XXL Nutrition

HillR's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.301
gewoon harder je best doen dan :p

Ohhh... is dat het :(

snap ik doen ze heel de winter borst en armen gaan ze zwemmen worden ze uit gelachen omdat ze stekkebeentjes hebben gaan ze vandaag nog vlug die beentjes komen doen voor het zwemmen :D

o/t: best nice toch 55kg squat :)

Tegenover de 5x70 voor mijn vakantie is 55 kg echt major p*ssy.

Maar thanks voor motivating :D

:eyebrow:

T was ook geen doen met dit weer.. Bij ons gelukkig in de gym wel koeler dan buiten.. Maar denk dat het bij Prim niet het geval is geweest :eek:

Nice train en respect voor je finisher hotty! Mss ivm je schouder gewoon geen presses meer doen idd in de finisher. Je kunt evt lat raise en front raise afwisselen als die wel gaan? Of je kunt na stap 2 iets voorover buigen en dan db kickback doen? Genoeg variaties te bedenken iig :D

In de gym was het idd goed warm.. :eek: But nothing I can't handle :eyebrow:

Maar even kijken wat ik kan doen, denk dat de lat raise ook te heavy is... als ik dat nu probeer te doen moet ik bijna huilen.. :p

zo veel liefde in dit topic waarom ben ik hier nog niet eerder geweest
Gezellig, welkom :D

Liefst in lingerie zeker :-p

Testeron gehalte is weer lekker hoog hier hehe :-)

Haha, ik raad ze aan om naar de fotologs van de dames hier te gaan.. genoeg te zien daar.. Ik sla over :o

Komende tijd ook nog festival op de planning staan?

Hehe ik bedoelde het eigenlijk anders. Maar als terug lees lijkt het wel zo er te staan haha. Was meer een reactie op de anderen ;-)

Tot nu toe alleen Zwarte cross, 90's Nijmegen en Q-base voor 90%. Jij nog leuke dingen in de planning?

Joehoe? Gaat het goed of een dipje? ;-)

Inderdaad beetje dood geslagen hier....

Time for an update :D

• #1.306
Hehe ik bedoelde het eigenlijk anders. Maar als terug lees lijkt het wel zo er te staan haha. Was meer een reactie op de anderen ;-)

Tot nu toe alleen Zwarte cross, 90's Nijmegen en Q-base voor 90%. Jij nog leuke dingen in de planning?

Joehoe? Gaat het goed of een dipje? ;-)

Ik alleen dancevalley 2/8 en misschien ultrasonic morgen als we kaartjes winnen:D

Heb sinds vorige week donderdag last van zenuwpijn in mn heup.. Had toen niet moeten gaan sporten en mn rust moeten nemen.. Maarja.. Dwars als ik ben.

Heb het ergste nu bijna gehad denk ik.. Twee dagen geleden had ik zoveel pijn dat ik niet heb kunnen slapen.. Vaak is het na die ergste nacht een stuk beter.. Heb nu alleen 'sochtends en tegen de avond dat lopen/zitten moeilijk gaat.. Maar dan werkt ibuprofen gelukkig wel een beetje..

Denk dat het een beetje Ischias is ofzo.. Heb het overigens al bijna 10 jaar.. En op momenten waar ik dan wat stress heb of me te druk maak komt het opzetten en duurt t paar weken voor ik er weer af ben..

Anyways.. Niet kunnen trainen dus.. Ook geen upperbody omdat ik dan gewoon lichamelijk niets waard ben, iedere houding (zitten, staan, liggen) is pijnlijk..

Inderdaad beetje dood geslagen hier....

Had niets te melden.. En wil stiekem zo graag.. Hopelijk kan ik vanaf maandag weer trainen, wil iig 1-3x per week cardio op nuchtere maag doen.. En ga dan miss wel 3x rustig fullbody trainen..

Maarja.. Eerst maar weer eens fatsoenlijk kunnen bewegen.. Loop nu alsof ik een 87jarig dwars oudje ben die te eigenwijs is om met rollator te lopen..

That sucks girl! Hope you feel better soon :aai::kiss:

Ahwwww succes :kiss: :D

Damm dat is echt balen!! Met DV ff alles frustratie eruit dansen en dan als alle pijn weg is weer vol gas!!

sterkte hillie

Das echt klote meid.. een goeie zenuwpijn kan je eigenlijk niets aan doen. Meestal brand het alleen maar en of je u beweegt of niet het gaat niet weg. Hoop dat het snel beter gaat.

