Fitness Seller

HillR's trainingslog

Ik heb even gemist dat je nog op vakantie gaat. Wanneer vertrek je?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.003

:roflol:

---------- Toegevoegd om 19:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:04 ----------

Lowerbody train, die ik vorige week eigenlijk had moeten doen.

Thijsiepee liet me in de steek omdat hij niet meer cared om z'n gains... :p:p dus alleen getraind.

Deadlift
1x8x60
1x6x75
1x5x90
1x1x92,5
1x5x80

Bah. Ik wilde voor de 95, merkte al bij de 90 dat het 'm niet ging worden. Nou, toen had ik m'n nocht wel.

Frontsquat
1x15x20
1x15x25
1x15x30

RDL
3x15x30

Hacksquat
3x8x gewicht van de machine

Goodmornings
3x8x30

Glutekickback
3x10x10

Ging naar mijn gevoel niet zo geweldig. En terwijl ik dit typ eet ik bastognekoekjes.. lol.. where did I go wrong.. :rolleyes:

Zo weird hoe ik me de ene keer zwaar gemotiveerd aan m'n cut kan houden, en vervolgens helemaal om kan slaan.

Nouja, morgen weer een dag.. :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 19:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:49 ----------

Ik heb even gemist dat je nog op vakantie gaat. Wanneer vertrek je?

3 juni! Lekker tien dagen in de zon hangen :D

Laatst bewerkt:
blegh gelijk je eerste oefening die niet doet wat je wil.....dan is het ook wel zelfdiscipline om de bastogne te laten staan

(damnd bastogne, dat is jaren geleden, nu loopt het water haast ui mn mondje :()

Toch een nette training hoor! en die 95 kg DL komt echt wel!
Dat koekje he.. als je een zoetkauw bent kan ik me voorstellen dat dat lastig weerstaan is...

JIj gaat dus op vakantie cardio doen? Ik moet braaf mijn fysio oefeningen doen... anders ben ik bang dat mijn nek straks doei zegt en ik niet kan genieten van mijn vakantie. :o

Nette training hoor Hill! :)
Enne 92,5 dl is echt wel netjes hoor! Bijna vakantie :D

:roflol:

---------- Toegevoegd om 19:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:04 ----------

Lowerbody train, die ik vorige week eigenlijk had moeten doen.

Thijsiepee liet me in de steek omdat hij niet meer cared om z'n gains... :p:p dus alleen getraind.

Deadlift
1x8x60
1x6x75
1x5x90
1x1x92,5
1x5x80

Bah. Ik wilde voor de 95, merkte al bij de 90 dat het 'm niet ging worden. Nou, toen had ik m'n nocht wel.

Frontsquat
1x15x20
1x15x25
1x15x30

RDL
3x15x30

Hacksquat
3x8x gewicht van de machine

Goodmornings
3x8x30

Glutekickback
3x10x10

Ging naar mijn gevoel niet zo geweldig. En terwijl ik dit typ eet ik bastognekoekjes.. lol.. where did I go wrong.. :rolleyes:

Zo weird hoe ik me de ene keer zwaar gemotiveerd aan m'n cut kan houden, en vervolgens helemaal om kan slaan.

Nouja, morgen weer een dag.. :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 19:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:49 ----------

3 juni! Lekker tien dagen in de zon hangen :D

McDonalds ja

92,5KG is errug netjes Hillie! Die 95 komt er wel ;)

En iedereen heeft weleens een cheatmomentje.. Niet bij stilstaan, gewoon de draad weer oppakken. En voortaan de koekjes weggooien of aan de eendjes geven ipv bewaren :D

Sterke Dl weer! die 100 komt in zicht :)

Das al best een stevige (lol) deadlift Hillie!

• #1.011
blegh gelijk je eerste oefening die niet doet wat je wil.....dan is het ook wel zelfdiscipline om de bastogne te laten staan

(damnd bastogne, dat is jaren geleden, nu loopt het water haast ui mn mondje :()

Haha, die bastogne ja.. jaren niet gehad.. en is nu een lichtelijke verslaving aan het worden.. :rolleyes:
Ik had die troep gewoon weg moeten gooien gisteren. Maar dacht er wel af te kunnen blijven.. :o

Toch een nette training hoor! en die 95 kg DL komt echt wel!
Dat koekje he.. als je een zoetkauw bent kan ik me voorstellen dat dat lastig weerstaan is...

