- Waardering
- 12.370
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 135kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch gaan trainen, ook al is het voor je gevoel een beetje doelloos.. Balen wel dat je zo'n last van je adductors blijft houden. Het is wat leeswerk hoor, maar ik denk dat het je wel zou kunnen helpen ze wat flexibeler te krijgen op den duur. http://bretcontreras.com/repeated-adductor-strain-during-squats-a-case-study/
Haha lunges xD![]()

Een lekkere leg-killing training. Die glutes weet ook niet wat hen overkomt. hahahaha
Lekkere training weggezet, succes met je adductor..
Veel plezier op dreamfields !!

respect hill! wist niet dat je van ''zover'' kwam. hoe veel kg verschilt het?
Goedemorgen luitjes!
Vanochtend 45 min. gelopen op nuchtere maag. Heb goed spierpijn in m'n benen van de training van zaterdag. Heerlijk.
BEFORE PIC / RECENT PIC
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
De foto met de kameel (shame shame shame, ja ja.. tet*en enzo. -_-) is in 2009 gemaakt.
De andere foto is vorige week gemaakt, inclusief duckface, speciaal voor m'n dbbmatties.
Vond het wel een grappige vergelijking.. Wel over nagedacht of ik het wel of niet zou moeten posten. Schaam me er op zich best wel voor.. maar ach..waar zal ik me ook druk om maken.
Vanochtend gelijk weer food geprepped.. Zit vandaag op 1581 kcal, met verhouding E:179 KH: 46 V:68
Mooie verhoudingen vond ik zelf. Morgen dan rond de 75 KH proberen, en dan woensdag rond de 100.
Vanavond upperbody trainen, zin in!

Kun je mooi trots op zijn! Maarre...mijn test zou flink hoger moeten zijn dan m'n oestrogeen momenteel dus snap geen ruk van waarom ik als een wijf opmerk dat die jurkjes bijna zelfde zijn?![]()
Misschien is m'n gear nep?
Edit..was al opgevallen gelukkig lees ik nu.
Je hangt gewoon teveel rond in vrouwenlogs Trem..Kun je mooi trots op zijn! Maarre...mijn test zou flink hoger moeten zijn dan m'n oestrogeen momenteel dus snap geen ruk van waarom ik als een wijf opmerk dat die jurkjes bijna zelfde zijn?![]()
Misschien is m'n gear nep?
Edit..was al opgevallen gelukkig lees ik nu.
Goed dat het je opvalt.. Het jurkje is dezelfde
vond het juist wel een leuk effect in hetzelfde jurkje
enige verandering is dat ik wat kilootjes kwijt ben, en ik heb de kameel gedumpt 
Wow Hill wat een progressie meid! Echt een kruiwagen vol real life karma voor jou. En dan zeggen dat je geen doorzettingsvermogen hebt.. Pfoe..
Voeding ziet er strak uit btw. Had even op fitnesspal gespiekt [emoji6]

Denk je?
Jouw blauwe tanktopje was me ook al opgevallen trouwens, staat leuk met dat gele broekje! Lekker fris aan het combineren man!.![]()

Hahah hardoplachs
Zaterdag cheatday inlassen en samen bon block eten en greys anatomy kijken?![]()
Hahah hardoplachs
Zaterdag cheatday inlassen en samen bon block eten en greys anatomy kijken?![]()
![]()
Als je dan toch tv gaat kijken, en blijkbaar niet gaat studeren, kom dreamfields schatje
Denk je?
Jouw blauwe tanktopje was me ook al opgevallen trouwens, staat leuk met dat gele broekje! Lekker fris aan het combineren man!.![]()
Something very wrong with your gear
Ik weet nog wel een adresje 
Staat!
Vrees dat ze mij en Punjab samen bedoelt Hill..
Ik hou het op M&M's en veel knuffelen.. Ik wil bon bon block EN dreamfields :'(
Mja ik wil ook een beach proof body en een prima baan
(Ohja en naast jou kunnen staan zonder me te schamen op zomerkriebels)

Staat!
Vrees dat ze mij en Punjab samen bedoelt Hill..

Ik wil bon bon block EN dreamfields :'(
Mja ik wil ook een beach proof body en een prima baan
(Ohja en naast jou kunnen staan zonder me te schamen op zomerkriebels)
Restepct voor de progressie!!!
Dreamfields en zomerkriebels INNNN whoe hoe hoe
tot morgen!!