MuscleMeat

HillR's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.341
Hallo bodydildo'rs!

Gisteren weer Fysio gehad.. en die zei dat ik wel weer rustig aan kon gaan sporten :D

Gisteravond maar even een upperbodytraining gedaan, met uitzondering van rug.. die is nogal stijf en doet best wel zeer.. dus leek me beter om die even te ontzien.

DB shoulder press
1x10x4 opwarmen
4x8x8

DB flyes
3x8x6

Cable lateral raise
3x8x2,5

Cable flyes
1x15x5
2x8x10

Bench dips
3x8

DB curl
3x8x6

Nou, dat was het al weer :roflol: Voelde me echt een p*ssy met m'n gewichten.. terwijl het goed zwaar was :rolleyes: Vanochtend 40 minuten gewandeld op nuchtere maag.. Je kunt het niet echt rekenen als cardio, want het stuk wat ik liep loop ik normaliter in 20 minuten.. maar met m'n brieke lijf deed ik er vandaag een keer zo lang over :rolleyes:

Als m'n herstel wat doorzet, "mag" ik donderdag benen trainen.. vrijdag weer een afspraak bij de fysio om te kijken hoe m'n lichaam er op reageert.

Kusjessssss

---------- Toegevoegd om 09:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:46 ----------

Goed dat je netjes blijft eten :)
Succes met herstellen :kiss:

Thanks, nou ontbrak het wel een beetje aan goede voeding afgelopen weekend.. maar het is toch makkelijker om voeding in orde te houden wanneer het trainen ook goed gaat.

je hebt geen heup nodig om te curlen

Curlen is gay

hoppa, she's back :)

Weer aant trainen, das positief :)
Als je trainen kut gaat schiet goed eten er ook vaak bij in...heel herkenbaar:o

Kusjesss terug :kiss:

• #1.347
De rest ben ik alweer vergeten :$

Is ook iets om snel te vergeten... :( kan niet wachten om weer lekker te knallen!

Welkom in mijn log, wat zijn je doelen?

Hopelijk blijft het zo!

Weer aant trainen, das positief :)
Als je trainen kut gaat schiet goed eten er ook vaak bij in...heel herkenbaar:o

Kusjesss terug :kiss:

Ja, had er ook echt wel heel erg zin in.. na het trainen ook weer voldaan gevoel.. lekker is dat!
Komt wel weer goed, gewoon volhouden heh!

swole strong buff party dier

Ja graag.. Mag ik erop bijten ook? :eyebrow:

Snoep? Waar? :meal:
Zoetekauw checkin in!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik krijg alweer kiespijn als ik alleen al naar dat plaatje kijk :eek:

Hoi

pas op met lollies

Pindakaas is beter voor de gains :o

• #1.359
Dayum, het is maar goed dat mijn portemonnee thuis ligt.. anders was ik sws snoep gaan halen :eek:

Impulsief much :roflol:

Terug
Naar boven