- Waardering
- 5.551
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ben benieuwd hoe het me vergaat 

Wow zeg dat wist ik niet, wat een progressie heb je gemaakt!! Super cool
Echt heel nice hoor Hill![]()
De WK's maken het juist wel gezellig.. 
Zo je bent flink wat kilo's kwijt zeg, echt heel knap! Je mag zeker trost zijn op jezelf
En altijd leuk actiefoto's, nice squat!

Alle WK's weg uit dit topic heb zaterdag al date met deze chicky![]()
![]()

Gisteren upperbody getraind.. was wel wat moetjes, en m'n kracht.. volgens mij ben ik die vergeten mee terug te nemen vanuit Turkije..
Benchpress flat
1x10x20 opwarmen
1x5x30
1x5x32,5
1x5x35
1x5x37,5
1x4x40 + 2 met spotter
DB flyes incline
1x10x6
1x8x7
1x8x8
Front raises
3x8x4
Lateral raises
1x8x4
1x8x5 doet zeer in m'n bicep ofzo.. heel naar gevoel
1x8x4
Tbar row
3x8x10
Bovenin beetje vasthouden.. was echt killing dit. Helemaal de houding.. man o man, wat heb ik nog een spierpijn van lowerbodytren van zaterdag
Lat pulldown
1x15x15
1x12x20
1x10x25
DB curl
3x8x8
Cable pushdown
1x8x10
2x12x5
Hanging legraises
3x10
Planks
Geen idee hoelang.. wat een k*toefening.
Vond het niet een hele lekkere training.. Nu wel erg veel spierpijn.. vooral in m'n chest. Hopelijk kom ik er vanavond aan toe om lowerbody te doen.. ben bang van niet.. plus dat ik nog ontzettend spierpijn heb van zaterdag..![]()
Vanochtend 45 min gelopen op nuchtere maag. Dus dat hebben we dan wel weer gedaan.
Ik zat nog even m'n voeding na te kijken van gisteren.. en ben de helft vergeten.. vroeg me al af hoe het kon dat ik zo'n honger had.. 300 kcal te weinig gegeten.. Dus was maar 1300 kcal oid.
Vandaag ziet mijn voeding er als volgt uit:
Kcal KH V E
1.600 75 69 161
Best netjes uitgerekend!
M'n eten staat voor morgen ook al vast.. 100 koolhydraten..ben benieuwd hoe het me vergaat
![]()
En ik gisteren maar moeite doen om er 300kcal minder binnen te krijgen

300kcal vergeten?!En ik gisteren maar moeite doen om er 300kcal minder binnen te krijgen
![]()
Goede planks zijn echt killing en enorm k*t idd! Toch nice dat je ze dan wel doet..

Ik dacht ff je linkje bekijken. Maar wat kom jij van ver! Echt knap van je dat je dit bereikt hebt!!

oboy oboy oboy. Heb er zo'n zin in 
Morning folks!
Gisteren niet getraind.. had ook nog ontzettend last van m'n quads, dus een echte benentraining zat er toch niet in. Donderdag weer LB op de planning, en vrijdag UB. Donderdag niet te zwaar/intensief trainen aangezien Dreamfields zaterdag op de planning staat.. dan wil ik niet zo briek lopen als dat ik de afgelopen dagen heb gedaan
Vanochtend 45 minuten gewandeld op nuchtere maag. Gaat lekker! Was gisteren ontzettend vochtig, maar dat is gelukkig nu alweer wat bijgetrokken.
Ben er nog niet uit of ik morgenochtend ook ga cardio'n op nuchtere maag.. ligt er even aan hoe laat ik wakker ben.
Thanks Lola! Moet weer even in het trainritme komen.. maar is een beetje raar weekje ivm festival en vakantie achter de rug. Hopelijk volgende week weer gewoon normaal!
Ja, die rotshakes en tussendoortje vergeten.. Wordt er een beetje moedeloos van dat ik er niet beter om denk.. Gisteren ook m'n wheyshake en caseineshake vergeten.. Waar ik toch zit met m'n hoofd....
Thanks GruX! Heb er wel behoorlijk lang over gedaan haha.. maar ben nu ook pas anderhalfjaar ofzo echt aan het trainen.. Dus de eerste kilo's waren gewoon met cardio en Sonja Bakker
Hopelijk tik ik snel weer de 19% aan.. voelt nog lang niet zo.. maar denk dat ik wel weer in de buurt kom!
Mijn schema voor vandaag is echt made in heaven
Kcal: 1.592
KH: 98
V: 65
E: 140
Met als avondeten: Gebakken aardappeltjes, ijsbergsla... en een schnitzel..oboy oboy oboy. Heb er zo'n zin in
![]()

zin in .. en dan morgen.... DREAMFIELDS, goeie cardio 
Gisteren een beetje loverboy getraind.. Rustig aan met het oog op dreamfields. Verschrikkelijk zeg.. Rustig aan is niet voor mij weggelegd.
Backsquat
1x8x20
Mee gestopt, de pijn in m'n adductors was niet te harden. Damn wat kunnen die krengen zeer doen
Frontsquat
3x10x20
Goodmornings
3x10x20
Legextensions
3x10x15
Dit was eigenlijk best zwaar.. ik heb nog steeds beetje spierpijn van training van vorige week
Lying legcurl
3x10x10
Outer thigh machine
3x20x15
Walking lunges met 6kg db's
3x20
Lunges, haat aan lunges.. maar zo had ik iig het gevoel dat ik tenminste iets gedaan had..
Seated calf raises
3x15x25
Hyperextensions
3x10
Cable crunch
3x10x20
Heb ietwat spierpijn in m'n quads en behoorlijk spierpijn in m'n glutes, zal door de goodmornings komen.. Mijn spieren kunnen na die vakantie niets meer hebben
Vanavond upperbody trainenzin in .. en dan morgen.... DREAMFIELDS, goeie cardio
![]()