Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom heb je niet die lekkere pic met roze tanktop als avatar?

dus alleen getraind.

Ik heb even gemist dat je nog op vakantie gaat. Wanneer vertrek je?

---------- Toegevoegd om 19:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:04 ----------
Lowerbody train, die ik vorige week eigenlijk had moeten doen.
Thijsiepee liet me in de steek omdat hij niet meer cared om z'n gains...dus alleen getraind.
Deadlift
1x8x60
1x6x75
1x5x90
1x1x92,5
1x5x80
Bah. Ik wilde voor de 95, merkte al bij de 90 dat het 'm niet ging worden. Nou, toen had ik m'n nocht wel.
Frontsquat
1x15x20
1x15x25
1x15x30
RDL
3x15x30
Hacksquat
3x8x gewicht van de machine
Goodmornings
3x8x30
Glutekickback
3x10x10
Ging naar mijn gevoel niet zo geweldig. En terwijl ik dit typ eet ik bastognekoekjes.. lol.. where did I go wrong..![]()
Zo weird hoe ik me de ene keer zwaar gemotiveerd aan m'n cut kan houden, en vervolgens helemaal om kan slaan.
Nouja, morgen weer een dag..
---------- Toegevoegd om 19:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:49 ----------
3 juni! Lekker tien dagen in de zon hangen![]()
blegh gelijk je eerste oefening die niet doet wat je wil.....dan is het ook wel zelfdiscipline om de bastogne te laten staan
(damnd bastogne, dat is jaren geleden, nu loopt het water haast ui mn mondje)

Toch een nette training hoor! en die 95 kg DL komt echt wel!
Dat koekje he.. als je een zoetkauw bent kan ik me voorstellen dat dat lastig weerstaan is...
JIj gaat dus op vakantie cardio doen? Ik moet braaf mijn fysio oefeningen doen... anders ben ik bang dat mijn nek straks doei zegt en ik niet kan genieten van mijn vakantie.![]()

92,5KG is errug netjes Hillie! Die 95 komt er wel![]()
En iedereen heeft weleens een cheatmomentje.. Niet bij stilstaan, gewoon de draad weer oppakken. En voortaan de koekjes weggooien of aan de eendjes geven ipv bewaren![]()
dank boterhammetje!

stond teveel te trillen. Dus jullie moeten het hier maar mee doen 

ain't gonna happen.Probeer ook te genieten van je vakantie meid!
Ik snap je wel dat die 92,5 dan tegenvalt.. herken het zelf ook wel... alles valt tegen als je weet dat je hoger hebt gezeten.![]()
oeh wandelen in de regen. nog een beetje vochtig geworden?
xx