JIj gaat dus op vakantie cardio doen? Ik moet braaf mijn fysio oefeningen doen... anders ben ik bang dat mijn nek straks doei zegt en ik niet kan genieten van mijn vakantie. :o

Heb al een keer 1x95 gelift, ook al was m'n houding niet geweldig, dus dan voelt het wel een beetje als tegenvallen.. :o

Ik ga gewoon m'n trainingen + cardio proberen te doen op vakantie.. proberen.. Het kan ook maar zo zijn dat de enige oefening die ik doe is glas heffen en naar mijn mond brengen :roflol:

Ga jij je eens even focussen op je school en trainen meneertje.

92,5KG is errug netjes Hillie! Die 95 komt er wel ;)

En iedereen heeft weleens een cheatmomentje.. Niet bij stilstaan, gewoon de draad weer oppakken. En voortaan de koekjes weggooien of aan de eendjes geven ipv bewaren :D

Ja meneer.

Sterke Dl weer! die 100 komt in zicht :)

Thanks Herkuul!

Das al best een stevige (lol) deadlift Hillie!

Ik voel me ook best wel stevig ja..... :( :roflol: dank boterhammetje!

Toen ik gisteren bezig was met die 90 / 92,5, stond er een gast te kijken.. en die zei "Goh, 80 kilo.. dat is best netjes".

:mad:

Vanochtend uurtje wandelen op nuchtere maag. Ging lekker, ondanks dat ik helemaal natregende :p

Kan wel wat bijles gebruiken eigenlijk.

maak je ook wat vakantie foto's voor ons? :o haha

Probeer ook te genieten van je vakantie meid!
Ik snap je wel dat die 92,5 dan tegenvalt.. herken het zelf ook wel... alles valt tegen als je weet dat je hoger hebt gezeten. ;)

• #1.015
Dag medebotjebuilders

Vandaag was een zwaar dagje qua eten, maar tot nu toe heb ik het gered. Geen vreterij in huis, scheelt de helft.

Vanochtend uurtje gewandeld dus op nuchtere maag. Geen idee wat dat qua verbranding oplevert.
Vandaag zat ik op 1570 kcal qua eten met een verhouding van e/kh/v : 175/50/71

Benchpress flat
1x10x20 opwarmen
1x5x32,5
1x5x35
1x5x37,5 ; volgens mij heb ik dit twee keer gedaan, werd afgeleid
1x5x40
1x5x42,5 met spotter ; weinig kracht zelf, volgens mij alleen 1e rep zonder hulp :rolleyes:

DB Press incline
1x8x10
2x8x12,5

aangezien ik vorige week amper 15 zelf kon doen, nu ook maar bij 12,5 gebleven

Pullups
1x5
1x4 + 1 negative
1x3 + 2 negative

Plateloaded machine row
1x8x20
1x8x30
1x8x35

Cable sideraises
1x8x2,5

veel te zwaar. dus maar over gegaan op gewone raises met dumbbells
2x8x5

Cable pushdown met rope
3x8x5

DB Curl
1x10x6
1x10x7
1x8x8

Biceppic, toen moest ik nog curlen.. Had geprobeerd om foto te maken na curlen, maar zijn wazig geworden :roflol: stond teveel te trillen. Dus jullie moeten het hier maar mee doen :p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Morgenochtend weer van plan om op nuchtere maag te wandelen en s'avonds lowerbody.. Hopelijk wil dat wat aangezien ik behoorlijk spierpijn heb van gisteren. Maar even goed opwarmen ;)

---------- Toegevoegd om 20:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:16 ----------

Kan wel wat bijles gebruiken eigenlijk.

Oh, oke

maak je ook wat vakantie foto's voor ons? :o haha

:roflol: ain't gonna happen.

Probeer ook te genieten van je vakantie meid!
Ik snap je wel dat die 92,5 dan tegenvalt.. herken het zelf ook wel... alles valt tegen als je weet dat je hoger hebt gezeten. ;)

Ja, genieten gaat vast lukken!

Hmmmm sig toch niet misleidend :)

Goeie arm, glutes en quad hill. En platte buik!

Een uurtje wandelen op nuchtere maag, er vanuit gaande dat je ongeveer 5km wandelt in een uurtje? Of is dat veel? Geen idee welk tempo je loopt natuurlijk :o

Maar ga uit van ongeveer 200-300kcal die je daarmee verbrand.

Lekkere tren iig! En die biceps.. Hnnngggg :lick:

oeh wandelen in de regen. nog een beetje vochtig geworden? :P
xx

nice pic. zie er goed uit vooral voor je lengte.

Terug
Naar boven