op vakantie.. ultra all in inclusive.. (ik hoor de cocktails al roepen).. Er is wel een gym.. dus ik ga s'ochtends mooi cardio'n op nuchtere maag en een training doen.. dan trekt het misschien een beetje recht.

Ik denk dat die 40KG dichterbij is dan je denkt ;)

Hnnnggg ik wil ook op vakantie, maar voor mij zo ver weg nog :o

Oh en volgende x moet je die trainingspartner gewoon meeslepen, goed voor hem!

Even doorzetten nog voor jou dan ;)

Vanochtend 45 min gelopen op nuchtere maag!

Heb gisteren m'n eten klaargemaakt tot en met woensdag, zodat ik dan mooi even cardio'n kan op ochtend. Lekker!

Mijn voeding zal komende drie dagen ongeveer hetzelfde zijn... :o

Kcal: 1474
E: 158
KH: 52
V: 65

Ik heb zaterdag mijn training gemist.. :rolleyes: Dus deze week extra trainen.

Vanavond: Lowerbody met Thijsiepee.. met als mainoefening Deadlift!

Morgen UB, en woensdag weer LB! Donderdag vrij, vrijdag UB, en zaterdag LB.

Ik pak waarschijnlijk zondag en maandag ook gewoon nog even een training.. maar moet maar zien of ik dat aan tijd heb!

Terug
Naar boven