Fitness Seller

HillR's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.321
Lekker dat je weer beetje kunt trainen!
Zou wel ff voorzichtig doen

Ja ik doe rustig aan.. Voor benen pak ik donderdag hooguit 2 oefeningen per spiergroep.. maar denk dat ik het alleen bij een keer legextensions en legcurls houd.

Als ik RDL of andere oefeningen pak ga ik waarschijnlijk volop, en daar ga ik zeker spijt van krijgen.

• Like
Waarderingen: Vonk
Verstandig :)

Hnnnggg @ pic :heart:

Lekkere train Babe!

Ja ik doe rustig aan.. Voor benen pak ik donderdag hooguit 2 oefeningen per spiergroep.. maar denk dat ik het alleen bij een keer legextensions en legcurls houd.

Als ik RDL of andere oefeningen pak ga ik waarschijnlijk volop, en daar ga ik zeker spijt van krijgen.

Verstandig, you're gonna need those legs to be fit!! :heart:

leuke foto
goede training ook :)

Foto komt niet echt bevordelijk uit voor het onderstel

Gold plated watch during work out? Blingle blingle all the way

nice gun

• #1.329
Lekkere train Babe!

Verstandig, you're gonna need those legs to be fit!! :heart:

Owyeah, gaan heel wat dansjes doen op Dancevalley :D:D

leuke foto
goede training ook :)

Merci Herkulesje

Foto komt niet echt bevordelijk uit voor het onderstel

En, wat vind je van m'n bicep?

Gold plated watch during work out? Blingle blingle all the way

Haha.. ik krijg dat kolereding niet af.. :mad: had ook een andere foto, die was beter.. maar daar stond dat ding er vol op.. :roflol: dacht dat het nu misschien niet zou opvallen.. scherp hoor. :(

Goede arm en schoenen hill

• #1.333
In het eggie was dat onderstel om te kwijlen :D

:o:o

Hnnggg.. bijna!

Dank dank vinnie!

---------- Toegevoegd om 09:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:34 ----------

Vandaag even geen training.

Best last van m'n heup, nu aan de andere kant...:rolleyes:

Maar, dat is wel een goed teken dat het over aan het gaan is.. vanwege de last aan de ene kant, overbelasting aan de andere kant.. met als resultaat pijn.. en dan gaat het als het goed is weg.. :D

Zaterdag met de voetjes van de vloer, dus dan krijgen m'n beentjes genoeg training dacht ik zo!

Tot volgende week :kiss:

Fijn weekend en veel plezier met dansen:D

Check die bicepgeweren dan, ben gvd ecto vergeleken met jou.

Nice pic hoor! en lekkere training ook! die benen krijgen wel genoeg workout! :D

• #1.338
Fijn weekend en veel plezier met dansen:D

Dank! Het was echt amazing!

Check die bicepgeweren dan, ben gvd ecto vergeleken met jou.

Haha, gekkie! Je bent best buff hoor.. misschien niet zo buff als mij, maar ecto is wel wat overdreven

:P :P :P

je moet die luierik af en toe ook eens het werk laten doen ipv alsmaar jij

:eyebrow:

Nice pic hoor! en lekkere training ook! die benen krijgen wel genoeg workout! :D

Thanks Marina! Mijn benen hebben afgelopen weekend overuren gedraaid.. wat een feestje! Dance Valley was echt super leuk.. en echt super veel gedanst. Goed spierpijn in m'n kuiten ook dayum.

---

Heb nog steeds last van m'n heup, alhoewel het nu meer uit m'n onderrug lijkt te komen. Denk niet dat trainen deze week veel gaat worden.. :rolleyes: Echt zo vervelend.

M'n voeding houd ik wel op orde. Zit elke dag rond de 1600/1700 kcal. Denk dat het beter is m'n zinnen even ergens anders op te zetten en me niet te druk te maken dat ik niet kan trainen.. denk dat het dan nog langer gaat duren voordat mijn lichaam weer een beetje fatsoenlijk functioneert.

Goed dat je netjes blijft eten :)
Succes met herstellen :kiss:

je hebt geen heup nodig om te curlen

Terug
Naar boven