- Waardering
- 12.138
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zie ook net pas de progressie foto's. Whoooooow in love on first look. (Zal wel gelijk tot pedo bebombardeerd worden)
Anyway wat enorm goed van je. Dedication en een verandering van je complete levensstijl.
wow wow wow wat een verschil!
ik wist helemaal niet waar je vandaag kwam!
Mijn respect had je al, maar dat wordt nog even een stukkie meer
superknap werk joh
lief!Zie ook net pas de progressie foto's. Whoooooow in love on first look. (Zal wel gelijk tot pedo bebombardeerd worden)
Anyway wat enorm goed van je. Dedication en een verandering van je complete levensstijl.

oehh lees dat veel mensen zomerkriebels gaan! meeten??
Als je 't niet erg vindt om outbuffed te worden?
Door Marieke en Hill
sad but true
Heb me supergoed vermaakt, en meeten was leuk!

Als je 't niet erg vindt om outbuffed te worden?
Door Marieke en Hill

Goeie training hoor! Die shrugs doen sommige jongens on mijn gym je niet na![]()
niemand outbuffed mijn glutes.. durf ik geld op in te zetten.

Complimenten zijn leuk maar een volwassen, getrainde vrouw vergelijken met een 2 jarige jochie is natuurlijk niet eerlijk. Welke sportende gast shrugt er geen 15 kg?

niemand outbuffed mijn glutes.. durf ik geld op in te zetten.
Vandaag wordt trainen niets.. hopelijk morgen wat fitter en dan maar even knallen in de gym.
Goodmorning folks!
Dreamfields was echt amazingHeb me supergoed vermaakt, en meeten was leuk!
Bicepkusje gehad van Euphorea
En ik heb Punjabs delts en abs enz enz gezien.. oboy oboy
Had gisteren een enorme cheatdag gepland.. Chips, chocola, ijs, pizza, broodjes enz enz.
Het werd echter: Banaan, broodje filet americain en kaas, aardbeien en ananas, beetje chips en beetje ijs. Kreeg het echt niet voor elkaar om nog meer te eten..
Vandaag wordt trainen niets.. hopelijk morgen wat fitter en dan maar even knallen in de gym.

Complimenten zijn leuk maar een volwassen, getrainde vrouw vergelijken met een 2 jarige jochie is natuurlijk niet eerlijk. Welke sportende gast shrugt er geen 15 kg?
Niet eerlijk jij inject in je glutes.. plaatselijke groei jwz
Toch niet aan de geestverruimende middelen gezeten?!
:$ :$
Alleen die pizza is er niet van gekomen![]()
Mss volgende x spare ribs cheaten met patatjes![]()