• #1.312
Mn training zit er weer op! Heb mn fatass maar naar de gym gesleept.. Ook al had ik geen zin :o

benchpress
10*20 opwarmen
5*5*30

incline db flyes
8*5
8*6
8*7

incline db press
8*8
8*9
8*10

skullcrushers
3*10*10

cable pushdown
3*8*7,5

hanging legraises
3*10

Was lichte training, ook de bedoeling om weer eventjes te wennen.. Doe deze week even een split.
Vandaag : borst/triceps
Dinsdag : rug / biceps
Donderdag : benen /schouders

Voeding lukt voor geen meter momenteel, zorg afgelopen tijd dat ik onder onderhoud blijf (-400) op het weekend na.. En dan let ik niet heel erg op verhoudingen, probeer wel rond de 2gr eiwit te zitten.

Mn heup knapt al aardig op.. Dus verwacht na volgende week wel weer lekker mn gang weer te kunnen gaan..

Mn training zit er weer op! Heb mn squatass maar naar de gym gesleept.. Ook al had ik geen zin :o

benchpress
10*20 opwarmen
5*5*30

incline db flyes
8*5
8*6
8*7

incline db press
8*8
8*9
8*10

skullcrushers
3*10*10

cable pushdown
3*8*7,5

hanging legraises
3*10

Was lichte training, ook de bedoeling om weer eventjes te wennen.. Doe deze week even een split.
Vandaag : borst/triceps
Dinsdag : rug / biceps
Donderdag : benen /schouders

Voeding lukt voor geen meter momenteel, zorg afgelopen tijd dat ik onder onderhoud blijf (-400) op het weekend na.. En dan let ik niet heel erg op verhoudingen, probeer wel rond de 2gr eiwit te zitten.

Mn heup knapt al aardig op.. Dus verwacht na volgende week wel weer lekker mn gang weer te kunnen gaan..

Fixed :kiss:

Goed dat je het weer op kan pakken en je heup opknapt.
Zet hem op he!

welcome back, weer tegenaan.

Aah weer een training :)

• #1.317
That sucks girl! Hope you feel better soon :aai::kiss:

Damm dat is echt balen!! Met DV ff alles frustratie eruit dansen en dan als alle pijn weg is weer vol gas!!

Thanks all :D

Das echt klote meid.. een goeie zenuwpijn kan je eigenlijk niets aan doen. Meestal brand het alleen maar en of je u beweegt of niet het gaat niet weg. Hoop dat het snel beter gaat.

Ja, is echt een hatelijke pijn.. je kunt niets.. zitten/liggen/lopen.. zelf niet bewegen doet pijn. Het is nu alleen nog irritant aanwezig.. het is voornamelijk ochtend en avond dat de pijn het hevigst is.. maar ik kan het nu wel handelen!

Haha :o :kiss:

Goed dat je het weer op kan pakken en je heup opknapt.
Zet hem op he!

welcome back, weer tegenaan.

Thanks!

Vanavond Rug/Biceps.. Hopelijk lukt rug wat.. Denk niet dat ik de houding van Bent over Row aan kan nemen.. dus zal wat machinewerk worden.. maar even kijken wat wel en niet lukt!

Lekker dat je weer beetje kunt trainen!
Zou wel ff voorzichtig doen

• #1.319
Goodmorning Folks!

Gisteren rug en biceps getraind.. ging best wel oké.

Bent over Row
1x10x20 opwarmen
1x8x25
1x8x30
1x8x35
1x8x40

Lat pulldown wide grip
1x15x15
1x8x20
1x8x25
1x8x30

Seated cable row
4x8x20

Hyper extensions
2x8

Slechte zet om die te doen.. deed me daarna echt heel zeer in onderrug / heupen..

Cable curl
4x8x7,5

DB curl
1x8x5
1x8x6
1x8x7
1x8x8

Training ging opzich wel lekker.. alles ging me vrij gemakkelijk af, op de BOR na..

Gezien m'n pussyweights m'n log maar even opvrolijken met 'n bicepfoto :p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hnnngggggggggg

biceps pic maakt een hoop goed :o

Terug
Naar boven